Przegląd poczty [38]: Męskie testowanie - zapowiedź

Dzisiaj kolejna, szybka zapowiedź (trwających już ;) nowych testów. Tym razem, dzięki uprzejmości portalu Uroda i zdrowie, przedstawiam zestaw kosmetyków męskich Intesa, udostępniony do testów przez sklep MenSpace




W skład zestawu wchodzą następujące produkty: 
- Przeciwzmarszczkowy balsam do golenia (100 ml)
- Pianka do golenia Awokado (50 ml) 
- Dezodorant w sprayu Ylang-Ylang (150 ml) 
- Kosmetyczka 


Na pierwszy rzut oka zestaw wydaje się być bardzo fajnym pomysłem na prezent gwiazdkowy dla jakiegoś mężczyzny. Testy w toku - niebawem spodziewajcie się recenzji gościnnych :)

Komentarze

  1. Oooo proszę mój chłopak byłby w siódmym niebie gdyby i on dostał coś do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, też bym chciała dla mojego TŻ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super zestaw. kosmetyczka przydatna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak kosmetyczka przydatna, nie znam tych kosmetyków.
    Miłego tetowania dla męszczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój też testuje :) ale inny zestaw kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  6. też się coś chłopom naszym należy za te męki z nami:D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje:) firma nie jest mi znana, ale kosmetyki wydają się ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, Wasi mężczyźni tak się rwą do testowania? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niekoniecznie :) Mój brat dla mnie testuje :))

      Usuń
  9. Super zestaw, ale kosmetyki całkiem obce dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moi domowi faceci bardzo niechętnie przyjmują takie prezenty ;) Niestety

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam nigdy takich kosmetyków :) Ciekawie jak wydaną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przyjemnych testów życzę ochotnikowi ;)
    zastanawia mnie jak działał będzie przeciwzmarszczkowy balsam do golenia i czy spełni swoją rolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam pytanie o Twój komentarz- jakie moje dokonania masz na myśli:P?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe kosmetyki ,czekam na opinie o nich zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak się sprawdzą ... Kuszący zestaw dla mojego Męża ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzje dezodorantu, bo reszty Mój używa rzadko :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?