ProLady - włosy, skóra i paznokcie

Właśnie zakończyłam swoją kurację ostatnim suplementem otrzymanym od firmy Biogened. ProLady to nowość na polskim rynku, dlatego cieszę się, że mogę już teraz podzielić się z Wami moimi wrażeniami z jego użytkowania :) 




BIOGENED, ProLady
włosy, skóra, paznokcie - suplement diety


Opis producenta: 
Unikatowe połączenie wyciągu ze skrzypu polnego oraz bambusa, które są najbogatszymi naturalnymi źródłami krzemu. ProLady sprawia, że włosy są mocne, skóra promienieje blaskiem, a paznokcie przestają się łamać. Skład preparatu uzupełnia cynk, biotyna i tiamina, które opóźniają procesy starzenia skóry oraz dodatkowo wzmacniają włosy i paznokcie.

Skład - na fotce poniżej.


Moje wrażenia: 

Jak wiecie, jestem raczej pozytywnie nastawiona do suplementów. Mój tryb życia to bardzo dużo wyjazdów, w związku z tym z odżywianiem bywa różnie - czasem po prostu nie mam pewności, że dostarczam organizmowi wszystkich niezbędnych składników. Dlatego lubię zażywać suplementy, kilka z nich już przetestowałam, aczkolwiek nie wierzę w reklamy, zawsze wolę sprawdzić na sobie, czy dany preparat faktycznie działa. Niestety, wśród suplementów, na które do tej pory trafiałam znalazło się sporo bubli.

ProLady na szczęście do nich nie należy. Muszę przyznać, że zaskoczył mnie swoim działaniem. Moja kuracja trwała 45 dni (jedno całe opakowanie) i już po trzech tygodniach stosowania zaczęłam zauważać pierwsze zmiany.

Jak preparat zadziałał na mnie?
- Moje włosy stały się bardziej błyszczące, lśniące. Nie zmieniłam nic w kosmetykach włosowych, więc to musi być wyłączna zasługa suplementu. 
- W sposób wyraźny zmniejszyło się przetłuszczanie skóry, zarówno na głowie jak i na twarzy. Ten efekt najbardziej mnie zaskoczył.
- Zazwyczaj podczas dni, w których hormony wariują, wyskakiwało mi na twarzy kilka niespodzianek - tym razem tak się nie stało.
- Paznokcie są dużo mocniejsze, twardsze.


Suplement występuje w postaci zielonych, średniej wielkości kapsułek. Nie sprawiają one żadnej trudności przy ich przełykaniu. Na opakowaniu znajdziemy wszystkie przydatne informacje na temat działania, dawkowania oraz składu preparatu. 

Opakowanie: 45 tabletek (1,5 miesiąca kuracji)
Cena: w sieci widziałam od 5 do 15 zł, więc totalny rozstrzał cenowy ;)
Dostępność: apteki, internet
Strona producenta: ProLady - Fanpage
Czy kupię ponownie: TAK


Komentarze

  1. Czeka na mnie w domu :) jestem ciekawa jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem dość sceptycznie nastawiona do takich suplementów - ostatni wywoływał u mnie straszne bóle żołądka... Może z tym byłoby inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jeśli zmniejszyło się przetłuszczanie skóry to, to jest produkt dla mnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. suplementy czasem kupuję ale tych tabletek jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się w ogóole przekonać do suplementów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz widzę te suplementy...

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy sumpelemnt, ja jestem na etapie szukania czegoś na wypadanie włosów;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja suplementy używam często i częściowo pomagają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mogę polecić Skrzypowitę, na moje paznokcie działa zbawiennie. Stosuję ją już prawie rok (z przerwami :))

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie zażywam żądnych suplementów:) Teraz będę łykać tylko tran:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziwne że aż taki rozstrzał cenowy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie. Właśnie będę sprawdzać, czy skrzyp mnie przypadkiem nie uczula (ciężki żywot alergika ;/), jeśli nie, to może się skuszę?

    OdpowiedzUsuń
  13. efekty rewelacyjne, warto chyba się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt.

    Pozdrawiam
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo cena bardzo przystępna! :) Muszę coś spróbować, bo mam problem z cerą i paznokciami :)


    obserwuję
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście nie łykam suplementów ale produkt naprawdę ciekawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ . Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiamy suplementy od Biogened, są bardzo wysokiej jakości:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Też trafiłam na sporo bubli u mnie sprawdza się Humvit włosy znacznie szybciej po nim rosną ;) , być może kiedyś zdecyduje się na PROlady

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli suplementy to tylko naturalne zioła:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę że warty wypróbowania mnie też zainteresował fakt zmniejszenia przetłuszczania ostatnio mam z tym niezłe problemy

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie to chyba nic nie uratuje, tak mi wlosy wypadaja :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?