Nawilżający miód i kojące kozie mleko, czyli naturalny krem APIS

Dzisiaj opiszę Wam kolejny kosmetyk, który sobie wybrałam do testów ze sklepu Naturica. Od dawna ciekawiła mnie marka Apis, dlatego postanowiłam wypróbować coś z jej asortymentu.




APIS Natural Cosmetics
Nawilżający krem z miodem i kozim mlekiem


Opis producenta:
Lekka formuła kremu dzięki połączeniu wyciągu z miodu akacjowego i koziego mleka zapewnia intensywne nawilżenie, odżywienie i regenerację. Chroni skórę przed działaniem czynników zewnętrznych, poprawia elastyczność i witalność, czyniąc skórę idealnie gładką o zdrowym kolorycie. Nadaje się do każdego rodzaju skóry.

Skład:
aqua, glycerin, grape seed oil, sunflower oil, carbomer, mel (honey) extract, goat milk, cetearyl alcohol & ceteareth 20, triethanoloamine, ascorbyl palmitate, ascorbic acid, citric acid, tocopherol, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, benzyl alcohol, parfum, beta carotene 


Moje wrażenia: 

Krem otrzymujemy w prostym, plastikowym słoiku. Nie posiada on folii zabezpieczającej w środku, jednak na zewnątrz opakowania jest naklejka, która blokuje krem przed otwarciem. Mamy więc pewność, że nikt nie maczał w nim palców. Nie przepadam za tego typu opakowaniami, choć w użytkowaniu są wygodne - zawsze się jednak obawiam, że do środka dostaną się bakterie, zwłaszcza że kremu jest sporo i minie dużo czasu, nim zdołam go zużyć. 

Zgodnie z obietnicami producenta, kosmetyk ma lekką konsystencję, która bez problemu daje się rozprowadzić po skórze i szybko się wchłania. Gdy nałożymy krem na twarz nie powoduje on świecenia się skóry. Nie roluje się, więc można go z powodzeniem stosować pod makijaż. Bardzo spodobał mi się jego piękny, miodowy zapach.

Jest to bardzo wydajny produkt, a pojemność ma dosyć sporą (aż 110ml!), na dodatek niewiele kosztuje. Kolejny, duży plus!

Wybierając ten krem oczekiwałam przede wszystkim nawilżenia i ukojenia skóry. I nie zawiodłam się! Stosowałam go codziennie rano na twarz, szyję a także pod oczy. Krem mnie nie podrażnił, nie spowodował zapychania porów ani żadnych negatywnych efektów ubocznych. Moja skóra bardzo go polubiła - stała się równomiernie i stale nawilżona, odprężona, promienniejsza i gładka w dotyku. Być może ten krem mógłby okazać się zbyt lekki dla bardzo suchej skóry, ale dla mojej mieszanej jest idealny. Bardzo podoba mi się to, że krem posiada filtr przeciwsłoneczny (mimo, że dosyć niski) - zależy mi, by zabezpieczać się przed negatywnymi skutkami promieniowania UVB i UVA przez cały rok.

Bardzo się cieszę z mojego wyboru - to świetny kosmetyk i z pewnością zostanę przy nim na dłużej. Mam również ochotę wypróbować resztę produktów z miodowej serii Apis.


Opakowanie: plastikowy słoik o pojemności 110ml
Cena: ok. 15zł
Dostępność: internet, sklepy zielarskie, apteki
Czy kupię ponownie: TAK!

Znacie firmę Apis? Które ich kosmetyki godne są wypróbowania? A może znacie jakieś inne, fajne produkty z miodem? 


Komentarze

  1. Mam ten krem, ale jeszcze go nie używałam. Teraz mam jeszcze większą nadzieję na jego pozytywne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotychczas jedynie kosmetyki z miodem jakie używałam były z Avonu. Czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię zapachu mleko&miód, więc się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam jeszcze ich produktów ale przyznam, że mam straszną ochotę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka pojemność, super działanie i ten słodki zapach... ale byśmy chcieli:)
    Skład jest fajny, marki nie znamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. od jakiegoś czasu czaję się na coś z Apisu, ten krem wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o firmie, owszem słyszałam, ale by coś mieć...to nie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. wolę takie kremy z pompką chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  9. miód boski, ale uczula jakniewiemco :-( szkoda, bo lubię takie lekkie kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ta firma. Muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miód i kozie mleko - to brzmi wybornie! W sensie kosmetycznym oczywiście ;-) Skoro takie tu ochy i achy z pewnością po niego sięgnę przy najbliższych zakupach :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Setna Obserwatorko przyłącz się do rozdania lub dzisiejszego konkursu Twój głos będzie się liczył podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię kosmetyki z miodem, fajnie działają na moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię miód w kosmetykach. z marka Apis jeszcze nie miałam okazji sie bliżej poznać, ale mam nadzieje że kiedyś to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy krem. Czytając "miód i masło shea" spodziewałam się cięzkiego, tłustego kremu, a to proszę: NIESPODZIANKA - piszesz, że on lekki i fajny.

    Może wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi ciekawie :) Ja nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam mus tej firmy, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Apis miałam balsam żurawinowy do ciała, bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy kremik, ja mam jeszcze niewykorzystany bon do tego sklepu i też zamierzam wypróbować coś z firmy Apis. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?