Maska z naturalnego jedwabiu pod oczy z rozmarynem - Orientana


Często stosuję maseczki na twarz, szczególnie zaś lubię te w płatkach lub tkaninach, ze względu na wygodę ich stosowania. Nieco rzadziej jednak spotykam się z maseczkami, które przeznaczone są tylko do pielęgnacji okolic oczu. Dziś napiszę Wam właśnie o takim kosmetyku - zapraszam :)


ORIENTANA
Maska z naturalnego jedwabiu pod oczy  
Rozmaryn

Opis i skład - na zdjęciu poniżej:

ORIENTANA, Maska pod oczy wykonana z naturalnego jedwabiu w płatkach, Rozmaryn - Składniki INCI

Moje wrażenia:

Jak już wspomniałam, bardzo lubię maseczki które umieszczone są w płatkach - taka forma pozwala pierwsze na błyskawiczne i higieniczne nałożenie na skórę (nie musimy używać pędzelka) oraz tak samo szybkie pozbycie się maski z twarzy. Poza tym taka forma maski nie wymaga od nas przebywania w bezruchu, gdyż trzyma się bardzo dobrze na swoim miejscu i w żaden sposób nie ogranicza naszej aktywności. Opisywana dziś przeze mnie maska posiada obie powyższe cechy.

Maskę otrzymujemy w cienkich płatkach o kształcie mniej więcej takim, jak na rysunku powyżej. Są w rozmiarze, który powinien dopasować się do każdego możliwego kształtu twarzy i z pewnością będą dobrze się trzymać. Jedwab jest miły w dotyku, nie przeszkadza i szybko zapominamy, że mamy cokolwiek na twarzy :)

Jeśli chodzi o efekty użycia to jestem bardzo zadowolona. Dzięki swojej formule maska zadziałała chłodząco na okolice oczu i pomogła mi zlikwidować opuchliznę powstałą przez niewielką ilość snu. Miałam tylko jeden egzemplarz, więc nie wiem jakie skutki dałoby stosowanie maski 2-3 razy w tygodniu, jednak po jednorazowym użyciu efekty utrzymywały się do końca dnia - oczy wyglądały na bardziej wypoczęte, skóra była fajnie nawilżona i miła w dotyku. Uważam tę maskę za świetną kurację np przed imprezą lub innym wyjściem, gdy zależy nam by wyglądać naprawdę dobrze :)


Bardzo lubię markę Orientana, a Wy?
Miałyście kiedyś taką maseczkę?


Komentarze

  1. Takiego kształtu maseczek pod oczy jeszcze nie miałam, aczkolwiek chętnie bym próbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też pierwszy raz widzę maskę w takim kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię firmę Orientana, wiec i maska pewnie by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię tę firmę, zwłaszcza ich maski na noc :)

      Usuń
  4. Ciekawa maseczka, pierwszy raz się z nią spotykam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jej jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niedługo idę na bal, więc taka maseczka by mi się przydała przed:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa maseczka, takiej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym wypróbowała, może by ukoiła trochę skórę pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam :) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te płatki :D
    Mam jakąś ich maseczkę, ale czeka. Nie dobrałam się do niej jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie bardzo fajny produkt . godny przetestowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wizualnie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do siebie - do zgarnięcia kawaiibox

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio dużo maseczek zużywam, ale tej jeszcze nie miałam. Fajnie opakowanie wygląda - nie jest takie nudne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa i tak przed ważnym wyjściem jak się sprawdza- to fajnie brzmi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też bardzo lubię Orientanę:) chętnie wypróbowałabym tą maskę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. To moja ulubiona forma maseczek :) ! Muszę się kiedyś na nią skusić.

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam podobne płatki i bardzo polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze produktów tej marki, ale również odkrywam uroki maseczek w płatach. Faktycznie, jest to bardzo wygodna forma :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wypróbowałabym jej działanie na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam maseczki, muszę wypróbować tą koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyny, jeśli tak ja miałyście problemy z kupieniem Orientany w Krakowie, to mam rozwiązanie :D
    Przez przypadek natknęłam się na stoisko w Centurm Handlowym Czyżyny, koło Rossmanna.
    Mają tam praktycznie wszystkie produkty na miejscu :)
    Nazywa się chyba jakoś Naturay, albo Biały Jeleń.

    Dostałam tez sporo próbek, więc serdecznie polecam to stoisko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?