Kąpielowo z Marizą

Rozpieszczające kąpielowe kosmetyki idealnie nadają się na tę zimną porę roku. Dzisiaj mam dla Was recenzję takich dwóch umilaczy od firmy Mariza :) Żel przetestowałam osobiście, jeżeli zaś chodzi o sól będzie to recenzja gościnna.



MARIZA, Linia SPA mango & liczi
pobudzający żel pod prysznic z olejkiem awokado i d-panthenolem

Kosmetyk otrzymujemy w plastikowej butelce, o kształcie charakterystycznym dla kosmetyków firmy Mariza. Opakowanie jest wygodne w użyciu, nie wyślizguje się z dłoni. Nie ma też problemów z otwarciem, zamknięciem czy dozowaniem. Na buteleczce znajdują się różne informacje, np. skład produktu. 

Żel ma raczej typową dla tego rodzaju produktów konsystencję. Nie ma problemów z rozprowadzeniem go po skórze ani ze spłukaniem. Dobrze się pieni. Najbardziej byłam ciekawa tego egzotycznego zapachu i nie zawiodłam się - kosmetyk wypełnia całą łazienkę przyjemną, owocową wonią, która mimo iż nie utrzymuje się długo na skórze, to w trakcie kąpieli zapewnia nam iście aromaterapeutyczne doznania. Mimo, iż preferuję zapachy takie jak wanilia czy kokos, mango i liczi również przypadło mi do gustu i chętnie sięgam po ten żel. 

Kosmetyk bardzo dobrze oczyszcza. Nie ma jednak jakichś ponadprzeciętnych właściwości pielęgnacyjnych - co prawda w składzie faktycznie występuje olejek z awokado (i to nawet dość wysoko), ale SLS na drugim miejscu odbiera mu nieco z dobroczynnych właściwości. Po kąpieli skóra co prawda nie jest wysuszona ani ściągnięta, ale w większości przypadków decydowałam się jednak na użycie balsamu. Pod względem pielęgnacyjnym jest to po prostu dobry żel, ale nie robi nic dodatkowego.


Kosmetyk jest bardzo wydajny, może nawet trochę bardziej niż inne żele. Myślę, że mogę go śmiało polecić wielbicielkom owocowych i egzotycznych aromatów :)


Opakowanie: plastikowa butelka o pojemności 250ml
Cena: 9,90zł, często taniej w promocji
Dostępność: u konsultantek, w niektórych sklepach, w internecie
Czy kupię ponownie: chętnie wypróbuję pozostałe warianty zapachowe :)



MARIZA, linia SPA grejpfrut
energetyzująca sól do kąpieli 100% z Morza Martwego

Opis producenta:
Energetyzująca sól do kąpieli o zapachu soczystych grejpfrutów wprowadzi Cię w doskonały nastrój i przywróci siły. Działa odświeżająco i stymulująco, usuwa napięcie i zmęczenie. Wzbogacona w minerały, makro i mikroelementy pielęgnuje Twoją skórę, delikatnie ją oczyszcza, regeneruje i wygładza. Pozostawia delikatny, świeży zapach. 
Cena: 11,90zł / 600g


Sól ma postać niewielkich kamyczków, dość drobnych. Pełnowymiarowe opakowanie ma wagę 600g i postać plastikowego słoika - ja do testów otrzymałam nieco mniejszą ilość, zapakowaną w woreczek z bilecikiem ;) Już po rozpakowaniu produktu uderza nas jego piękny, intensywny zapach świeżych i soczystych grejpfrutów. Od razu ma się ochotę wziąć kąpiel z użyciem tego kosmetyku. Gdy wrzucimy sól do wody w wannie zapach niestety jest mniej intensywny, niż moglibyśmy się spodziewać, choć to jeszcze zależy od temperatury wody - im cieplejsza, tym szybciej drobinki się rozpuszczają i tym bardziej pachną. 

Kąpiel z użyciem takiej soli ma przede wszystkim walory relaksacyjne. Można się odprężyć i pozwolić, by sól i zawarte w niej minerały oczyszczały i pielęgnowały naszą skórę. Co najbardziej mnie zachwyciło, to że po takiej kąpieli skóra nie jest nadmiernie wysuszona, a niestety większość innych soli ma taki efekt uboczny. Ogólnie moje doświadczenia z tym kosmetykiem mogę opisać jako bardzo udane :)


Kosmetyki Mariza testuję dzięki uprzejmości właścicielki bloga dzeejlo.blogspot.com lecz ten fakt (jak zawsze :) nie miał wpływu na moją opinię.

Jeżeli są wśród Was osoby, które chciałyby wstąpić do Klubu Mariza i zostać konsultantką, mogą głosić się do Pauliny na adres: maaalaaa20@wp.pl

Więcej szczegółowych informacji na stronie: 


Komentarze

  1. Nigdy nie miałam niczego z Marizy... Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam sobie cały ten zestaw mango i liczi i już się nie mogę doczekać pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. alergika nie kuszą zapachy i inne cudawianki ;-) za to brak ściągnięcia i wysuszenia po prysznicu już tak. nawet nie wiem, czy u mnie na wsi jakaś konsultantka jest. próbowałam się dowiedzieć, ale strona mi zaproponowała "dołączenie", a ja się niechętnie bawię w takie rzeczy ;-)
    za to bardzo chętnie wypróbowałabym kolorówkę, ponoć mają dobre podkłady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam o tych podkładach, moja przyjaciółka do dziś wspomina podkład Marizy którego kiedyś używała (a ktory został niestety wycofany z oferty) jako najlepszy jaki miała.

      Alergicy mają przechlapane! :(

      Usuń
  4. Cieszę się, że kosmetyki z Marizy wywarły na Tobie pozytywne wrażenia ;) Niebawem znowu będę organizować konkurs także mam nadzieję, że będziesz śledzić bloga i się zgłaszać ;)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z marizy znam tylko puder brązujący:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na lato zapachy idealne! Marka Mariza jest mi kompletnie nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tylko inny wariant zapachowy i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale uwielbiam puder ryżowy i maseczkę nawilżającą z Marizy.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja właśnie odkrywam kosmetyki Marizy - używam grapefruitowego żelu, soli i peelingu, i jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też aktualnie używam grejpfrutowego żelu z Marizy i również jestem z niego zadowolona :) ciekawa jestem, jak pachnie ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, sweterek dostałam na Mikołaja :D Ale sama wybierałam :P więc wiem, gdzie został kupiony - u mnie, w Dębicy, na środowym targu za całe 35 zł ;) Jeśli chcesz, to po świętach mogę Ci kupić (rozmiar jest uniwersalny) i albo Michał Ci tam gdzieś do Krakowa podrzuci, albo wyślę pocztą :) nie ma najmniejszego problemu :)

      Dziękujemy za pozdrowienia :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zapachy, liczi jest swietne <3 Takie orzeźwiające bardzo :) chetnie bym sie w takim wykąpala ;D sól aktualnie uzywam z biedronki poki co ;D jak na cene dla mnie sa jak najbardziej okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczere mówiąc pierwszy raz słyszę o tej firmie. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię owocowe zapachy, szczególnie latem, a także sole do umilenia kąpieli:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nigdy kosmetyków tej firmy, moze się skusze na jakis niedługo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają spory asortyment, każdy powinien znaleźć coś dla siebie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?