Przegląd poczty [41]: Zapowiedź kawowych testów

Dziś dotarła do mnie niezwykła przesyłka. Dzięki portalowi Uroda i Zdrowie mam okazję zapoznać się z kilkoma gatunkami wyjątkowych kaw, które otrzymałam od właściciela sklepu Coffeepassion.pl 




W skład zestawu wchodzą cztery gatunki kawy. Ziarna pochodzą z różnych stron świata - Gwatemala, Tanzania, El Salvador i Kostaryka. 


Kawy oczywiście różnią się także smakiem i aromatem - każda jest dokładnie opisana. Jestem niezmiernie ciekawa jak smakują i nie mogę doczekać się, gdy wreszcie wypróbuję je wszystkie. 


Oprócz kaw do testów otrzymałam również urządzenie o nazwie Aero Press. Jest to nowatorski zaparzacz produkcji amerykańskiej, który zdobywa sobie coraz więcej zwolenników na całym świecie. Nigdy nie używałam takiego gadżetu więc tym bardziej jestem ciekawa jego działania. Oczywiście, gdy już go dobrze poznam dokładnie opiszę Wam co i jak.


Już niebawem możecie spodziewać się mojej kawowej recenzji :) Lubicie kawę? Jaki jest Wasz ulubiony rodzaj?

Komentarze

  1. Czekam na post! :) Zwłaszcza zaparzacz mnie ciekawi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię ale niestety nie mogę pić, czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też te kawki. Zazdroszczę tylko zaparzacza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie lubie kaw, ale mój mąz uwielbia.
    Te mają ciekawe opakowania...

    OdpowiedzUsuń
  5. o kawowe testy! Coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. kawowe testy.... aż ślinka cieknie:P

    Może chciałabyś wygrać voucher na zakupy do świetnego sklepu? Zapraszamy na konkurs!!

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo, kocham kawę :-) arabica ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam mrożoną kawe ciepłej jakoś nie potrafie zdzierżyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no to chyba wbiję się do Ciebie na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję, nie wyobrażam sobie poranka bez kawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłych testów;) ciekawi mnie to urządzonko "hamerykankie"

    OdpowiedzUsuń
  12. miłego testowania ciekawa jestem smaku tych kawusi

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! ;)) Ja niestety nie lubię kawy.

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  14. hihi mam taki sam zestawik ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak fajnie:) Pysznych testów życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie Tżet nauczył pić i robić dobrą kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miłego testowania,czekam na Twoją recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i zazdroszczę! Czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kawę lubię,ale tylko rozpuszczalną

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz fajnie, ciekawa jestem Twojej opinii...:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawi mnie ten sprzęcik :) a za kawą nie bardzo przepadam :) rzadko kiedy piję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mmmmm kawusia! :) Dobra, prawdziwa, aromatyczna! Smacznych testów !

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie ciekawe kawy..a;e ten zaprzacz boski..penwie drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. obiecałam, jestem, zapraszam: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/candy-z-kotem-u-koty.html ,
    a na opinię kawy czekam niecierpliwie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kawy wyglądają rewelacyjnie i pewnie będą super smakowały :) Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje! Po cichu Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?