Przegląd poczty [40]: Przedświąteczne przesyłki

Pod choinką nie znalazłam kosmetyków, ale za to przybyły do mnie w kilku przemiłych przesyłkach, które przedstawię Wam w niniejszym poście :) 




Oszalałam z radości, gdy otworzyłam tę pachnącą przesyłkę :) Wszystkie z tych wosków były na mojej wishliście i każdy przypadł mi do gustu. Idealnie podkreśliły świąteczną atmosferę w moim domu. Te cudowności wygrałam w rozdaniu na blogu Lauresowe


Tutaj też paczuszka z rozdania, tym razem nie wiedziałam co dostanę, zawartość tej przesyłki do samego końca była dla mnie niespodzianką :) Od Patrycji z Kosmetycznej Wyspy dostałam cudownie pachnący krem do ciała oraz przemiłą kartkę :)


Maskę wygrałam na fanpagu marki Orientana. Uwielbiam tę firmę, zwłaszcza maseczki - ślimaczej jednak jeszcze nie próbowałam, więc teraz będę mieć okazję.


Powyższa przesyłka to produkty do testowania od potalu Face&Look, którego jestem ambasadorką. Szczególnie ucieszyłam się z maski Montibello, gdyż produkty tej firmy to kosmetyki profesjonalne, doskonałej jakości.


Na koniec niespodzianka od Streetcomu - zostałam wybrana Ekspertem Miesiąca, i z tego tytułu otrzymałam bon do Empiku :-) Bardzo się cieszę z tego wyróżnienia :)

Komentarze

  1. Ooo, ale Ci się poszczęściło! :))
    Bon do empiku najlepszy, oszalałabym z radości :))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratka świetne kosmetyki a bon rewelacja mua

    OdpowiedzUsuń
  3. super przesyłeczki :)
    woski nadal są na mojej chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na szczęście wyleczyłam się już z YC

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super taki bon ,gratulacje :) woski uwielbiam , większość pachnie wspaniale :) też nie znalazłam nic z kosmetyków pod choinką

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, gratuluję, zwłaszcza wyróżnienia Eksperta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci zazdroszczę bonu do empiku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Woski to bym Ci najchętniej zabrała!! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ;D

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne przesyłeczki, woski super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna zawartość paczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Zazdroszczę bonu do Empiku:P

    OdpowiedzUsuń
  13. same cuda... fajne woski, można pozostać jeszcze trochę w klimacie świąt. chociaż osobiście polakomiłabym się na kupon do empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bon najlepszy :) Nie miałabym problemu z wydaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne przesyłeczki gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojjj,tej karty do EMPIKU,to Ci szalenie zazdroszczę pomimo iż wszystkie Twoje nowości są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne produkty Ci się trafiły, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Woski kuszą niesamowicie, a krem z Oriflame znamy, bardzo ładny zapach ma:) nawilża przyzwoicie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślimaczana maska mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki za fajny komentarz pod "wigilią ateistki"

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. came cudownosci :0 milego testowania
    tez zalapalam sie na testowanie maski orientana,ale nic jeszcze nie dostalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne nowości, ciekawa jestem twojej opinii o woskach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Same wspaniałości, zwłaszcza woski ♥ ;) Świetny prezent taka karta podarunkowa do empiku :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam 2,3 i 4 zapach ;)) 3 w postaci samplera ; )) Ogólnie Snowflake cookie luuubię ; )

    Zapraszam na rozdanie z Sammy Dress ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wpis :)

    zapraszam do mnie na rozdanie, atrakcyjne nagrody, m.in kosmetyki BALEA :)

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2014/01/rozdanie-kosmetyczne-u-fashion-and.html


    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki bon do Empiku to i mi by się przydał, chyba mam pomysł na prezent dla chłopaka hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie że dostałaś ten bon !! :))) na pewno wybierzesz w empiku coś świetnegooo :))

    yankeeee <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe nowości :) Uwielbiam balsam do ciała Oriflame, mam nadzieję, że i Tobie przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ta maska Orientany ciekawi mnie niesamowicie - czekam na wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. chyba sporo musiałaś się napracować , żeby zostać Ekspertem Miesiąca. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam wosk do palenia jest cudowny zach unosi się w całym mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?