Denko - sierpień 2013

Wszyscy uporali się już dawno z denkiem sierpniowym, ba - u niektórych widziałam już wrześniowe - a tymczasem ja publikuję je dopiero teraz. Cóż - tak bywa ;) 


To denko nie jest może zbyt wielkie, zdarzały mi się bardziej okazałe, ale zawsze to krok do przodu. Zatem - zapraszam do oglądania :)


JOANNA, Naturia, olejek do kąpieli i pod prysznic wanilia i śmietanka (200ml) - bardzo go polubiłam, super nawilżał skórę, na dodatek uwielbiam zapach wanilii - zwłaszcza taki, który utrzymuje się długo. Nie jest może super wydajny, ale jego zalety rekompensują tę drobną wadę. Kiedyś recenzowałam jego kawową wersję, którą polubiłam. Wanilię również kupię ponownie.

TOŁPA, Spa Eco Vitality, aksamitny krem-mus pod prysznic i do kąpieli (270ml) - absolutna doskonałość! Cudownie pachnie, odświeża, relaksuje, a zapach pozostaje z nami na długo. TUTAJ go recenzowałam. Uwielbiam go i kupię ponownie :)

YVES ROCHER, Botanical scrub, peeling morelowy (150ml) - kiepski, zwłaszcza, że mało nie kosztował. Drobinki ścierają niezbyt mocno (są zbyt drobne), zapach jest rozczarowujący a na dodatek słaby i nie utrzymuje się na ciele. Nie kupię już.


BINGOSPA, Szampon borowinowy i 7 ziół (300ml) - fajny szampon, recenzowałam go TU. Kupię ponownie!

NATEI, Szampon do włosów suchych i zniszczonych (500ml) - bardzo tani, a całkiem w porządku. Ładnie i długo pachnie, nie plącze włosów, nie wysusza. Kupię ponownie.


Modyfikowana skrobia kukurydziana Dry-Flo Af Pure - to opakowanie starczyło mi chyba na wieki. Mega wydajna, skuteczna, używam od dawna i będę nadal. Kupię ponownie.

BINGOSPA, Delikatny krem z kolagenem (100g) - bardzo przyjemny krem, lekki, świetnie sprawdził się latem. TUTAJ moja recenzja. Kupię ponownie. 

DELIA, Micelarny płyn do demakijażu (200ml) - dobrze zmywał, ale konsystencja była nieco dziwna. Przy dłuższym pocieraniu twarzy zaczynał się jakby pienić... Na dodatek pozostawiał skórę trochę lepką. Raczej nie kupię już.


GARNIER, Krem do rąk L-Bifidus (75ml) - zwyklaczek, ładnie pachniał, w miarę szybko się wchłaniał ale nawilżał na krótko i nic szczególnego nie zdziałał. Nie kupię. 

DILLIE, Glicerynowy krem do rąk z aloesem (100ml) - działanie niby ok, ale śmierdział przeokrutnie. Nie kupię!

SORAYA, Mleczko ujędrniające 30+ (400ml) - ładny zapach, nawilżenie, średnio-szybkie wchłanianie, lekkie ujędrnienie. Ogólnie na plus, ale raczej już nie kupię, bo wolę testować nowości i znaleźć coś, co działa bardziej spektakularnie.

LOVELY, False lashes mascara - tusz w porządku, TUTAJ jest moja recenzja. Nie jest to jednak mój ideał, więc nie kupię więcej.


RIVAL DE LOOP, Maseczka truskawkowa - działanie jak to zazwyczaj maseczki RDL, czyli nic specjalnego, ale liczyłam na ładny, relaksujący zapach truskawek. Niestety, kompletnie nie przypadł mi do gustu. Nie kupię więcej.

Próbki:
- Eucerin - recenzja kremu TUTAJ.
- Love me green - ładnie pachną.
- Uriage - bardzo treściwa konsystencja.
- Oriflame - nie dla mnie.


I tyle jeśli chodzi o zużycia sierpnia :) Znacie te kosmetyki?

Komentarze

  1. Planuję kupić ten olejek z Joanny :)
    Co do kremu do rąk z Garniera - właśnie go używam. Podobnie jak Ty uważam, że nie jest zbyt zachwycający. Ot, zwykły kremik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że jak zobaczyłam "sierpień" to nieco się zdziwiłam ;) Do czego używałaś skrobi kukurydzianej ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super denko! Jescze nic nie próbowałam z tego co zużyłaś, ale zaciekawił mnie ten olejek Joanny, kupię sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże to denko. Miałam tą truskawkową maseczkę i u mnie też się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy i konkretny opis :)
    Najgorzej mi idzie zużywanie próbek, ale tym razem mam ich wyjątkowo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo zużyć :) lubię ten szampon z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  7. a do czego używasz tej skrobi kukurydzianej;>? jeśli mogę zapytać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem sporo ;) Ale o sierpniu to ja już dawno zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mogłaś już połączyć denko sierpniowe z wrześniowym :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ile tego wszystkiegoooo....ja mam manie nie wykańczania kosmetyków.....ale u Cb widzę zuzycie spore :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super.... u mnie mus Tołpy jeszcze stoi.... uwielbiam ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore denko :) Ja z tych produktów miałam tylko próbki kremów Love Me Green :P

    OdpowiedzUsuń
  13. co do bazy pod cienie ja osobiscie uzywam INGRID wersja tania bo ok 10zl - i u klientek i u mnie sie sprawdza zawodowo.....tłuste powieki wczesniej matuje jakims pudrem sypkim natomiast wersja drozsza bo ok.30 zł to zapewne znana CI artdeco - polecam maął ale mega mega wydajna.....Urban decay ma fajna baz bardzo duża jednak cenowo koło 100zł....jendak na poczatek polecam baze INGRID ja zuzyłam juz 3 sloiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olejki Joanny uwielbiam :) Więcej z tych produktów nie używałam. Kusi mnie ten krem-mus pod prysznic z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze wypróbować produkty z Tołpy! koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z powyższych kosmetyków miałam ten olejek z Joanny ( ale w wersji kawowej - bardzo go lubię :) ), jak i tusz z Lovely, który średnio się u mnie spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z powyższych kosmetyków chyba niczego nie mieliśmy Kochana... a Biała perła? U nas się sprawdziła akurat:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś ten szampon NATEI , chyba nawet w biedronce go kupiłam :) ale potem już go tam nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne denko :), w większości produkty mi nieznane, niestety... Ciągle odkrywam ile jeszcze można poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odnośnie kremu tonującego z Ziai, to jeśli chcesz, mogę Ci go przesłać do przetestowania. Ja go na pewno nie zużyję, a użyty był zaledwie kilka razy. Jeśli reflektujesz, daj znać na maila: katarzyna@seredin.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję denka, muszę zająć się zużywaniem swoich próbek

    OdpowiedzUsuń
  22. lepiej późno niż później ;)
    i ja uwielbiam ten olejek do kąpieli od Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. niezłe denko, nie przecinasz tych tubek? jest w nich jeszcze sporo produktu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj przecinam, ale nie tym razem - ten krem był straszny i musiałam go po prostu wyrzucić.

      Usuń
  24. wow! Jakie pokaźne denko!

    pozdrawiam i zapraszam do udziału w moim rozdaniu:

    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/2013/09/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam problem ze zużywaniem próbek w tych saszetkach, jest to niewygodne i zanim polubię dany kosmetyk lub nie, to on już się kończy....

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam żadnego produktu z Twojego denka, jedynie Garniera do rąk i to w innej wersji ;)
    Ciekawy ten szampon Natei, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Duże denko, muszę koniecznie wypróbować Tołpę, używałam ich produktów w ciąży i bardzo się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jedyne co miałam stad to tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spore denko jak na jeden miesiac ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja właśnie biorę się za przygotowanie denka z ostatnich trzech miesięcy i... chyba trochę mi to zajmie :)

    w Twoim denku widzę kilka znajomych produktów, ale większości jednak nie znam. tołpa eco vitality mnie bardzo kusi!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojjaaa toż jest ogromne:D Same dobre rzeczy, ale spośród nich niczego nie miałam. Może dawno, kiedyś jakiś krem do rąk z Garniera;)

    pozdrawiam ciepło
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    Ps. Dodałam Cię do znajomych na PnK:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też dopiero dzisiaj dodałam swoje zużycia :P Jestem bardzo ciekawa tego olejku pod prysznic/do kąpieli z Joanny, chociaż nie przepadam za zapachami waniliowymi. A były jeszcze jakieś oprócz kawowego?

    OdpowiedzUsuń
  33. zapraszam po darmowe próbki kremów, wystarczy tu http://inszaworld.blogspot.com/2013/09/wielkie-rozdanie-z-firma-beta-skin.html dodać komentarz i wysłać adres do wysyłki na email !


    SERDECZNIE ZAPRASZAM!
    www.inaszworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. JOANNA- olejek do kąpieli i pod prysznic wanilia i śmietanka, skoro tak go zachwalasz na pewno się zdecydujemy, musimy na niego "zapolować" :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zużycie, a szampon Natei to jest z Biedronki, bo coś kojarzę go i chciałam kiedyś kupić, jak piszesz, że wzgledny, to chyba wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

  36. Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w naszym konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję sporego denka! :) I zapraszam do zabawy jeśli masz ochotę. :)
    http://kolorowyswiatmarzen.blogspot.com/2013/10/pazdziernikowa-maseczkowa-akcja.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Krem - mus z Tołpy dla mnie jest świetny i maskara Lovely również, jak trochę zgęstniała ;) Mleczka ujędrniającego również już nie kupię, bo okazało się nie za specjalne.

    OdpowiedzUsuń
  39. ten krem-mus z tołpy mnie zaciekawił :) nie słyszałam o nim wcześniej, a w takiej butelce znalazłam inny, ulubiony kosmetyk tego producenta. przywracające jędrność mleczko-olejek było moim hitem we wrześniowym denku :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?