Arganowy duet dla pięknych włosów

Moje włosy nie mają zbyt wielu potrzeb ani problemów. Wbrew pozorom - właśnie dlatego trudno mi dobrać dla nich odpowiednie kosmetyki, gdyż po wielu produktach nie widać po prostu żadnego efektu. Dzisiaj napiszę o nowym szamponie oraz odżywce od firmy Eveline.



 EVELINE, Argan + Keratin
arganowy szampon 8w1

Po udanych doświadczeniach z innymi kosmetykami z arganowych nowości Eveline, nie mogłam się doczekać aż będę mogła wypróbować ten szampon wraz z odżywką. Na punkcie olejku arganowego oszalała ostatnio blogosfera.


Szampon jest dość pieczołowicie opakowany - niewielka buteleczka umieszczona jest w kartoniku, na którym aż roi się od informacji o kosmetyku. Butelka jest wygodna w użyciu, zamykanie i otwieranie oraz dozowanie produktu nie sprawia żadnych problemów. 


Szampon ma raczej gęstą konsystencję, dzięki czemu nie spływa z włosów. Łatwo można go rozprowadzić, dobrze się pieni i zmywa. Początkowo stosowałam go na całą długość, lecz później - ponieważ buteleczka ma niewielką pojemność a chciałam by starczył mi na dłużej - tylko na skórę głowy. Bardzo spodobało mi się to, że po jego zastosowaniu włosy są lśniące i wygładzone. Nadaje on im też piękny zapach, który utrzymuje się długo, i który bardzo przypadł mi do gustu.


EVELINE, Argan + Keratin
arganowa maska 8w1

W przeciwieństwie do szamponu, maski w opakowaniu jest naprawdę sporo, bo aż pół litra :) Nie żałowałam jej więc, stosując na całą długość włosa a mimo regularnego używania zostało jej jeszcze dużo, co świadczy że jest to wydajny produkt.


Kosmetyk dostajemy w dużym, plastikowym słoju. Pod nakrętką znajduje się folia zabezpieczająca, dzięki której mamy pewność, że nasz kosmetyk kupujemy w stanie nienaruszonym. Opakowanie jest wygodne w użyciu, pozwala na szybkie wydobycie odpowiedniej ilości produktu.


Maska ma lekką konsystencję, jednak dobrze trzyma się włosów, nie trzeba się obawiać że spłynie. Ma taki sam, cudowny zapach jak szampon - uwielbiam go i bardzo lubię gdy zostaje dłużej na moich włosach.


Maska intensywnie nawilżyła moje włosy, dzięki czemu mniej się puszą i są bardziej miękkie w dotyku. Wzmocniła też efekt połysku, jaki dał szampon. Podoba mi się, że w składzie faktycznie znajduje się olej arganowy (i to dosyć wysoko), tak samo jak i kilka innych pożądanych składników roślinnych. Polecam tę maskę, a w zasadzie zestaw szampon+maska osobom, które potrzebują lekkiego odżywienia swoich włosów i lubią, gdy ich włosy są lśniące i pięknie pachną :)

Komentarze

  1. Nie spotkałam się wcześniej z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zapach olejku arganowego :)
    jak skończę to co mam to pewnie się skuszę na Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię arganowe produkty do włosów:) z ww nie spotkałam się jeszcze ale bardzo mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam ,ale firmę znam

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawił mnie ten duet,muszę poszukać u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. maseczke polubiłam chyba bardziej niż szampon, głównie ze względu na konsystencję :) w Rossmannie widziałam jeszcze olejek i odżywkę do włosów, muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta maska mnie zaciekawiła, moje włosy potrzebują porządnego nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu, ale po opakowaniu sądziłam że będą obciążać włosy a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tą maskę jej zapach jest obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusząca ta maska :D

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tylko pozużywam zapasy zastanowię się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo polubiłam ten duet do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham tę maskę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?