Przegląd poczty [56]: Czerwcowe i majowe przesyłki


Tradycyjny wpis pocztowo-przesyłkowy przed Wami! Tym razem dotarły do mnie nie tylko kosmetyki...


Paczka od Pharmaceris miała zawierać tylko próbki, tymczasem oprócz nich znalazłam Krem z 10% kwasem migdałowym. Ten kosmetyk służy do złuszczania skóry i nadaje się do mojej mieszanej cery, jednak z jego stosowaniem poczekam na mniej słoneczną porę roku.


Winiary oraz nowy produkt - warzywne chłodniki na lato. Paczka spodobała mi się, ponieważ oprócz produktów, które rozdaję znajomym otrzymałam również miły dodatek w postaci doniczki i paczek ziół, które można w niej posiać :)


Nivea urządziła ogólnopolskie testowanie nowego kremu z serii Care - ma być zarówno odżywczy, jak i lekki i błyskawicznie wchłanialny. Czy obietnice producenta zostaną spełnione?


Ta przesyłka zawiera sporo ciekawostek, ale najbardziej zauroczył mnie żel Balea z letniej limitowanki... Pachnie tak, że można oszaleć :) Ananas wywołuje momentalne skojarzenia z tropikalną plażą a do tego jest bardzo intensywny i długo się utrzymuje. Idealny kosmetyk na lato. Kasiu - dzięki! :)


I ostatnia przesyłka - tym razem rzeczy, które udało mi się zdobyć z wymiany. Jedna z trzech paletek Sleek, które mnie interesowały - Respect. Niestety, pierwsze testy wykazały że nie jest tak mocno napigmentowana jak moja ulubiona Mattes Darks, ale odcienie są na tyle ciekawe że jeszcze daję jej szansę. Na wishliście pozostała mi Acid i to na razie będzie koniec, jeśli chodzi o palety... chyba, że wypuszczą coś wyjątkowo interesującego :) Poza paletą upolowałam pędzel do pudru Ecotools - bardzo miękki i wygodny w użyciu, oraz mniejszy z Mary Kay, którego jeszcze nie testowałam.

A co Wam w tym miesiącu przybyło? :)

Komentarze

  1. Ten żel z Balei faktycznie pachnie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I własnie przez to błyskawicznie zniknął! Rozglądam się za kolejnym :)

      Usuń
  2. Ale dużo wspaniałości :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez dostałam próbki od Pharmaceris i krem od Nivea, reszty przesyłek zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne paczuszki! :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna jest ta paczuszka od Pharmaceris :) I ciekawa jestem, jak smakują te chłodniki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłodniki są ciekawe w smaku, powiem szczerze że próbowałam również przygotowywać je na ciepło :P

      Usuń
  6. O zazdroszczę przesyłki z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że nagroda CI się podoba :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super nowości :) U mnie nie za dużo ich w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow ile dobroci! Na serie Pharmaceris do naczynkowej mam smaka od pewnego czasu

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne przesyłki, ciekawa jestem tego żelu Balea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mega - pachnie nieziemsko. Już sie skończył :(

      Usuń
  11. Świetne przesyłki - mięty wyhodowanej jestem ciekawa no i kremów i żelu też ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mnie niestety nie dotarła przesyłka od Pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
  13. Pharmaceris i krem Nivea też dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Firmie Pharmaceris muszę się bliżej przyjrzeć, mam jeden krem, który niestety mi się już kończy a fajnie się u mnie sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotychczas wszystkie kosmetyki, które miałam od nich sprawdziły się nieźle :)

      Usuń
  15. oo ile zup :) ja chłodniku szczerze mówiąc to jeszcze nie próbowałam :p

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no fajne przesyłeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żelu Balea zazdoszczę ;))) krem Nivea też dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel to mój ulubieniec, muszę kupić kolejny :)

      Usuń
  18. Fajne rzeczy :). Czaje się na ten żel balea :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Super paczuszki :) Chłodniki mam i ja!

    OdpowiedzUsuń
  20. sporo ciekawych rzeczy w paczuszkach ;) mnie najbardziej zaciekawiła paletka sleeka

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe rzeczy :D Nivea również mam i jestem w pełni zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja msuze wlasnei do sasiadk iisc bo kurier był ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię oglądać Twoją pocztę :D jakieś to moje zboczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D No cóż, miło mi ;) Ja też lubię oglądać posty przesyłkowe.

      Usuń
  24. Muszę wreszcie zaopatrzyć się w Baleę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne nowości. Paletka mnie zaintrygowała i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za jakiś czas o niej napiszę, choć nie bardzo wiem jak się do tego zabrać ;)

      Usuń
  26. Ciekawe nowości :) Jestem ciekawa jak spisze się ten krem z Nivea, bo ja się nie zgłaszałam do tej akcji, bo mam dużo tych mazideł do twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem ciekawa tej odżywki z Gliss Kur...

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi nic nie przybyło, ale to dlatego, że skupiam się na zużywaniu -ostatnie miesiące były obfite w nowości, teraz czas je zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również próbuję się na tym skupić, ale różnie bywa ;)

      Usuń
  29. No to teraz nic innego Ci nie pozostaje niż zasiać zioła i pochwalić się nimi na blogu :) Dziś właśnie "umarł" mój pędzel do pudru i właśnie się zastanawiam nad Ecotools, żeby było szybko, stacjonarnie i dobrze ;-) A na paletki Sleeka sama choruję od jakiegoś czasu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo odpowiada ten pędzel, jest duży i miekki :)

      Usuń
  30. Niezłe łupy Kochana, podoba mi się lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne paczki tez mam próbki od pharmaceris:)

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie również Pharmaceris i Nivea...

    OdpowiedzUsuń
  33. Krem z kwasem migdałowym mnie kusi, chętnie przeczytam o nim więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Same godne uwagi przesyłki ;) .

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne kolory cieni ma ta paletka Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć są idealne dla niebieskich oczu :) Podobają mi się w praktyce, choć na początku pigmentacją byłam rozczarowana... ale to pozory, trzeba je umiejetnie nakładać.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?