100% olej winogronowy w maseczce do twarzy

Piękną mamy wiosnę tej zimy, prawda? ;) Więc aby pozostać w tropikalnych klimatach, dziś o winogronach... a dokładniej - o maseczce z olejem z winogron. Zapraszam do przeczytania mojej recenzji :)




BingoSPA, Maska do twarzy
ze 100% olejem winogronowym

Od producenta: 
Maska do twarzy BingoSpa zawiera 5% czystego oleju winogronowego oraz ujędrniający kompleks algowy. Polecana jest do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej.



Olej winogronowy BingoSpa zawiera ok. 85% niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), a szczególnie należący do esencjonalnych kwasów tłuszczowych (EFA) kwas linolowy (72%) oraz frakcję niezmydlalną w postaci tokoferoli, fitosteroli i fosfolipidów, które tworzą strukturę błony komórkowej, regulując jej płynność i aktywność enzymów.


Kwas linolowy odgrywa istotną rolę w procesach metabolicznych skóry, zaś frakcja niezmydlająca się w postaci fitosteroli wzmacnia lipidową barierę naskórka - chroni skórę przed wieloma szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: wiatrem, chłodem, promieniowaniem słonecznym i detergentami.

Ujędrniający kompleks algowy poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wspomaga jej regenerację.


Moje wrażenia: 
Chyba wszyscy już dobrze znają charakterystyczne opakowania maseczek BingoSpa. Z jednej strony bardzo je lubię - są proste, i pozwalają na wygodne wydobycie kosmetyku do samego końca. Z drugiej zaś strony nie są zbyt higieniczne, chyba że same o to zadbamy - maskę warto nabierać czystą szpatułką a nie przy użyciu palców, by dłużej zachować jej właściwości. Tym bardziej, że jest ona bardzo wydajna i będziemy się nią cieszyć przez długi czas.

Kosmetyk ma kremową konsystencję, przyjemny zapach i biały kolor. Nie spływa z twarzy, nie zasycha, więc użytkowanie maski jest bezproblemowe. Po użyciu od razu można odczuć efekt nawilżenia i odprężenia skóry. Wydaje się promienniejsza, "doładowana" dobroczynnymi składnikami. Ta maska może nie daje nam efektów bardzo spektakularnych, typu lifting w 5 minut, ale jeżeli szukamy po prostu produktu, który można stosować regularnie i dobrze nawilża twarz, to ten kosmetyk będzie strzałem w dziesiątkę. Polecam tę maskę i chętnie jej używam :)


Opakowanie: plastikowy słoiczek 120g
Cena: ok. 12zł
Dostępność: średnia - głównie internet, czasem w sklepach (np. Auchan)


Znacie tę maseczkę?

Komentarze

  1. polubiłam się z tą maseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pielęgnację twarzy od Bingo Spa- czego nie mogę powiedzieć o ich kosmetykach do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię produkty BingoSpa, ale jeszcze nie używałam żadnego do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam maseczek BingoSpa - może najwyższy czas spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo chętnie bym przetestowała:))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo różne opinie są o tej masce, więc pewnie będę musiała sama wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie jest fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam masek do twarzy z Bingo Spa, ale lubię ich balsamy do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam maskę z kolagenem i nawet dawała radę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?