Wyniki lawendowego rozdania :-)

Witajcie! Wiem, że długo kazałam Wam czekać na wyniki urodzinowego konkursu, dlatego teraz już przedłużać nie będę. Wygrywa...



Zielona Herbatko - serdecznie gratuluję i czekam na maila z adresem :) A reszta uczestniczek i uczestników niech nie załamuje rąk - wkrótce nowy konkurs na moim blogu! 

Przypominam też, że celowe od-obserwowanie i od-lubienie bloga tylko dlatego, że się nie wygrało tym razem, jest conajmniej nieuprzejme, ale jeżeli już musicie, to trudno. Pamiętliwa nie jestem, ale listę obserwatorów mam zrobioną :P 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?