Przegląd poczty [14]: Pierwsze przesyłki w tym roku :)

Styczeń się fajnie zaczyna :) Mam możliwość przetestować kosmetyki Joanny o przecudownych zapachach. Masło i olejek do kąpieli to kawa ze śmietanką, a krem do rąk - zapach smakowitej czekolady. Będą mi umilać resztę zimy :) Już je uwielbiam!



Dostałam też drugą przesyłkę z której bardzo się cieszę - przyszły do mnie książki wygrane w comiesięcznym rozdaniu u Książkówki. Jeżeli jeszcze nie znacie, to bardzo polecam tam zaglądać - bardzo lubię czytać te recenzje. Dzięki Książkówce trafiłam już na kilka tytułów, których lektura okazała się dla mnie przyjemnością. Mam nadzieję, że tak będzie i tym razem, oto co dostałam:


Bardzo ucieszyłam się z książek, a tu okazało się, że w przesyłce była jeszcze jedna niespodzianka...


Prawda, że fajny? :) Nie pozostaje mi zatem nic innego, jak wykąpać się w kawowym olejku i zasiąść do lektury :) 

Komentarze

  1. krem do rąk pachnie cudownie i jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same spostrzeżenia :) Cały czas go wącham...

      Usuń
  2. Ale zazdroszczę tej paczuszki z kosmetykami Joanny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem do rąk o zapachu czekolady! Mniam! Gratuluję wygranych u Książkówki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo zazdroszczę tego zestawu z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, mi się jeszcze nic nie udało dostać z bangli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne kosmetyki, zapachy przeze mnie lubiane;]

    OdpowiedzUsuń
  7. do kawowej kąpieli wziąć książkę i można się relaksować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę kosmetyków <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą serię zapachową ;) Mi chwilowo służy arbuzowy żel peelingujący do ciała i też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie bardzo lubię kosmetyki z Joanny ale jeśli chodzi o krem do rąk, zapach chyba by mi sie odpowiadał.:p

    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi pachnieć nieziemsko ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. MIłej lektury i testowania :) zapachy na pewno są ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!
    Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu i dołączam się do grona obserwatorów - postaram się zaglądać tutaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm, kosmetyki Joanny musza pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, zazdroszczę tej kawki ze śmietanką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie aktualnie rządzi waniliowy zestaw z Joanny - też rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się prezentuje, ja mam żel z limonką, cudny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie używam tego masła i ma obłędny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. znam krem do rąk! pieknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne paczki, miłego testowania i czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę zaopatrzyć się w te kosmetyki, bo uwielbiam takie zapachy. Gratuluję wygranej u Książkówki! :) Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję takiej fajnej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne paczuszki (zazdroszczę) :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe te kosmetyki z Joanny :))

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszczę Ci tych kawowych cudowności!
    a o książkach nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem strasznie jak pachnie to masełko, już na samą myśl nabrałam ochoty na kawusię!!

    "No coffee, no workee"

    Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię kosmetyki z serii Joanna Naturia, ale tych nie znam :) Jakoś nie przepadam specjalnie za kawą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?