Przegląd poczty [15]: Nowości w kosmetyczce - styczeń


Zgodnie z moimi planami, udało mi się przywieźć z Bolonii "coś" kosmetycznego :-) Nie miałam zbyt wiele czasu na zakupy, lecz te produkty przyciągnęły moją uwagę od razu. Jest to mleczko i tonik do mycia twarzy, oba o pojemności 200ml, a skusiły mnie tym, że w składzie nie zawierają olejów mineralnych, parabenów, silikonów, barwników, peg-ów ani polimerów syntetycznych. Krzywdy zatem zrobić nie powinny a ja jestem ich bardzo ciekawa, gdyż nie miałam jeszcze żadnych włoskich kosmetyków pielęgnacyjnych.

 

Po powrocie do domu czekało na mnie również kilka przesyłek. Powyższa to wygrana z bloga Opowieść o pewnej dziewczynce. Lubię "dzieciakowe" kosmetyki i zwykle dobrze się u mnie sprawdzają (a żadnego z powyższych jeszcze nie miałam), a książkę bardzo chętnie przeczytam... :)


Udało mi się również wygrać na Blogu Monusi. Paczka szczęśliwie do mnie dotarła, choć nasza "kochana" poczta jej nie oszczędzała.

A ta przesyłka pochodzi z rozdania na blogu KonkursowaJa. Mnóstwo drobiazgów i próbek a do tego maseczka z YR (którą chciałam kupić... :) i świetna kosmetyczka. Strasznie się ucieszyłam!


Ostatnia przesyłka jest od Śliwek Robaczywek, gdzie szczęśliwie znów udało mi się zakwalifikować do testowania. Nie miałam jeszcze styczności z takim szamponem i bardzo jestem go ciekawa, dlatego zaraz zaczynam testować. Moja recenzja ukaże się na blogu do końca stycznia.

Komentarze

  1. Dużo fajnych kosmetyków, które sama z chęcią bym przetestowała ;) Gratuluję wygranej i czekam na recenzje szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tak dużej ilości przesyłek! :) Intryguje mnie ta maseczka z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnóstwo dobrego, czeka Cię wiele przyjemności jak widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zobaczyłam te dwa pierwsze kosmetyki z Bolonii to myślałam że do antyperspiranty z Garniera.:P Podobne opakowania :)

    Gratuluję wygranych :)

    Zapraszam :)
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Heeeej miło znów Cię widzieć :) opowiedz trochę o Bolonii nie tylko w kosmetycznym aspekcie - aczkolwiek nowości prezentują się ciekawie...gratuluję fali nagród:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za wspaniałości. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ajne przesyłki a i zakupy widzę bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kosmetyki, które kupiłaś, wyglądają kusząco, czekam na Twoją opinię, szampon również zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, Ty to masz co testować;):) super, gratulejszyn:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię johnsonów :/

    otagowałam cię :)
    http://usmiechnieteoczy.blogspot.com/2013/01/moj-pierwszy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo tych nagród ;) :)

    gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym Cie zaprosić do konkursu wystarczy zostawić komentarz ,a nagrodą są buciki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zbiory, będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana oddalabys polowe:) bedziesz teraz wypielegnowana:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha te mgiełki z Avonu.. pamiętam jak wszystkie dziewczyny psikały się nimi w szkole, a chłopacy uciekali z krzykiem 'ale to śmierdzi'


    Konkurs! Wygraj czarne mydło Savon Noir Hammam z Maroko! Na moim blogu: www.passiflorali.blogspot.com
    Mało uczestników, większe szanse na wygranie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do obserwowania :)http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo tego. Miłe testowanie przed Tobą.
    Zapraszam do zabawy http://kraina-testow.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa mleczka i toniku najbardziej :)

    Dodaję do obserwowanych Koleżankę z Malinowego Klubu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale różności!
    Zazdroszczę szczęścia :)

    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam we Włoszech i zwiedzałam namiętnie drogerie, ale tych kosmetyków nie widziałam- a szkoda, bo wydają się bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też lubię produkty przeznaczone dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że przesyłka dotarła. ;)
    Aj ta poczta...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?