Odżywka dwufazowa + eliksir Argan Oil


Dziś mam dla Was recenzję ostatnich dwóch kosmetyków z serii arganowej Joanny. Nie ukrywam, że to właśnie wśród nich znajduje się mój ulubieniec.

JOANNA, Argan Oil
Odżywka dwufazowa z olejkiem arganowym

Opis producenta:
Kosmetyk ten to ratunek dla silnie przesuszonych całych włosów jak i ich poszczególnych partii. Dzięki lekkiej konsystencji oraz praktycznemu aplikatorowi w formie spray-u szybko i bez trudu nakłada się ją na włosy uzyskując od razu niesamowicie zmysłowy połysk, miękkość i piękny wygląd. Dzięki niej Twoje włosy zyskają:
- Lekkość i witalność
- Odżywienie i wzmocnienie
- Łatwość rozczesywania
- Regenerację zniszczonych partii
- Zmysłowy połysk
- Ochronę przed puszeniem się
Wyjątkowo lekka dwufazowa konsystencja i piękny zapach odżywki sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno 
Pojemność: 150ml
Cena: ok 8zł

Skład INCI
Moje wrażenia:
Odżywka ma bardzo wygodne w użyciu opakowanie z atomizerem, dzięki któremu aplikacja kosmetyku jest szybka i prosta. Konsystencja jest wyraźnie dwufazowa, z tym, że tej drugiej - olejowej fazy jest bardzo niewiele. Przed każdym użyciem trzeba bardzo dokładnie wstrząsnąć buteleczką, by fazy się połączyły. 

Dużym plusem jest tutaj cudowny zapach, który długo zostaje na włosach. Dzięki odżywce włosy nie puszą się, lepiej się rozczesują i układają, miałam też wrażenie że płyn zabezpiecza je nieco przed działaniem wysokich temperatur. Kosmetyk jest bardzo wydajny. Niestety ma też wadę - moje włosy trochę obciążył. Nie jakoś bardzo, ale ja jestem przeczulona na tym punkcie. Myślę, że odżywka sprawdzi się dobrze u osób z lżejszymi włosami.


JOANNA, Argan Oil
Eliksir jedwabisty z olejkiem arganowym

Od producenta:
Jedwabisty eliksir z linii Argan Oil przeznaczony jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Receptura eliksiru zawiera niezwykle cenny we właściwości pielęgnujące olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert. Eliksir doskonale regeneruje nawet najbardziej zniszczone i przesuszone partie włosów oraz rozdwajające się końcówki. Redukuje łamliwość i wygładza włókna włosów przywracając im niesamowity połysk i nadając im miękkość. Dlatego jeśli chcesz, aby Twoje włosy były piękne, mocne i zdrowe nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil. Już niewielka ilość eliksiru sprawi, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 
Pojemność: 30ml
Cena: ok 17zł


Moje wrażenia:
Eliksir dostajemy w niewielkiej buteleczce z pompką. Wygodnie się go dozuje i przechowuje. Posiada zapach spójny z kosmetykami całej serii Argan Oil. Ma konsystencję lekkiego olejku.

To mój ulubiony kosmetyk z całej tej gromadki. Jest dosyć uniwersalny w zastosowaniu. Używam go na włosy w zasadzie na całej ich długości, nadaje się też świetnie do końcówek. Jeżeli nie przesadzimy z ilością nie obciąży włosów. Nadaje im bardzo ładny połysk, a ja uwielbiam taki efekt na swoich włosach. Olejek jest bardzo wydajny.  Lubię na włosy stosować naturalne oleje naprzemiennie z takimi właśnie, lżejszymi olejkami. Sprawdza się też fajnie na wyjazdach - jest niewielki, można go wszędzie ze sobą zabrać. Polecam!

Fanpage Laboratorium Kosmetycznego Joanna:
https://www.facebook.com/LaboratoriumKosmetyczneJoanna
To już wszystkie kosmetyki z linii Argan Oil jakie miałam okazję testować. Spotkałyście się już z tą odżywką lub olejkiem?


Komentarze

  1. Nie stosowałam jeszcze tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obawiam się ta odżywka byłaby za ciężka dla moich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze mam takie obawy, dlatego wszystkie nowości zaczynam testować od niewielkich ilości.

      Usuń
  3. Nie miałam ani tego, ani tego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ale nie ma parafiny wiec mige na liste wpisac;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi z tej serii tak w pełni pasował tylko balsam na końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym eliksirem, pisałam dzisiaj i serum na końcówki z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie przepadam za takimi odzywkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja nie znam tych kosmetyków, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że ta seria jest chwalona przez wiele blogerek. Niestety mi nie przypasiła. Odżywka zrobiła mi siano z włosów i przez to trochę zraziłam się do pozostałych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem one z pewnością nie są do każdych włosów. U mnie na szczęście nie było katastrofy.

      Usuń
  11. Ciekawe, może skuszę się na odżywkę...

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana czekam na tą recenzję z niecierpliwością.W Hiszpanii produkty z olejkiem arganowym są super,w Polsce jako, że są inne marki... chcę zasięgnąć opinii ekspertki :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich drogeryjnych kosmetykach zawartość olejku nie jest zbyt duża, więc nie wiem na ile ich działanie jest właśnie zasługą tego składnika konkretnie.

      Usuń
  13. Obydwa produkty się u mnie sprawdziły, ale nie podobał mi sie zapach eliksiru ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama stosowała tą serię i jest nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za odżywkami dwufazowymi, z takich w sprayu polecam np. Farmona Bamboo & Oils - nie tak łatwo ją znaleźć stacjonarnie, ale warto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosowałam jeszcze tych produktów, ale stale szukam i powiększam swój arsenał produktów do włosów, więc może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam olej arganowy, a zdjęcie wygląda bardzo zachęcająco:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ależ ten kosmetyk to nie jest naturalny olej. Owszem w składzie jest olej arganowy ale nic nie wiemy o tym jaki ( naturalny, rafinowany?) Poza tym silikony. Nie mówie, że nie nalezy uzywać takich kosmetyków ale naprawde trudno spodziewać się np efektu regeneracji czy odzywienia. Silikony po prostu okleją włosy i będą się wydawały gładkie i tyle

      Usuń
    2. Myslę, że Filiżanka mogła tym komentarzem odnosić się do fragmentu mojej wypowiedzi - że lubię naturalne oleje stosować naprzemiennie z takimi lżejszymi, drogeryjnymi mieszankami. Ale tak czy inaczej, wszystko co Miodunko napisałaś to prawda :)

      Usuń
  19. Nie spotkałam się jeszcze z tym produktami, chętne po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybieram się dziś do drogerii to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam tylko maskę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam go ale jakoś się nie skusiłam, może następnym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na eliksir bym się skusiła :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  24. eliksir mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jestem jak pierwszy z tych kosmetyków by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zastanawialiśmy się kiedyś nad nim, będziemy pamiętać, że go polecasz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wypróbowałabym oba te kosmetyki, ale niestety moje włosy wszelkie olejki lubią tylko przed myciem, a odżywki tylko do spłukiwania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde włosy mają swoje kaprysy. Na szczęście na rynku jest tak dużo różnych kosmetyków, że każdy znajdzie pielęgnację dla siebie idealną :)

      Usuń
  28. kurcze.. nie miałam jeszcze okazji spotkać nigdzie tych kosmetyków, ale skusiłaś mnie muszę się dokładniej porozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi niestety nie podeszły zapachy tej serii, miałam cały zestaw ale podarowałam mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. serum mam gdzieś w swoich zapasach, odżywka dobija powoli dna:)

    OdpowiedzUsuń
  31. tak z siecie te produkty.. sama stosuję czysty olej arganowy, ale zauważyłam, że moje włosy polubiły się z olejem z pestek morali - chyba nawet bardziej niż z arganowym;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. jakoś takoś nie po drodze mi do tych mazideł Joanny:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi niestety olejek arganowy nie służy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzień dobry! Miło widzieć taką kreatywność i błyskotliwość wśród blogerów :). Zachęcamy przy tym do ciągłego dokształcania się i doskonalenia swoich umiejętności w posługiwaniu się naszą ojczystą mową. Nauki nigdy za wiele. Dalszych sukcesów w blogowaniu życzy redakcja portalu literackiego "Nowy Wieszcz" ;).

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie że ładny zapach odżywki zostaje na włosach

    OdpowiedzUsuń
  36. mi argan niestety nie odpowiada :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj lubię tego typu olejki lubię :]

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też lubię tego typu olejki, lubię jak ładnie pachną. Zwykły arganowy niestety dla mnie nie pachnie zbyt dobrze

    OdpowiedzUsuń
  39. fajna seria, szkoda tylko, że cała oparta na silikonach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, w przypadku kosmetyków z tej półki nie można spodziewać się idealnych składów.

      Usuń
  40. Lubię produkty z olejkiem arganowym. Ciekawa jestem odżywki z Joanny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubie odżywki, które zostawiają ładny zapach na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak zwykle jestem zaprzeczeniem wszytskiego, czyli na mnie argan nie działa w pozadany sposob, puszy mi wlosy jeszcze bardziej niz mam zwyke ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy są rózne, może argan Ci nie służy ale jest przecież tyle innych, fajnych olejków :)

      Usuń
  43. Tę odżywkę w sprayu muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że Twoich włosów na pewno nie obciązy :)

      Usuń
  44. Tez lubię ten eliksir, ale nie stosuję go za często, bo moje włosy kiedyś się do niego przyzwyczaiły ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że taki efekt może nastapić...

      Usuń
  45. Bardzo interesujące serum. Obecnie posiadam takie z Marion i jestem zadowolona. Podobnie jak Ty pierwszy raz słyszę, że włosy mogą przyzwyczaić się do serum na końcówki... Musze jeszcze o to podpytać Beauty B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te serum i olejki Marion, zamierzam je wypróbować jak skończę ten :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?