Im więcej masz wzrostu, tym więcej czytasz?

Jeżeli akcja, o której zaraz napiszę zakończy się sukcesem, może się okazać że zdanie w tytule tego posta jest prawdziwe :) O co chodzi? O ciekawą inicjatywę, którą odkryłam na stronie Book z nami.


Chodzi o to, by dużo czytać. Na tyle dużo, żeby pod koniec roku ułożyć z przeczytanych książek stos, którego wysokość będzie wynosić tyle, ile nasz wzrost! Pomysł z kosmosu, ale podoba mi się bardzo :-) Książki to moja pasja już od wczesnego dzieciństwa, kiedy to czytaniem zaraziła mnie Mama. Dzięki temu miała ze mną święty spokój - jak już nauczyłam się składać literki, rzuciłam się na domową kolekcję i czytałam wszystko, co wpadło mi w ręce. Nota bene - przebrnęłam przez całą zebraną w domu kolekcję Lema, z której to - jak mi się dziś wydaje - nie wszystkie książki nadawały się dla dzieci, ale być może dzięki tym właśnie lekturom ukształtowała się moja miłość do fantastyki :)


Wedle szacunkowych obliczeń, aby udał mi się ten wyczyn muszę czytać średnio 98 stron dziennie, co daje jakieś 90 książek w ciągu roku. Jeszcze parę lat temu nie miałabym z tym najmniejszych problemów. Teraz niestety mam bardzo mało czasu na czytanie. Mimo to chcę podjąć i rozpropagować to nietypowe wyzwanie :) Uważam, że nawet połowa z tego to będzie niezły wynik a poza tym - czytać trzeba


Chciałabym, przy tej okazji, powrócić w Kopalni Różności do tematyki książkowej. Przynajmniej co jakiś czas - będę publikować notki informujące o stanie moich postępów w tym przedsięwzięciu. Jeżeli zainteresował Was temat zapraszam na stronę akcji:


A jak u Was z czytaniem? Lubicie czytać? Po jakie książki sięgacie najchętniej?

Komentarze

  1. świetna akcja, ale ja w życiu nie przeczytałabym w ciągu roku tyle książek- jak dam rade przeczytac 10 to będzie mój sukces ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytać kocham więc zapewne dołączę się do tej akcji ;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham czytać, jak się wkręce to nawet potrafię dzień w dzień, czytać, nie jeść tylko pić ;) Ale ostatnio przesadziłąm z czytaniem, bo dawałam nawet po nocach, co wzrok mi się pogorszył ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kocham czytać, ale teraz niestety musiałam czytanie ograniczyć. Chociaż nie... czytam kilka książek dziennie, no dobra, nie książek - książeczek. Dla dzieci oczywiście ;) Ale za to jaka córeczka jest zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. akcja bardzo mi się podoba, uwielbiam czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubicie, ale nie umicie czytać i dziać jednocześnie, dlatemu od lat już jestem zwierzę serialowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety czas ogranicza bardzo czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. to mi wystarczy tylko 88 stron,czyli 80 książek:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Były takie czasy że czytałam nawet więcej, niestety teraz zdecydowanie mniej czytam na korzyść internetu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam dużo i wszędzie, uwielbiam fantastykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam czytać i czytam na prawdę sporo. Jednak ostatnio jest trochę gorzej z czasem, no ale każdą wolną chwilę poświęcam na książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uff, ja mam targer 50 książek na rok i boję się, że nie podołam. Żałuję, że nie trenowałam szybkiego czytania:P

    OdpowiedzUsuń
  13. wow. świetna sprawa i... bardzo motywująca ;)
    wątpie by mi się udało więc wolę się z tym nie obnosić po internecie, na blogu, na fb... ale spróbuję.

    powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy nie lubiłam, ale odkąd zaczęłam czytać Greya to w tej tematyce zainteresowały mnie książki także jestem z siebie dumna, bo zawsze mówiłam, że nie, nie ja nie będę czytać to nudne.. Ale chyba z wiekiem jest inaczej ;)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  15. już gdzieś czytałam o tym wyzwaniu :) mam ponad 170cm wzrostu, więc trochę książek by się uzbierało :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna inicjatywa, może się dołączę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa inicjatywa :) ja jestem mała, to może by mi się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy pomysł zachęcający do czytania jest na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł, ale mam 180cm wzrostu i byłby problem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham czytać i w tym roku zamierzam podołać temu wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytałam już dawno - i wstyd mi cholernie, ale nie mam chęci nawet sięgnąć po książkę. Wszystko sprowadza się do łatwizny w postaci netu i tv:/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam czytać książki i podejmuję wyzwanie :D Przynajmniej raz cieszę się z tego, że jestem niska, bo gdybym musiała czytać prawie 100 stron dziennie, to raczej rady bym nie dała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam czytać książki, ale można rzec, że czytam je "sezonowo". Jak zbliża się sesja to jedynymi moimi lekturami są notatki z zajęć ;)

    Życzę powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Please, can you PM me and tell me few more thinks about this, I am really fan of your bloggets solved properly asap.jeux de mario
    jeux de jewel
    jeux de online

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?