Krótka przerwa

Jak już wspominałam, na chwilę zniknę z blogosfery. Wypadł mi parudniowy wyjazd i nie jestem pewna, czy będę mieć tam dostęp do internetu. Już nie mogę się doczekać - pierwszy raz zobaczę na żywo Bolonię :-)


Kto wie, może uda mi się przywieźć stamtąd jakieś ciekawostki kosmetyczne :) Gdyby ktoś chciał się ze mną skontaktować, proszę używać mojego maila: rincewind9998@gmail.com, aczkolwiek najprawdopodobniej będę go mogła sprawdzać dopiero od wtorku.

Przypominam też, że wciąż można wziąć udział w moim rozdaniu, wystarczy kliknąć TUTAJ.

Do zobaczenia :-)

Komentarze

  1. Udanego wyjazdu życzę i miłego zwiedzania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę udanego wyjazdu!:)
    zapraszam do mnie na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super udanej wypadu, wracaj bezpiecznie, będziemy czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej zazdroszczę, odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych wojaży i udanych zakupów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, zazdroszczę! :) Baw się dobrze!

    Dodaję malinową koleżankę do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. udanego wyjazdu życzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie. Konkurs z KISS IN THE RAIN na facebooku. Można wygrać bony i biżuterię :) silviageart.blogspot.com/2013/01/konkurs-kiss-in-rain.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Baw się bobrze i koniecznie zdaj nam relację po powrocie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam koleżankę z Malinowego Klubu :) Bardzo tu u Ciebie fajnie :)

    Udanej podróży!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bolonia?? Ale super! Mam nadzieję, że wyjazd udany!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?