Przegląd poczty [50]: Paczki styczniowe

Aby tradycji stało się za dość - cykliczny post z przesyłkami. Zerknijcie, co nowego testuję i o czym za jakiś czas będziecie mogły przeczytać na moim blogu.


Cienie marki Diadem otrzymałam przy okazji współpracy z tą firmą. Wybrałam trzy odcienie matowe - czerń, szarość oraz fiolet. Kiedyś miałam cień tej firmy i byłam zaskoczona jego pigmentacją - mam nadzieję, że tym razem będzie podobnie. Już niebawem ukaże się mój post z recenzją cieni i nie tylko.


L'Oreal Skin Perfection - krem oraz serum udoskonalające znalazłam w przesyłce od portalu Ofeminin. Testerek było 3000 a zgłaszając się do testów do końca nie wiedziałyśmy, jakiej marki będzie ten produkt. Lubię niespodzianki :)


Kolejna niespodzianka to paczka od Pani Diany z firmy Lagenko - nie spodziewałam się żadnej przesyłki, a tymczasem dostałam prezent z okazji imienin, kolagenową pomadkę ochronną :)


A to przesyłka od Niciutki - zestaw kosmetyków do kapieli Nspa oraz co najciekawsze - własnoręcznie wykonany balsam do ciała w kostce oraz próbka kremu na noc.


A to paczka od Ambasady Trendów - aktualnie testujemy nowe gorące kubki Knorr :) Muszę przyznać, że smaki są dosyć ciekawe, na pewno inne od tych zwyczajnych (m.in. zupa tajska z kokosem :), i choć zupki w takiej formie nie goszczą zbyt często w moim menu, to przydają się bardzo przy okazji większych imprez - na drugi dzień ;-)


Na koniec zestaw dla skóry z zaczerwienieniami Mixa - płyn micelarny, krem CC oraz parę próbek. Wszystko od portalu Ofeminin.

To tyle, jeśli chodzi o przesyłki styczniowe. Dzięki nim mam trochę ciekawostek do testowania :) Znacie któreś z tych produktów?

Komentarze

  1. cienie wyglądają fajnie.czekam na recenzję!
    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niczego nie znam, ale nowości zawsze super! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę paczki mixa ja się nie załapałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas mi się udaje testować na tym portalu, trzeba próbować :)

      Usuń
  4. Oby kosmetyki się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie ten zestaw Loreal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem sympatyczny, choć jeszcze nie zrewolucjonizował mojej pielęgnacji.

      Usuń
  6. Bardzo lubię firmę Mixa, szczególnie krem na zaczerwienienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja druga połówka go używa i bardzo sobie chwali.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Będzie za jakiś czas dopiero - lubię kosmetyk zużyć w dużym stopniu (lub całkowicie) zanim go zrecenzuję.

      Usuń
  8. Super nowości, nic nie znam, ale na paczuszkę od Diadem też czekam - wybrałam sobie podkład (mam nadzieję, że trafię z odcieniem!) i szminkę w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad podkładem, ale ja mam zawsze problem że wszystkie są za ciemne, więc nie ryzykowałam.

      Usuń
  9. Świetne przesyłki ;) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:). Czekam na recenzje:). PS. Wpadnij do mnie na walentynkowy konkurs;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedynie zestaw L'Oreal Skin Perfection poznaję aktualnie i ja również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pczki :) Pozazdrościć współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Używam głównie matowych, a jeśli chodzi o kolory to często przydają mi się własnie takie :)

      Usuń
  14. świetne przesyłki! udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajniutkie przesyłki :) Miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo nie wiedziałam, ze firma Colway wypuściła kolagenową pomadkę do ust. Swego czasu używałam żelu do mycia twarzy i byłam z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam próbkę tego żelu, miniprodukt wystarczający na kilka użyć, i póki co bardzo mi się podoba.

      Usuń
  17. Ja mam Mixa, ale do suchej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niczego nie znam ;) ciekawi mnie kolagenowa pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To Ty zakupów nie musisz robić, wszystko przychodzi samo do Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak jest, trochę mniej zakupów robię :)

      Usuń
  20. chętnie bym przetestowała zestaw Loreal....

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie Mixa jakoś sie nie sprawdziły ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie fajne cudeńka podostawałaś ciekawe jak Ci się sprawdzą - miłego ich użytkowania :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawi mnie ten płyn micelarny Mixa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywam go już jakiś czas, jest w porządku - zmywa makijaż, a przede wszystkim jest bardzo łagodny dla skóry i oczu.

      Usuń
  24. O, Kubki Knorr są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja także testuję kosmetyki Diadem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej zaciekawił mnie własnoręcznie wykonany balsam do ciała w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też on od razu zaciekawił, uwielbiam własnoręcznie robione kosmetyki :)

      Usuń
  27. No sporo tego :) Moja przyjaciółka dostała się do testów gorącego kubka :) Ja otrzymałam kremy z L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne produkty a w szczególności cienie!
    Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też testowałam loreala. Szkoda tylko, ze tak mało czasu dali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ten czas wystarczył tylko na pierwsze wrażenia. Na szczęście na blogu mogę sobie opublikować recenzję dopiero po porzadnym przetestowaniu :)

      Usuń
  30. Nie znam żadnego z tych produktów, ale pielęgnację ciała od Mixa bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze produkty tej marki, ale póki co równiez mam dobrą opinię na ich temat.

      Usuń
  31. Super paczki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam krem CC Mixa, był całkiem fajny, ale dupy nie urwał ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Na twój blog trafiłam przypadkowo jednak bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu i oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne nowości, przyjemnych testów.

    OdpowiedzUsuń
  35. Interesujące cienie. Zazdroszczę Ci tej Mixy, bo bardzo polubiłam się z tą firmą. No cóż, życzę przyjemnego... i smakowitego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też polubię sie z firmą Mixa na dłużej. Dziękuję :)

      Usuń
  36. Niespodzianka niespodzianką, ale też ładne zapakowanie paczki od Ofemini robi wrażenie :]

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne nowości :)) L'oreal też testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa jestem, jaka będzie pigmentacja cieni. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory wszystkie maty z Diademu jakie miałam miały bardzo mocną pigmentację.

      Usuń
  39. Nie miałam nic z tych rzeczy. Udanych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawa jestem kremu L'Oreal miałam kiedyś krem tej marki i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam komplet kremów - na dzień i na noc, były w porządku ale nie powaliły mnie na kolana. Tym razem chyba jest trochę lepiej... :)

      Usuń
  41. Jestem ciekawa produktów Mixa. Zawsze się do mnie śmieją z półek sklepowych :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam żadnych z powyższych produktów, ale muszę przyznać że Mixa za mną chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałam dopiero dwa produkty, ale wydaje mi się że to fajna marka.

      Usuń
  43. Życzę miłego testowania :) Jestem ciekawa jak spiszą się produkty z Mixa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ooo, sporo fajności, miłego testowania. Też podjęłam się współpracy z Diadem, ale wybrałam puder w kuleczkach - urzekł mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mogę się przekonać do pudrów w kulkach, tzn nie umiem ich używać...

      Usuń
  45. Chciałabym przetestować produkty Mixa. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zupełnie nie znam Twoich nowości, więc pozostaje mi życzyć Ci udanych testów i samych kosmetycznych perełek :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  47. Ooo, Knorr ma nowe zupki! Ciekawa jestem ich smaków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie trochę powydziwiane są, ale niektóre bardzo dobre.

      Usuń
  48. Coraz bardziej lubię produkty mixa, miałam 2 kremy do twarzy i oba świetnie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Lol ja również nie znam Twoich nowości :]


    Miłego testowania ! :]

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten fioletowy cień ma niesamowity kolor!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten fioletowy cień ma niesamowity kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciu na stronie producenta.

      Usuń
  52. jeśli spodobały ci się produkty diadem to polecam odzywkę do paznokci(ta białą)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?