Przegląd poczty [34], zakupy oraz zapowiedzi recenzji

Dawno nie pisałam o przesyłkach, więc mam spore zaległości w tym temacie. Niektóre z nich dotarły do mnie jeszcze na początku zeszłego miesiąca i cały czas je testuję, więc niebawem pojawi się sporo nowych recenzji. Zapraszam do oglądania :)



Tę przesyłkę otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Cornette. Do testów otrzymałam bokserki oraz skarpety - oczywiście męskie, więc spodziewajcie się niebawem recenzji gościnnej :-) Na pierwszy rzut oka mogę powiedzieć, że rzeczy te są bardzo dobrej jakości.


Naszyjnik ze współpracy z Efoxcity. W końcu do mnie dotarł... i było warto czekać. Jest świetny! Lubię takie klimaty.



Krem Dar piękna otrzymałam do testów od firmy Kosmetyki DLA. Zawsze byłam ciekawa tych produktów. Krem testuję od początku sierpnia więc niedługo napiszę o nim więcej.


Zestaw kosmetyków Nivea Men Originals udało mi się wygrać w konkursie przeprowadzanym na oficjalnej stronie firmy. Już znalazłam im odpowiedniego "użytkownika" :)


Te świetne kijki do nordic walking wygrałam w konkursie Optimy Cardio organizowanym przez Streetcom. Jak zawsze przesyłka od nich jest bardzo dobrej jakości - kijki mają regulowaną wysokość, amortyzację i są ogólnie bardzo wygodne w użyciu. Strasznie chciałam je wygrać dla bliskiej mi osoby i tym bardziej się cieszę, że się udało :)))


Kosmetyki L'Oreal Professionnel Vitamino Color wygrane w konkursie na fanpage firmy. Jeszcze ich nie przetestowałam.


Nagroda w rozdaniu na blogu Emerald Brush - KLIK! I mój pierwszy wosk Yankee Candle, który z resztą zainspirował mnie do zakupów... ale o tym będzie na końcu notki.


Nagroda od Maleńkiej - KLIK! Testuję właśnie odżywkę UltraDoux - pięknie pachnie. 


Maseczki z rozdania na blogu Make(me)up - KLIK! Tej do rąk oraz stóp jeszcze nie miałam okazji testować.


Ekobutelka i parę drobiazgów od Glammadame - KLIK! Taka butla naprawdę przyda mi się w podróżach. 



Ta przesyłka to wymianka z Sandy Osman - KLIK! Uwielbiam wymianki :)


A to moje zakupy, z których jestem bardzo zadowolona (no, przynajmniej z większości ;).
- Farmona, Migdałowy peeling do mycia ciała
- Anida, Antybakteryjny żel do rąk
- Yves rocher (Żel pod prysznic Vetiver, Mleczko orientalne Tradition de Hammam i cień do powiek - gratis)


I moje pierwsze zamówienie Yankee Candle :) Skusiła mnie promocja w sklepie Candleroom - woski są po 4 zł (a przesyłka tylko za 6zł). Nie wszystkie z wybranych przeze mnie zapachów przypadły mi do gustu, ale większość mnie zauroczyła. 

Uff, to wreszcie koniec tej notki. Nie lubię mieć zaległości.
Znacie którąś z tych rzeczy?

Komentarze

  1. Wow, ale tego jest :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie duuużo przesyłek... podoba mi się naszyjnik efoxcity, zobacze co jeszcze mają ciekawego :)

      Usuń
  2. Świetne nowości. Bardzo ciekawi mnie ten olejek, bo wcale nie wygląda jak olejek:) Z całosci znam chyba tylko tę zieloną maseczkę efektimy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo to w zasadzie mleczko z zawartością olejków. Wcześniej z tej serii był tylko jeden kosmetyk do mycia, taki złotawego koloru - tamten ma absolutnie genialny zapach i w ogóle. Natomiast ten biały mnie chyba rozczarował, w działaniu super ale pachnie takimi dziwnymi cytrusami... jakby lekko nieświezymi. W tym przypadku zapach nie trzyma się zbyt długo, ale może to i lepiej...

      Usuń
  3. Duuużo tych paczuszek. Ooo mój ulubiony fluffy towels, podoba Ci się :) ? Mój tato nosi te skarpetki i sobie chwali, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zapachy tego typu, fluffy towels to jeden z moich absolutnych faworytów :)

      Usuń
  4. świetne nowości :) z woskami jeszcze nie miałam styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ dużo nowości, życzę miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze ile nagród, strasznie zazdroszczę!

    Zapraszam na rozdanie, jeśli masz ochotę ;)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-imieninowe.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej marki, co Ty masz kijki mam piłkę do ćwiczeń i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z Ciebie szczęściara! :)( gratuluję i udanych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nazbierało ci się teeegoo :) Gratuluję wygranych! Na woski i ja się ostatnio skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużooo tego:d Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale tego :) super, ja w zeszłym tygodniu też zamówiłam tam woski ;) czekam na paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pobiłaś mnie:D widzę tu kilka znajomych produktów;) a te woski to...:D no brak słów po prostu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że taka cena może się szybko nie powtórzyć.. no i zaszalałam ;)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ile Ci się tego nazbierało :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj świetne paczuszki dostałaś :) Też ostatnio zamawiałam woski i nawet zamówiłam 3 takie same jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości :) Sprawdź emaila, jeśli możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Kurcze zazdroszczę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, wow, wow, ile tego! Kiedy Ty to wszystko przetestujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to testowanie sobie rozplanowuję w kalendarzu - tak, żeby to miało sens i żeby nie testować zbyt wielu rzeczy naraz. A poza tym parę osób mi pomaga w testach ;))

      Usuń
  20. Mnóstwo tego:)
    Miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej:) Ile wspaniałości! To się nazywa mieć szczęście:) Ciekawi mnie ten Loreal:)

    OdpowiedzUsuń
  22. tak patrze, znajome mi kosmetyki,a to przecież ode mnie, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty to masz szczęście do wygrywania konkursów i do współprac :) Gratuluję i czekam na recenzję, widzę tutaj wiele interesujących mnie produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, zawsze miałam raczej szczęście do tego ;) A najszczęśliwsi są moi bliscy, których obdarowuję większością z tych rzeczy :)

      Usuń
  24. Woski, woski,woski, też chcę, !!!!!!!!!!!!Ojojojoj, zazdroszczę Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję tylu wygranych - szczęście Cię nie omija :)
    miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie posty, gratuluję wygranych.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale szał! VitaminoColor bardzo lubiłam, zestaw świetny, na moich włosach sprawdził się idealnie, Miłego testowania Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sporo nabytków :D Normalnie same wspanialości :)
    Nic tylko zabierać się do testów :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, ale super rzeczy :)
    Ciekawa jestem L'Oreal Professionnel Vitamino Color
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo dużo fantastycznych nowości. Właściwie nie wiem na czym oko zawiesić.
    co do feromonów to dziękuję Ci za link. zaraz zabiorę się za czytanie artykułu.
    Na na prawdę lubię ten produkt. Czuję się z nim lepiej i ładnie pachnę.
    Muszę zgłębić temat świńskich feromonów. Mam nadzieję, że nie ma ich w mojej buteleczce.
    Nie oskarżam Cię o złą wolę lub czepianie się.

    OdpowiedzUsuń
  31. czytam tylko wygrana, wygrana, wygrana- Ty do masz farta:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ileż nowości! Gratuluję tylu wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy - woski YC *_* Sama posiadam 2 i mam zamiar skusić się na więcej :)
    A dziś sama wybieram się na zakupy do YR :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratki :) u mnie wczoraj kolczyki od efoxcity :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się naszyjnik, jest odjechany. Jak długo idzie taka przesyłka od Efoxcity?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć, ale ma daleką drogę do przejścia więc należy się liczyć z tym, że nawet miesiąc może iść. Ale warto było czekać :)

      Usuń
  36. Kojarzę Efoxcity, coś już kieydś było u Ciebie na blogu o tym sklepie. Naszyjnik fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. troszkę tego jest, miłego testowania, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  38. ten krem z naparem z jarzębiny wygląda naprawdę ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne przesyłki, te woski pewnie bardzo ładnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. O rany ile różności, ale zabiłaś mnie ta "błyskotką" :P

    OdpowiedzUsuń
  41. same wspaniałości! peeling od Farmony, naszyjnik i kosmetyki YR ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiele wspaniałych rzeczy i kosmetyków :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?