GAL Dla Diabetyków - recenzja gościnna


Jak w tytule - dziś przedstawię Wam suplement przeznaczony dla diabetyków, jednak nie tylko oni mogą go zażywać - pomocny będzie również przy odchudzaniu, gdyż pomaga normalizować poziom cukru we krwi.

GAL Dla Diabetyków - opis i skład

GAL, Dla Diabetyków
suplement diety

Opis preparatu - na zdjęciu powyżej.



Suplement ma postać dość dużych kapsułek, których w opakowaniu znajdziemy 48. Są spore, lecz mimo tego nie sprawiają trudności w połykaniu. Zalecana dzienna dawka to dosyć dużo, bo aż sześć tabletek. Oznacza to, że takie opakowanie wystarczy nam na... osiem dni kuracji! To niewiele. Na szczęście opakowanie jest niedrogie (10zł).

Na pudełku znajdziemy wszystkie informacje, jakie mogłyby nas interesować - przeznaczenie, skład, dawkowanie i substancje aktywne. Lubię, gdy producent zamieszcza takie dane w łatwodostępnym miejscu i w czytelnej postaci.

Spora ilość preparatu jaką musimy zażywać wydaje się główną wadą tego produktu - ponieważ innych wad w nim nie zauważyłam. Każdy, którego dotyczy problem cukrzycy z pewnością wie, że suplementy z zawartością morwy białej są ogromnie pomocne i skuteczne. W tym przypadku nie jest wcale inaczej. Dodatkowo, poza morwą mamy tutaj borówkę czernicę i korę cynamonowca, które dodatkowo wspierają działanie suplementu. Te tabletki faktycznie pomagają unormować cukry, choć oczywiście należy pamiętać o tym, że to suplement, więc nie zastąpi właściwego leczenia przepisanego przez lekarza oraz właściwej diety. Może jednak pomóc w kuracji, więc naprawdę warto po niego sięgnąć.


Recenzja Propolisu z lnem znajduje się TUTAJ.


Komentarze

  1. Nigdy o nim nie słyszałam, ale też i problemów z cukrem nie mam. Faktycznie 6 kapsułek to sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spora wada, zwaszcza, że istnieją preparaty z morwą jednokapsułkowe.

      Usuń
  2. Nie jestem diabetykiem, ale chyba podeślę wpis mojej koleżance. Je się naprawdę przyda:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie zażywała morwy to moim zdaniem powinna się przyjrzeć takim preparatom.

      Usuń
  3. Zaciekawił mnie suplement z lnem i propolisem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten suplement stosowałam osobiście i bardzo przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  4. Jakieś dziwne dawkowanie... 6 kapsułek? Bez przesady, mi by się nie chciało albo bym zapominała o połowie dawek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam to za główną wadę produktu, bardziej skoncentrowane dawki są wygodniejsze w użyciu i łatwiej o nich pamiętać.

      Usuń
  5. Rzadko sięgam po suplementy diety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już nie pamiętam kiedy jakiś suplement stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  7. zjadlabym swieze te owoce chetnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Skład przyjemny ale sporo tego do łykania ;) A ten len to ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O lnie pisałam tutaj:
      http://rincewind99.blogspot.com/2015/11/gal-propolis-i-len-mielony.html

      Usuń
  9. Niestety ze względu na leki musiałam odstawić suplementy, więc tym razem to produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. len w takiej postaci moglby mnie zainteresowac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie lubie tabletek, suplementów diety :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że taki produkt jest w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja stosuję suplementy, takie , których potrzebuję. Szczęśliwego Nowego Roku! Oby był lepszy od poprzedniego, wszystkiego najlepszego,

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja obecnie nie przyjmuję żadnych suplementów diety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. już dawno nie brałem suplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do tego typu preparatów podchodzę bardzo sceptycznie. Jako diabetyk przetestowałam już rozmaite suple i nie ma co się oszukiwać. Ziółka nic nie pomocą, a przynajmniej nie w t1. Marketing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak jest przy jedynce, ale jesli chodzi o cukrzycę typu drugiego róznicę widać przy pomiarach cukru, więc morwa faktycznie działa.

      Usuń
  17. Staram się nie brać tabletek, nawet jeśli to suplementy, wyjątkiem jest żelazo co jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także staram się omijać tego typu suplementy. W tym przypadku dawkowanie to jakaś czarna magia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. 8 dni kuracji to trochę mało. Ja wolę mocniejsze preparaty, których zażywa się mniej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego typu suplementy lepiej się sprawdzają przy cukrzycy typu II :)
    Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno nie przyjmowałam żadnych suplementów, ale chyba niedługo to zmienię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś dla mojej kochanej babci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda interesująco, choc ja pewnie zapominałabym go tak często przyjmować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?