WYPRZEDAŻ blogowa / wymiana

W związku z (przed)wiosennymi porządkami w kosmetyczce uruchomiłam na blogu zakładkę WYPRZEDAŻ/WYMIANA. Znajdziecie tam kosmetyki nowe, lub takie których już nie używam i szkoda by się marnowały. 


Ceny symboliczne i do negocjacji, chętnie też wymienię te kosmetyki zamiast sprzedawać. Wszystkie propozycje proszę o przesłanie mailem: rincewind9998@gmail.com  ewentualnie w komentarzu.

Wszystkie aktualne rzeczy na wymianę znajdują się poniżej.



1. LUMENE, Touch of radiance, Róż - nie używany. Odcień 4 - Sweet Blush. Cena 30zł.
Odcień na fotce nie wyszedł zbyt wiernie, w rzeczywistości jest to różowy, raczej jasny. Dokładniej widać tutaj:
http://www.ladymakeup.pl/sklep/lumene-roz-na-policzki-touch-of-radiance.html


2. ELLE Exception, duo eyeshadow - nowy, 1,5zł
3. Blanchette B, cień srebrny - raz/dwa razy uzyty, 1zł
4. RIMMEL - zeswatchowany, 5zł
5. MISS SPORTY, Smoky eyes (poczwórny) - zeswatchowany, 4zł
6. INGLOT Matrix, nr 410, matowy, używany - 5zł
7. INGLOT Matrix, nr 817, matowy, używany - 6zł


8. ESSENCE, Pigment błyszcząca zieleń, raz użyty - 3,5zł
9. ESSENCE, Pigment srebrny, raz użyty - 3,5zł
10. BELL, pigment różowy opalizujący na złoto, kilka razy użyty - 5zł


11, 12, 13, 14 - cienie sypkie VOLLARE, każdy z pędzelkiem, kolory jak na foto, brokatowe i błyszczące,  używane ale zostało dużo - 3zł/szt
15.  L.A. COLORS, cień sypki z pędzelkiem, opalizująca czerń - raz użyty, 4zł


16. MISS SPORTY, Clubbing colours, nr 044 - raz użyty, 3zł
17. MISS SPORTY, Clubbing colours, nr 344 - raz użyty, 3zł
18. ASTOR, Fash'n Studio, nr 066 - używany, 2zł
19. RIMMEL, Lasting finish, nr 058 Lemon Drop - używany, 1zł
20. VENITA, Therapy nail, Bomba witaminowa - nowa, 4zł
21. EVELINE, Multi action top coat - dwa razy użyty, 3zł


22. LAMBRE, Eyeliner - kredka, biała - raz/dwa razy użyta, nie strugana, 1zł
23. BRILLANT SHIMMER Eye wand, dwustronna srebrno-czarna, raz przetestowana - 1zł
24. WIBO Kajal eyeliner czarny, raz użyty - 3zł


25. NYX, Soft matte lip cream, przetestowany kolor - 2,5zł
26. RUBY ROSE, błyszczyk z lusterkiem, tylko sprawdzony kolor - 1,5zł



27. Paletka cieni w etui wraz z aplikatorem i lusterkiem - nieużywana, niektóre kolory zostały przeze mnie zeswatchowane/sprawdzony kolor - 10zł


28. QUIZ, BB Cream Medium - użyty 3-4 razy - 3,5zł


29. ANEW Vitale, krem pod oczy - raz użyty, 5zł

30. BODERM, Oliprox - apteczna pianka przeciwłupieżowa  - WYMIENIONA
31. BODERM, Szampon z odżywką przeciwłupieżowy - WYMIENIONY


32. KMS, Hair play - zostało coś między 1/3 a połową. - 3zł


33. VERA NORD, Angelica oil - olejek eteryczny 12ml, nowy ale otwarty i powąchany - 3zł




34. MARIZA, Glamour Line - Bronzer - raz/dwa razy użyty, 8zł

35. AVON, Face pearls, Rozświetlający puder w kulkach - WYMIENIONY




Komentarze

  1. powodzenia tez chyba musze zorganizowac takie cos:)_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, po co trzymać w domu coś czego się nie używa a komuś może się przydać.

      Usuń
  2. sporo Ci się nazbierało. swoją kolorówkę już dawno rozdałam bo w ogóle nie maluję oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również rozdaję kosmetyki, których nie używam :)

      Usuń
    2. Ja też bardzo dużo rozdaję, jak mnie akurat odwiedzi jakaś koleżanka :)

      Usuń
  3. Fajny pomysł z tą wymianą kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski cień z inglota śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten kolor! Na tyle go uwielbiam, że używałam tego cienia sporo mimo że kompletnie nie gra z moim typem karnacji...

      Usuń
  5. na dla siebie nic nie znalazłam niestety

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie cieni pod dostatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kosmetyki, ale mam pod dostatkiem

    OdpowiedzUsuń
  8. olejek fajny jednak ja na woski sie przerzuciłam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne takie wyprzedaże, ale ja się ograniczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego wszystkiego, pomadkę NYX bym prygarnęła bardzo chętnie, ale w jakimś innym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo ciekawych rzeczy jednak ja mam zbyt dużo kosmetyków :(.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy, ja jednak kolorówki mam sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja się staram ograniczać, za to z pielęgnacją mi nie bardzo wychodzi ;)

      Usuń
  14. Czekaj no, dorwę później więcej czasu to przejrzę raz jeszcze i zastanowię się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też by mi się przydało zorganizować taką mini-wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj mi jeszcze pare ze ze zostało i chyba oddam bo szkoda zeby sie marnowało.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne, intensywne kolory cieni do powiek. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zazwyczaj preferuję :) Ale niestety nie wszystkie które mi się podobają pasują do mojego typu urody...

      Usuń
  18. kolorki śliczne ale się nie maluję ;)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne są takie wymiany :)
    mogłabym prosić o poklikanie w ostatnim poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie ;) ja muszę ograniczyć swoje kosmetyki, więc nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Tak, wszystkie kosmetyki tutaj umieszczone są aktualne.
      Mam jeszcze na wymianę paletkę z Oriflame.

      Usuń
  22. Super pomysł :) Chyba też muszę pozbyć się nie używanych rzeczy ! :)
    Zapraszam do mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?