Przegląd poczty [55]: Współpraca z InfoPlus - zdradzam, co będzie nagrodą w najbliższym konkursie!


Niedawno skontaktowała się ze mną Pani Joanna z firmy InfoPlus i zaproponowała ciekawą współpracę. Miałam możliwość wybrania kilku produktów do przetestowania a także jako nagrody dla Was w zbliżającym się konkursie. Firma ma w swojej ofercie kosmetyki marek Le'maadr, Foltene, Cito Kompres, było więc z czego wybierać! Jesteście ciekawe? Zapraszam dalej.



Dbam o włosy a dobry szampon to podstawa udanej pielęgnacji. Marka Foltene Pharma zaintrygowała mnie kosmetykami nie zawierającymi SLS. Wybrałam szampon restruktyzujący do włosów farbowanych i zniszczonych, gdyż oczekuję delikatnej pielęgnacji, która nada moim włosom blasku.


Kolejny produkt pochodzi z gromadki Le'maadr. Wiele dobrego naczytałam się o tych kosmetykach a teraz będę miała okazję dowiedzieć się, jakie są naprawdę. A raczej - moja Druga Połówka, gdyż jest to  krem przeznaczony dla skóry naczynkowej. Zawiera komórki macierzyste. Testowanie już rozpoczęte - spodziewajcie się recenzji gościnnej za jakiś czas.


Oprócz tego w przesyłce znalazłam również próbki oraz pełnowymiarowy CITO Kompres, który świetnie przyda się na zbliżający okres wakacyjny - chłodzi stłuczenia, ukąszenia owadów i innego rodzaju bolesne sytuacje.


Pozostaje jeszcze odpowiedź na zapewne dręczące niektórych pytanie - co będzie nagrodą w konkursie dla Was? Otóż dwie osoby będą mogły wygrać zestaw składający się z wody micelarnej oraz kremu do cery naczynkowej Le'maadr! Myślę więc, że będzie o co powalczyć - śledźcie uważnie mojego bloga, tymczasem zapraszam Was do odwiedzenia fanpage InfoPlus: https://www.facebook.com/dermokosmetyki24


Znacie te marki czy to dla Was zupełna nowość?



Komentarze

  1. Dla mnie to nowości :) Chętnie o nich po czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takiej super współpracy i czekamy na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że ta współpraca jest super, kosmetyki po pierwszych testach wydają się bardzo dobrej jakości :)

      Usuń
  3. Zupełna nowość dla mnie więc tym bardziej chętnie dowiem się więcej o tych produktach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W ogóle nie znam tych marek! :-) Napisz! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że napiszę :) Ale najpierw przetestuję je na wszystkie strony :)

      Usuń
  6. życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy. Nie znam tych marek, ale krem do cery naczynkowej z przyjemością bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zechcesz wziąć udział w konkursie, to jest taka szansa :))

      Usuń
  8. Gratuluję współpracy ;-)
    oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mnie też zaciekawił od razu, gdy usłyszałam że nie ma SLSów :)

      Usuń
  10. Taki zimny kompres też mam, świetnie łagodzi ból migrenowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam potrzeby, by go użyć, ale podejrzewam że do wielu zastosowań taki chłód dobrze się sprawdzi.

      Usuń
  11. Gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie ten krem Le'maadr więc życzę pomyślnych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wspaniałe nagrody! :) Niestety mam cerę naczynkową, więc produkt dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super nowości! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i miłych testów życzę :) Ja nie znam na razie tych firm.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten szampon jest świetny, w ogóle Foltene ma świetne szampony!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze zetknięcie z tą marką ale już teraz mogę powiedzieć, że podzielam Twoją opinię :)

      Usuń
  17. Żadnego produktu nie znam :) nie lada gratki dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na opinię o szamponie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Produkty zapowiadają się fajnie, a i czytelnicy się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chetnie wezme udzial w takim konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kosmetyki do naczynkowej cery - coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współpracy :) Nie znam żadnej z tych firm, a najbardziej mnie zaciekawił szampon do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam zupełnie ale to tylko jeszcze bardziej mnie zachęca do pozanania - gratki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Totalna nowość, ale czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kiedyś wodę micelarną LAMANDER

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe nowości, owocnych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna współpraca - kosmetyków nie znam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tej marki. Miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję współpracy :) Niestety, marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Pewnie! Lubię, kiedy mam możliwość zrobić przyjemność czytelnikom :)

      Usuń
  32. Nie znam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję współpracy, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miłego testowania, a nagrody będą fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam na konkurs, z chęcią wezmę w nim udział- może uda mi się zgarnąć ten przesympatyczny zestawik :))

    OdpowiedzUsuń
  36. nie znam żadnej z tych marek, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyjemnych testów!
    Nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  38. miłego testowania :D ciekawe rzeczy, nic z tego nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, to prawda :) Też wcześniej nie miałam, ale teraz polubiłam te marki.

      Usuń
  39. Wszystko znam tylko ze słyszenia, sama jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?