JOYBOX "Wyprzedaż" - co trafiło do mojego pudełka?




Parę dni temu pojawiła się możliwość zamawiania nietypowych, wyprzedażowych pudełek Joybox. Nietypowość polegała głównie na tym, że nie było wiadomo co znajdzie się w środku. Jedyne, co było pewne, to że mają to być różne kosmetyki z poprzednich edycji oraz że ich wartość wyniesie co najmniej 100zł. Samo pudło kosztowało 39zł (w tym przesyłka!), więc postanowiłam zaryzykować :-) Pudło znalazło się u mnie zadziwiająco szybko i teraz szczerze mówiąc trochę żałuję, że nie zamówiłam dwóch!



TOŁPA, Green, Nawilżanie
Nawilżające mleczko łagodzące
200ml (produkt pełnowymiarowy)
cena: 19,99zł


KNEIPP, Pielęgnujący olejek do kąpieli
Kwiat migdała
20ml (produkt pełnowymiarowy  - jedna z pojemności dostępnych w sklepach)
cena: 5,99zł


EVELINE COSMETICS, Argan & Vanilla
Luksusowy krem-serum do rąk i paznokci
30ml (miniaturka, ale dostępna w normalnej sprzedaży)
cena: 3,99zł


VASELINE Original
Wazelina kosmetyczna
50ml (produkt pełnowymiarowy)
cena: 6,49zł


SIGNAL, White Now Gold!
Pasta do zębów Triple Power
50ml (produkt pełnowymiarowy)
cena: 9,99zł


ORIGINAL SOURCE
Coconut shower
250ml (produkt pełnowymiarowy)
cena: ok. 7zł


BELL, Lip Tint
Trwała szminka w płynie, odcień 5
produkt pełnowymiarowy
cena: 9,99zł


YVES ROCHER, Vernis Couleur Vegetale
kolor 61 - Bleu Nigelle
5ml (produkt pełnowymiarowy)
cena: 14,90zł


RIMMEL, Lasting Finish Nude 25hr 
Podkład udoskonalający cerę, odcień 100 Ivory
30ml (produkt pełnowymiarowy)
cena: ok. 30zł

Podsumowując - w moim pudełku znalazło się 9 pełnowymiarowych kosmetyków o wartości około 108zł. Czyli bardzo fajnie - zwłaszcza, że zdecydowana większość tych produktów mi się przyda a pozostałe już znalazły swoich nowych właścicieli w domu.

Lubię niespodzianki, zwłaszcza w niskiej cenie ;-) Co sądzicie na temat tego pudła?
A może Wy też zamówiłyście?

Komentarze

  1. pastę mogli sobie darować :P a jesli chodzi o podkłąd tak średnio z niego jestem zadowolony :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo żel pod prysznic :x

      Usuń
    2. Podkładu jeszcze nie testowałam, ale akurat pastę bardzo lubię i żel pod prysznic też mi się podoba :) Wiesz, gdyby to było pudło w normalnej cenie to co innego, ale za 39zł trafiły mi się kosmetyki, których użyję, więc jestem zadowolona :)

      Usuń
    3. Pastę do zębów, to pchają ostatnio do wszystkich pudełek.... czyżby insynuacja, że blogerki nie mają czasu na dentystę i nie dbają o zęby:)

      Usuń
    4. Fakt, pastę niech sobie darują.
      A zawartość pudełka średnia, nie byłabym zadowolona ;)

      Usuń
    5. Anonimku, przecież jakby sugerowali, że nie dbamy o zęby to pasta byłaby właśnie bezużyteczna :P A poza tym Joyboxy nie są dla blogerek, tylko dla wszystkich.

      Usuń
  2. Niezła zawartość. Ja jakoś na joy boxa nie mogę zapolowac. Szybko znika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, mnie też nie udało się zdobyć wszystkich pudełek, które chciałam.

      Usuń
  3. Zawartość całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajna zawartość, chyba tylko z Vaseline nie miałabym użytku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dość uniwersalny produkt, na pewno jakieś zastosowanie się znajdzie :)

      Usuń
  6. Super! Myślę, że warto było skorzystać, choć sama wolałabym dostać coś, czego jeszcze nie mam w domu - a to wszystko mam;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cieżko byłoby znaleźć coś, czego jeszcze nie mam ;)

      Usuń
  7. ilość pełnowymiarowych produktów bardzo mnie zaskoczyła. fajna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lip Tint Bell to bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyła mnie intensywnośc koloru i trwałość, nie wiedziałam że to taki dobry produkt :)

      Usuń
  9. Cieszę się, że jednak się nie skusiłam bo nie potrzebuję kolejnej wazeliny, pasty do zębów oraz żelu pod prysznic o zapachu kokosa, którego nie cierpię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam kokosa :D Żel już prawie na wykończeniu...

      Usuń
  10. Za tą cenę to produkty są wyśmienite :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ciekawa zawartość,poza żele OS-niestety nie przepadam za nimi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak średnio w sumie, ale akurat ten kokosowy jest super!

      Usuń
  12. Nawet nie wiedziałam o tych wyprzedażowych pudełkach, ale mam takie zapasy, że dobrze iż się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja w sumie też mam... ale... nie mogłam się powstrzymać :P

      Usuń
  13. Dali dokładnie wszystko to, co było rok temu w edycji grudniowej + 3 inne kosmetyki. U mnie to samo... Bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji kupić tej grudniowej edycji, więc dla mnie spoko. Kosmetyki mają długą datę więc nie mam powodów do narzekania :)

      Usuń
  14. W sumie to zawartość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamówiłam to pudełko siostrze i najbardziej zadowolona była z tuszu MAC ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę tinta Bell :) Zawartość bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  17. tylko wazeliny bym nie używała, bo nie lubię, ale reszta jest ok
    no i chyba odcień podkładu jest za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie tylko olejek Kneipp byłby ciekawy. Chyba bałabym się zamówić tak całkiem niespodzianej niespodzianki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zwykle unikam takich totalnych niewiadomych, w tym przypadku jednak skusiła mnie cena :)

      Usuń
  19. Szkoda, że go nie zamówiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam minimalizm teraz totalny: znowu wydaję głównie na szczoteczki i pasty do zębów, bom zaopatrzona maksymalnie we wszystko na 2-3 miesiące aktualnie, także teges, nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dobrze Cię rozumiem :D Ale mimo tego czasem się nie mogę powstrzymać po prostu, noo...

      Usuń
  21. Ja się zastanawiam czy zamówić, cena jest zachęcająca a Tobie trafiły się fajne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. calkiem praktyczne pudlo ci sie trafilo :) lubie testowac nowe podklady! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zamawiałam i może dobrze, bo tylko część rzeczy przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze w przypadku boxów jest takie ryzyko... ja się cieszę, bo akurat dostałam coś co się przyda :)

      Usuń
  24. Całkiem w porządku ta zawartość box'a :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pudełko naprawdę świetne, wszystko by mnie ucieszyło :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam, że zawartość całkiem ciekawa, chociaż pasta do zębów kłóci mi się trochę z idea takich boxów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie generalnie też się kłóci i normalnie nie byłabym zadowolona, ale akurat tę konkretną pastę bardzo lubię, więc mnie ucieszyła :)

      Usuń
  27. i znowu zawartość lepsza niż moja ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Jestem zaskoczona trwałością, to naprawdę przyzwoite lakiery :)

      Usuń
  29. Też ciekawa zawartość, ja dostałam jeszcze inną wersję :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Żałuję, że nie wiedziałam o tej wyprzedaży, bo bym sobie kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zastanawiałm sie nad jego zamowieniem, ale mam taki zapas kosmetykow ze nic wiecej do szczescia mi nie potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  32. a mi się pudełko nie podoba ;D mam wrażenie, że to taki smietnik trochę na kosmetyki które nie poszły xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i nie poszły, w końcu idea była taka że to wyprzedaż tego co pozostało. Liczy się jednak fakt, czy się przydadzą - a w moim przypadku bardzo, zatem były to dobrze wydane pieniądze :)

      Usuń
  33. Całkiem fajny box, moim zdaniem wszystko się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Joyboxy to moje ulubione pudelka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne pudełko mi by odpowiadało :)
    Pogodnych Zdrowych i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  36. cena przystępna i całkiem fajna zawartość :)
    Zaciekawił mnie Lip Tint ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że fajna cena - to mnie skusiło :)

      Usuń
  37. Fakt, widziałam na blogach inne zestawy i chyba żaden z nich nie odpowiadałby mi tak bardzo, jak ten mój. Tez czekam na następną edycję i licze, że uda mi się ją upolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkiem przyjemna cena za takie kombo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurcze sama zastanawiam się nad zakupem, wszyscy prawie zamawiają to pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?