Jak się pozbyć cellulitu? Wynik testów.

Niecałe trzy miesiące temu pisałam Wam o tym, że za pośrednictwem portalu Bangla rozpoczęłam kurację preparatem CelluOFF. Nie zużyłam jeszcze całego zapasu, który otrzymałam, jednak już mogę śmiało stwierdzić efekty i napisać, co daje jego zażywanie. No i mam też zdjęcia, zrobione gdy na zewnątrz było jeszcze trochę bardziej kolorowo...




Avetpharma, CelluOFF
suplement diety


Opis producenta:

CelluOFF suplement diety jest innowacyjnym preparatem przeznaczonym dla kobiet aktywnie walczących z cellulitem (ćwiczenia fizyczne, dieta antycellulitowa), może być także stosowany wspomagająco podczas intensywnych programów wyszczuplających.

Składniki aktywne:

- Ekstrakt z gorzkiej pomarańczy wpływa na ukrwienie i odżywienie tkanek i włosowatych naczyń krwionośnych
- Otoczkowany olej z ogórecznika lekarskiego (Borago Officinalis L.) zawiera kwas g-linolenowy, który wpływa na nawilżenie i ujędrnienie skóry
- Ekstrakt z liści pokrzywy i ekstrakt pozyskany z pędów bambusa zawierają krzem
- Ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego jest naturalnym źródłem jodu, który pomaga zachować zdrową skórę. Ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego jest stosowany pomocnico w programach wyszczuplających.
- Witaminy B1, B2, niacyna, biotyna i kwas pantotenowy przyczyniają się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego.
- Witamina B3, niacyna oraz biotyna pomagają zachować zdrową skórę oraz pomagają w utrzymaniu prawidłowego stanu błon śluzowych.
- Witamina B2 pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym.
- Biotyna przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych. 

Zalecana dzienna porcja: 1 kapsułka po posiłku. Kapsułke należy popić wodą. Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spozycia w ciągu dnia.


Dla utrzymania prawidłowego stanu zdrowia należy stosować zróżnicowaną dietę i prowadzić zdrowy tryb życia. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety.

Zawartość: 30 kapsułek po 500 mg
Przechowywać w suchym miejscu w temperaturze poniżej 25° C, chronić przed światłem. Suplementy diety powinny być przechowywane w sposób niedostępny dla małych dzieci.

Ostrzeżenie: Nie stosować w przypadku nadwrażliwości lub uczulenia na którykolwiek ze składników preparatu. Nie zaleca się stosowania preparatu kobietom w ciąży i karmiącym piersią. Składnikiem preparatu jest naturalny jod (30 mikrogramów w jednej kapsułce, co stanowi 20% zalecanego dziennego spożycia - ZDS). Osoby ze schorzeniami tarczycy i przyjmujące leki przeciwzakrzepowe mogą stosować CelluOFF tylko po konsultacji z lekarzem.

Składniki: ekstrakt z gorzkiej pomarańczy, otoczkowany olej z ogórecznika lekarskiego (Borago officinalis L.), zawierający nie mniej niż 9% kwasu g-linolenowego, żelatyna, suchy ekstrakt z liści pokrzywy (Urtica dioica), kompleks zawierający nie mniej niż 70% przyswajalnej krzemionki pozyskany z pędów bambusa (Bambusa vulgaris), suchy ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego (Fucus vesiculosus), standaryzowany na 0,1% zawartość jodu, amid kwasu nikotynowego (niacyna), D-pantotenian wapnia (kwas pantotenowy), stearynian magnezu (E 470b) - substancja przeciwzbrylająca, krzemian glinowo–potasowy (E 555) – nośnik , dwutlenek tytanu (E 171) – barwnik, ryboflawina (witamina B2), monoazotan tiaminy (witamina B1), błękit brylantowy FCF (E 133) – barwnik, D-biotyna (biotyna).

Producent: Avet Pharma S.K.A


Moje wrażenia:

Mam cellulit, jak większość kobiet. Nie jest to problem spędzający mi sen z powiek, ale jednak ucieszyłabym się, gdyby wreszcie zniknął. Dlatego do przetestowania tego specyfiku nie trzeba było mnie dwa razy namawiać. Popracowałam nawet nad swoją systematycznością, i rzetelnie zażywałam codziennie po jednej tabletce. I co? I są efekty!

Jak widzicie na fotce, CelluOFF występuje w postaci dosyć dużych, podłużnych tabletek. Mimo rozmiaru są one bardzo łatwe w połykaniu. Codziennie należy brać jedną, najlepiej też aby kurację połączyć z uprawianiem sportu i odpowiednią dietą. No i właśnie w tej kwestii u mnie bywało różnie. Generalnie starałam się dużo ruszać, ćwiczyć i nie jeść rzeczy zakazanych, ale nie mogę powiedzieć, bym cały czas trzymała się tych reguł. (Nie)stety po drodze były święta i tam trochę poszalałam... dlatego tym bardziej ucieszył mnie fakt, że mimo tego efekty kuracji się nie zmarnowały, CelluOFF dalej działał i działa. A co dokładnie robi?

Z pewnością zmniejszył widoczność mojego cellulitu. To bardzo duża różnica - wcześniej było go widać, a teraz wiem, że jest, dopiero gdy ścisnę skórę. Wcześniej nie udało mi się dojść do takiego efektu nawet gdy dużo się ruszałam a moja dieta była nieco lepsza. Więc działa! To chyba najważniejsza wiadomość :) Kolejnym odczuwalnym efektem jest ujędrnienie ciała oraz to, że zmniejszył mi się nieco obwód ud. Takich efektów się nie spodziewałam (po świętach to wręcz przeciwnie!) i bardzo się z nich ucieszyłam. To już drugi (obok Morwy Białej) produkt Avetpharmy, który bardzo przypadł mi do gustu i który po prostu działa. Po zmianach, które widzę, z pewnością będę kontynuować kurację CelluOFFem. W sam raz na moje noworoczne postanowienia :)


A Wy znacie ten preparat? Testowałyście?

Komentarze

  1. ciekawe, nie spodziewałąm się tak dobrych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zaskoczona :) Wiedziałam, że cellulit nie zniknie, ale przynajmniej go teraz nie widać :)))

      Usuń
  2. Jakoś nie mam przekonania do tego typu suplementów, ale recenzja zachęcająca :)
    U mnie czeka na przetestowanie Inneov Cellulit...i jakoś się doczekać nie może :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wiem że suplementy mogą być skuteczne - tylko problem w tym, że jest ich niezliczona ilość na rynku i czasem ciężko trafić na te, które będą faktycznie działać. Z Inneov się jeszcze nie spotkałam...

      Usuń
  3. Nawet nie sądziłam, że tabletki mogą dać taki efekt, o jakim piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście nie mam problemu z cellulitem, ale warto wiedzieć na przyszłość, że jest taki dobry specyfik :)
    Zapraszam na ctpdg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w trakcie drugiego opakowania i też zauważyłam efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To coś dla mnie, przydałby mi się taki specyfik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym przetestowała ale niestety nie załapałam się na próbki, a recenzja zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakos nie ufam takim produktom, wole cwiczenia, amsaze i bardzo zdrowa diete

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo o tym nie należy zapominać, to zasady zdrowego trybu życia :) Niestety u mnie z trzymaniem się diet ostatnio było słabo... mam nadzieję, że zgodnie z moimi postanowieniami noworocznymi teraz będzie już lepiej :)

      Usuń
  9. Miałam tylko jeden listek na próbę i niestety nie zauważyłam takiego efektu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to stanowczo za mało, ja jakiś efekt zaczęłam zauważać po miesiącu (czyli 3 listkach) a takie sensowne zmiany to dopiero po dwóch.

      Usuń
  10. to już kolejna dobra opinia, która czytam :) będę musiała się skusić na całe opakowanie bo dostałam jedynie próbkę, jeden listek, a to za mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz chciała kupić to poluj na promocje - teraz jest np taka że masz 3 opakowania za cenę jednego (czyli 3 miesiące kuracji, tyle co ja stosuję), na ich facebooku widziałam link.

      Usuń
  11. Ja jakimś cudem znajduje sie w tym nielicznym procencie kobiet nie posiadających celulitu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten preparat :)
    Sama niestety mam jedynie próbkę, mój cellulit nie jest aż tak widoczny żebym wydawała 100 zł na kurację. Ale nawet po zażyciu jakiś 7 (o ile dobrze liczę) tabletek CelluOFF odczuwam minimalną poprawę ujędrnienia, którą dodatkowo wzmacniam kremami ujędrniającymi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję mojej Mamie za gen bezceluitowy, na szczęście nie mam z nim problemu.
    Dobrze, że ci pomógł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?