Chcesz fajną koszulkę? Wystarczą dwa kliki...

Nieczęsto piszę o takich akcjach, choć często się w nie prywatnie angażuję. Tym razem sprawa jest naprawdę prosta. Klikaj i przeczytaj :)



Wiele razy widujecie pewnie akcje pomocy zwierzakom, więc nie muszę nikomu tłumaczyć, że to ważne, potrzebne i warto. Napiszę więc krótko i konkretnie, co trzeba zrobić:

2. Wybierasz koszulkę - są damskie, męskie, dziecięce a nawet torby. To nie są jakieś marne szmatki tylko porządne koszulki w wielu krojach, z nadrukiem wykonanym trwałą metodą. Jeżeli wolisz wersję z kotkiem zamiast piesa, klikasz TU. Jest sporo rozmiarów do wyboru - kliknij na miniaturkę konkretnego modelu, ponieważ rozmiarówka różni się między nimi dość znacznie - chciałabym tu zwrócić uwagę na model damski o nazwie Bella woman, ponieważ jest dłuższy niż standardowy. Zawsze miałam problemy z przykrótkimi koszulkami w moim rozmiarze, więc ucieszyłam się że jest taka opcja.
3. Podajesz adres dostawy - zapłacić można również przy odbiorze.
4. I gotowe! Masz fajną koszulkę + pomagasz zwierzakom = PROFIT!

Cały dochód z koszulek jest przeznaczony dla zwierzaków.

Nie będę nikogo namawiać. Same zdecydujecie, czy chcecie to zrobić, ale weźcie pod uwagę, że to nie jest duży wydatek - koszulka kosztuje 35 zł, a pomoc dla piesów jest bezcenna.

Akcja trwa jeszcze przez 4 dni!

To co, klikniesz?
Ja swoją już zamówiłam :)

Komentarze

  1. Fajny pomysł, ja przyznam się, że pierwszy raz słyszę o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja, dobrą alternatywą jest też przekazanie 1% ze swojego podatku.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie akcje, gdzie pomaga się zwierzakom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł - popieram takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś brałam udział w podobnej akcji

    OdpowiedzUsuń
  6. Wezmę udział, akcja jest po prostu świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna akcja, lecę oglądać te koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie że kliknę, dziecko już mi suszy głowę ;)
    super akcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech suszy - ma rację! :))) Mam nadzieję, że nabędziecie dla siebie jakąś super koszulkę.

      Usuń
  9. Świetna akcja! NA pewno zamówię koszulke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Jeśli moja notka kogoś zachęci to cel osiągnięty, a zwierzaki będą miały jedzonko ;)

      Usuń
  10. Świetna akcja, warto pomagać biednym psiaczkom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała akcja, a koszulki mają świetne nadruki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Już nie mogę się doczekać kiedy dostanę swoją :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?