WYNIKI konkursu z maskami BIOVAX Glamour!

Dobra, nie będę przynudzać, i tak nikt nie przeczyta tego wstępu - klikajcie dalej, by poznać szczęśliwych zwycięzców :)


Przechodzę zatem do konkretów! Z wybranymi przez siebie maskami Biovax Glamour będą miały okazję się zapoznać następujące osoby:

Not too serious blog

Anszpi - droga do perfekcyjnych włosów

oraz z facebooka:

Karolina Kozdrowiecka


Gratuluję i poproszę szybciutko o dane adresowe na mój mail (a w przypadku facebooka - przez wiadomość prywatną do FP Kopalni Różności). Kompletne dane powinny zawierać adres pocztowy, email oraz numer telefonu - to ważne dla kuriera, oraz oczywiście rodzaj wybranej przez siebie maski, aby nie doszło do żadnych pomyłek :) Dane zostaną przekazane firmie L'Biotica w celu wysyłki nagród.

Dziękuję Wam za liczny udział a wszystkich, którzy nie wygrali tym razem zapraszam do nowego konkursu, który wystartuje na blogu w ciągu najbliższych dni :)

Komentarze

  1. gratuluję serdecznie, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo dziękuję ☺ nie spodziewałam się, że wygram 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczom nie wierzę, dzięki wielki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dane do przesyłki już wysłałam mam nadzieję że doszły :)

      Usuń
  4. Pozytywnie zazdroszczę wygranym, bo te maski Biovax są świetne! Śpieszę Wam donieść, że na fb Biovax trwa akcja testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło się czyta, ciekawie piszesz. Napawdę bardzo fajny blog :)

    http://ff-fabfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zabawę gratuluję zwycięzcą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?