Nie mogę tego już dłużej odwlekać...

...więc wrzucam wreszcie zaległe zakupy, jeszcze z zeszłego roku. Niby nic, za każdym razem było to zaledwie kilka kosmetyków, ale razem jak się to zliczy... ech. A wszystko w trakcie trwania szlabanu zakupowego, który sobie sama narzuciłam. Na swoją obronę mam tylko to, że były na prawdę mega promocje w YR, a część rzeczy poszła na prezenty :-)


- Yves Rocher, PurBleuet - woda do demakijażu, która nie przypadła mi do gustu, ma dziwną konsystencję choć całkiem nieźle zmywa makijaż. Już wymieniona ;)
- dezodorant w chusteczce Crystal x 2
- Kolastyna - tonik Refresh + Nawilżający balsam do ciała (mini wersja) - obie rzeczy już porządnie przetestowane; są fajne ale szału nie ma ;)
- Wibo, 4in1, paletka korektorów - genialny kosmetyk w bardzo niskiej cenie, teraz to mój must-have. Używam wszystkich kolorów poza tym najciemniejszym, który służy do konturowania twarzy - niestety nie wiem jak to zrobić.
- BigActive oraz Herbapol - herbatki na odchudzanie


-  Yves Rocher, Tradition de Hammam - moja ulubiona oliwka pod prysznic :) 
- Yves Rocher, Jardins du monde - nie zauważyłam, że wzięłam ylang-ylang z rozpędu, miała być makadamia... ale i tak żel jest świetny!
- Yves Rocher, lakier - fajny kolor ale jednak nie dla mnie, już poleciał na wymianę
- MySecrett, Matt eyeshadow - genialny cień! używam go do rozświetlenia okolicy oka, pomaga maskować cienie wraz z korektorem, idealny kolor do tego celu - przynajmniej w moim przypadku.


- Yves Rocher, Volumizing shampoo - słyszałam bardzo wiele dobrego o szamponach z tej serii, więc muszę sprawdzić, czy faktycznie są tak fajne.
- Yves Rocher, Un matin au jardin - żel o zapachu kwiatów cytrusów - na prezent.
- Yves Rocher, Tradition de Hammam - kolejny egzemplarz mojej ulubionej oliwki pod prysznic!
- Nivea, MenErgy - mówiłam już, że często kupuję sobie męskie antyperspiranty? Są skuteczniejsze, i mają fajniejsze (jak dla mnie) nuty zapachowe. Ten wzięłam na zapas, bo był w super cenie.
- Vintage, Body Peeling - świetna linia "vintage" kosmetyków, którą znalazłam w jednym Tesco (czemu nie ma tego we wszystkich?!). Podobają mi się zarówno opakowania, jak i zawartość. Peeling już używam, ma ciekawy, orientalny zapach. Kiedy następnym razem zobaczę te kosmetyki muszę się obkupić na zapas - najbardziej mnie interesuje linia zapachowa lawendowa oraz waniliowa, są jeszcze balsamy do ciała i inne rzeczy. Na dodatek ceny są bardzo niskie :) Widujecie u siebie w sklepach te produkty? 


- Yves Rocher, Un matin au jardin - tym razem żel o zapachu konwalii, dostałam jako gratis...
- tak, oczy Was nie mylą, to jest kolejny egzemplarz mojej ulubionej oliwki Tradition de Hammam :)


- Biochemia Urody, hydrolat oczarowy - mój must-have, genialne remedium na różne niespodzianki na twarzy, polecam wszystkim z cerą tłustą, mieszaną, lub po prostu z trądzikiem. Działa super antybakteryjnie, kojąco, przyspiesza gojenie i nie wysusza skóry. Muszę zrobić w najbliższym czasie większy zapas hydrolatów, bo u mnie szybko schodzą.
- Cyclax, Apricot facial scrub - znalazłam w Poznaniu ciekawy sklep z kosmetykami i produktami z UK. Ten peeling kupiłam w ciemno, nic o nim nie wiedząc. Przetestuję to opiszę :)


- Soraya, Hot chocolate - maseczka upolowana na promocji chyba w Lidlu. Lubię słodkości ;)
- i ostatni (póki co) nabytek z Yves Rocher - Riche Creme, krem przeciwzmarszczkowy pod oczy. Nigdy nie miałam niczego z tej serii, jestem ciekawa jak się sprawdzi.

Uff, to już wszystko. Więcej grzechów nie pamiętam! Niestety nie mogę obiecać poprawy... ale przynajmniej póki co staram się ograniczać. Ogłaszam szlaban na zakupy. (No, chyba że będzie promo w YR... ;))

Komentarze

  1. ja aktualnie używam tego żelu z YR, całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hydrolat oczarowy bardzo lubiłam, za to woda do demakijażu YR strasznie podrażniła mi oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biegnę do Lidla szukać tej maseczki czekoladowej. Uwielbiam takie rzeczy! Ten żel z ylang-ylang ma super zapach. Za oliwką nie wiem czemu ale nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. te promocje nas kiedyś wykończą :P ale zakupy udane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zaszalałaś :) Świetne zakupy. Uwielbiam te żele Jardins du monde i zawsze jak coś zamawiam, to dorzucam kilka żeli :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że zainwestowałaś z jedne z moich ulubionych tanich cieni - my secret matt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczka...na twarz... z czekolada... czemu ja jej wcześniej nie widziałam nigdzie? :) Muszę poszukać u siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Odłożyłam sobie Body Souffle z Vintage na później - muszę zużyć najpierw poprzednie balsamy. Skoro zachwalasz tak całą linię, nie będę mogła się oprzeć i w końcu go otworzę :)
    Obecnie używam hydrolatu rumiankowego, ale następnym razem padnie na oczarowy - muszę wybadać, czy faktycznie jest taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaszalałaś :) Chodzi za mną ta paletka korektorów Wibo, ale jak wchodzę do Rossmanna to zawsze sobie o niej zapomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampon nadający objętości z YR bardzo mnie kusi, ale niestety nie mogę go dorwać stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Te suflety z Tesco też widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy! Do YR ciągle mam jakiś sentyment:D A wiesz, że miałam ten scrub morelowy Cyclax? Kupiłam u nas w aptece za funta - nie opisywałam, ale miło wspominam i dość wydajny pamiętam:)
    Ciekawa jestem Twojej opinii, nie tylko o nim:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę i ja się skusić na YR tyle czytałam o nich dobrego i moja szwagierka sama zachwycona np żelami z YR

    OdpowiedzUsuń
  15. Hydrolat oczarowy jest świetny :) mnie ta herbatka zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  16. YR ładne kolorki ma tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Po ten Hydrolat też bym łapkę wyciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. po wielu przeczytanych recenzjach, samych ochach i achach na blogach kupiłam wreszcie ten korektor wibo i też jestem bardzo zadowolona, często kupuję pojedyncze kosmetyki a później ciężko mi to zebrać w całość, zapominam co miałam pokazać i już nie wrzucam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś wymarzoną Klientką drogerii kosmetycznych :D

    OdpowiedzUsuń
  20. herbatki na odchudzanie ? Ciekawe jak działają ;) . OOh widze pełno ''przyszności'' z Yr :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowanie za wiele z YR i to w większości rzeczy, których jeszcze nie miałam, nawet nie wiesz, jak muszę się powstrzymywać, żeby czegoś nie zamówić, ostatnio uzależniłam się chyba od zakupów w tym sklepie :)
    ten scrub z Cyclax jest fajny, między innymi będzie go można wygrać w nadchodzącym u mnie rozdaniu : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie znoszę tej oliwki pod prysznic z YR, a Ty ją uwielbiasz ;) Jak jeszcze kiedyś będzie dodawana jako gratis do zakupów to chyba prześlę ją Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zakupy:)Miałam tą wodę do demakijażu z YR, była ok, ale nie na tyle by kupić ją ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Why It Must be Panama for Dental Surgery? The factors for obtaining your dental surgical procedure accomplished in Panama are numerous, like: Most of your training dental surgeons in Panama speak English Panama has exceptional arrangements for diagnosing, screening and providers. There is no shortage of USA-trained doctors It costs far less to have your surgery carried out in Panama than in US or any other Western nation US dollar can be utilized And above all, your postoperative care is complimented by a visit on the pure beaches and pure forests of Panama.
    jeux de gratuit
    jeux de fille
    jeux de guerre

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ta maseczkę ! To jest chyba nowy produkt ja zauważyłam ja dopiero kilka tygodni temu ale ze jestem fanka czekolady od razu postanowiłam wypróbować ! Maseczka niesamowita ! Oprócz zapachu i fajnej konsystencji to działanie jest naprawdę super ! Skora po uzyciu jest bardzo dobrze nawilżona i naprawdę wygładzona.Czuje ze jest zregenerowana i odżywiona, wygląda przepięknie :) Polecam mi taka maseczka wystarcza na nawet wiecej niz 2 razy wiec bardzo wydajna, a cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?