Optima Cardio - kampania Streetcom i moje wrażenia

W czerwcu pisałam Wam o przesyłce, którą dostałam ze Streetcomu, a była to paczka ambasadorska margaryny Optima Cardio. W tej notce napiszę Wam więcej o tej margarynie oraz o moich wrażeniach z testowania. Zapraszam!


Optima Cardio - obniż poziom cholesterolu już w 3 tygodnie!

Optima Cardio zawiera naturalne sterole roślinne, które aktywnie redukują poziom złego cholesterolu LDL we krwi. Ich skuteczność w obniżaniu cholesterolu potwierdziły liczne badania kliniczne.

Wystarczą 3 kromki z Optimą Cardio dziennie przez 3 tygodnie.


Jedz dziennie 3 kromki posmarowane Optimą Cardio. Maksymalny efekt obniżenia cholesterolu osiągniesz po 3 tygodniach. Aby utrzymać niski poziom cholesterolu spożywaj codziennie 30 g Optimy Cardio.
Skuteczność działania Optimy Cardio jest trwała, pod warunkiem spożywania zalecanej dziennej dawki w połączeniu ze zdrowym stylem życia oraz zbilansowaną i zróżnicowaną dietą. Bardzo ważne jest regularne spożywanie Optimy Cardio , która nawet przy wieloletnim stosowaniu skutecznie obniża poziom cholesterolu. Pamiętaj, tylko długotrwałe utrzymywanie obniżonego poziomu złego cholesterolu może zmniejszyć ryzyko wystąpienia chorób układu krążenia i dać wymierne korzyści zdrowotne.


Cholesterol - ale mnie to nie dotyczy!

Wiele osób, zwłaszcza młodych, ignoruje problem cholesterolu, będąc przekonanym że mają jeszcze czas by się tym zająć, lub też że on im nie grozi. Tymczasem zła dieta, stres, nadwaga lub palenie papierosów mogą przyczynić się do wzrostu złego cholesterolu do niebezpiecznego poziomu.

Warto zainteresować się tematem i już teraz podjąć odpowiednie kroki - jednym z nich może być np. zwiększenie ilości sportu w swoim życiu, zmiana diety na lepszą, mniej stresów.

Jeśli chcesz sprawdzić, czy jesteś w grupie ryzyka, możesz wypełnić krótką ankietę na stronie Optimy.



Sterole roślinne - co to takiego?

Sterole zawarte w Optimie Cardio to naturalne substancje pochodzenia roślinnego. Są obecne w wielu owocach, warzywach, orzechach i ziarnach. Jednak ich zawartość w zwykłej diecie jest zbyt mała, by miały znaczący wpływ na obniżanie cholesterolu.

Sterole częściowo blokują wchłanianie cholesterolu w przewodzie pokarmowym, dzięki czemu zmniejsza się jego stężenie we krwi. Sterole tak długo spełniają swoją funkcję jak długo są dostarczane do organizmu, dlatego tak ważne jest regularne spożywanie Optimy Cardio w odpowiedniej dawce.




Dobry i zły cholesterol

Cholesterol jest związkiem chemicznym niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Cholesterol jest potrzebny między innymi do:
  • budowy komórek ciała,
  • produkcji hormonów,
  • syntezy witaminy D.
Całkowita eliminacja cholesterolu z naszego organizmu byłaby niekorzystna i niemożliwa.

Kiedy pojawia się problem?

Powszechnie rozróżniane są dwa główne rodzaje cholesterolu HDL (z ang. High-density lipoprotein) i LDL (Low-density lipoprotein), nazywane potocznie „dobrym” i „złym” cholesterolem.
  • HDL – zbiera nadmiar cholesterolu ze ścian naczyń krwionośnych i przenosi go do wątroby skąd jest eliminowany.
  • LDL – odpowiada za transport cholesterolu z wątroby do tkanek organizmu. Gdy LDL występuje w nadmiarze, odkłada się w komórkach tętnic, powodując ich zwężenie oraz zwiększając ryzyko chorób układu krwionośnego.
Bardzo ważne jest utrzymanie równowagi między „dobrym” cholesterolem (HDL) oraz „złym” cholesterolem (LDL).


Moje wrażenia po trzech tygodniach stosowania

Muszę zacząć od tego, że mimo, iż nie byłam nigdy negatywnie nastawiona do margaryn i tego typu tłuszczy, nie są one podstawą mojej diety. Nie co dzień jadam pieczywo, a jeśli już, to nie zawsze je czymkolwiek smaruję. Dlatego ucieszyłam się, gdy się dowiedziałam że Optimy Cardio mozna używać również do smażenia, pieczenia i duszenia rozmaitych potraw. Dzięki temu mogłam rzetelnie ją przetestować nie narażając moich zwyczajów żywieniowych na drastyczne zmiany.

Chcę dbać o zdrowie moje oraz najbliższych, dlatego coraz bardziej świadomie wybieram produkty, które pojawiają się na naszym stole. Od momentu otrzymania paczki z Optimą Cardio używaliśmy jej do pieczenia, duszenia i podsmażania przyrządzanych w naszym domu potraw. Okazyjnie smarowaliśmy nią również kanapki :)

Tym, co mnie ucieszyło był fakt, że dodanie tej margaryny nie zmieniało smaku potraw. Wiele moich znajomych (którzy margaryn nie lubią) mówi, że nie może znieść specyficznego posmaku tego typu tłuszczy. W tym przypadku niczego takiego nie zauważyłam. Można bez obaw przyrządzać z jej użyciem potrawy typu duszone mięso/zrazy, a nawet na niej smażyć - nie przypala się. 

Poza smakiem odpowiada mi również wydajność tego produktu. Optima nie należy do najtańszych margaryn, więc dobrze, że starcza na długo. 

Osobiście nie mam problemu z cholesterolem, więc stosuję Optimę raczej profilaktycznie, lecz moja druga połówka od jakiegoś czasu cierpi na jego podwyższony poziom, dlatego podeszliśmy dosyć poważnie do tematu. Oprócz włączenia Optimy do diety zwróciliśmy uwagę, by znajdować więcej czasu na sport, oraz by w naszej diecie więcej było warzyw. Wyeliminowaliśmy też większość niepotrzebnych cukrów.

Po trzech tygodniach mogę powiedzieć, że czuję się lżej i zdrowiej. Wiem, że miała na to wpływ przede wszystkim zmiana nawyków żywieniowych i większa ilość ruchu, wierzę jednak badaniom naukowym i dlatego poleciłam Optimę Cardio moim rodzicom oraz dziadkom. 



Jeżeli zainteresował Was temat Optimy Cardio oraz walki ze złym cholesterolem, zajrzyjcie na stronę optimacardio.pl. Jeśli natomiast macie ochotę zostać ekspertem i tak jak ja testować różnorodne, nowe produkty, zapraszam do rejestracji na stronie Streetcom


Komentarze

  1. Powiem Ci, że kupiłam, zresztą już drugie opakowanie tej margaryny i mąż już całkiem odrzucił na jej rzecz masło! A ciśnienie się ustabilizowało, już nie jest tak wysokie, jak kilka tygodni temu... Szkoda tylko, że jest tak droga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, margaryny funkcjonalne zawsze są droższe... ale w tym przypadku myślę, że na zdrowiu nie ma co oszczędzać. Ważne, że działa i smakuje :)

      Usuń
  2. Produkt wygląda bardzo kusząco, rozejrzę się w sklepach, ciekawa jestem ceny ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, w cenie poniżej 15 zł nie znalazłam...

      Usuń
    2. serio? ja chyba widziałam za 10zł. tak i tak trochę drogo:/

      Usuń
  3. Nie zrezygnuje z masła, kocham jego smak na świeżym, dopiero co upieczonym chlebku, już prędzej nie tknę słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znowuż największy problem mam ze słodyczami... ale walczę :)

      Usuń
  4. Brzmi ciekawie :)

    Pieczywa niczym nie smaruję ale fajnie, że się sprawdziła do smażenia i pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie opisany produkt. Szczerze jakby była tańsza kupilabym ja na wyprobowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. mój mąż także ma problemy z cholesterolem, chyba zrobię mu zapas na urodziny ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. z całą pewnością będę kupowała ją dla mojego mężczyzny kiedy razem zamieszkamy. Warto dbać o swoje połóweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy tej margaryny nie miałam. Do smażenia używam wyłącznie oleju kokosowego, czasem nawet smaruję nim kanapki, ale tylko sobie. Jest rewelacyjny, nie jełczeje i dodatkowo pomaga zgubić zbędne kilogramy i oczywiście jest zdrowy, naturalny:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej kokosowy mam tylko w postaci kosmetycznej, ale tego jadalnego zamierzam równiez spróbować, tyle o nim słyszałam :)

      Usuń
  9. optima cardio nie jest produktem przeznaczonym dla osób mających porblem z sercem i choresterolem bez obaw mogą stosować je osoby dbające o swoje serce tak "na zapas" :)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem przeciwniczką tego typu wynalazków. Jeśli kanapki to tylko z masłem.

    Kochana, dostałam wiadomość od jednej zwyciężczyni w moim rozdaniu, że paczuszka do niej nie dotarła. W związku z tym piszę do Ciebie by upewnić się, że Ty swoją otrzymałaś. Jeśli nie, proszę o kontakt, ja sobie sprawę z Pocztą Polską postaram załatwić.

    OdpowiedzUsuń
  11. w takim razie poszukam go dla babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, ze takie margaryny są bardzo drogie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszne są te margaryny , zazdroszczeee ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dwa pytania, bardzo proszę o odpowiedź. Dostałaś zupełnie za darmo te margaryny? Czy jeszcze można je dostać, czy już cos innego mają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam je za darmo, z tym że mogę zatrzymać tylko jedno pudełko - reszta jest do testów dla znajomych, rodziny itd. Ta kampania zbliża się już ku końcowi, ale kto wie co będzie w najbliższym czasie - polecam się zarejestrować :)

      Usuń
  15. a ja jestem starej daty i masełko tylko w kostce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tata ma takie same poglądy :D Jak jest u mnie i robię mu kanapki to zawsze ostrzega że on je TYLKO prawdziwe masło, a nie wynalazki... ;)

      Usuń
  16. A ja w ogóle nie używam ani masełka, ani margaryny ;) Przynajmniej jeśli chodzi o smarowanie nimi pieczywa. Jeśli chodzi o smażenie - również rzadko kiedy to robię. Ostatnio wyłącznie grilluję albo duszę mięso ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś bardzo unikałam tłuszczu w diecie, ale teraz staram się pamiętać o tych zdrowych :) Teraz sezon grillowy, więc również grilluję dużo, ale przez resztę roku za bardzo nie mam jak...

      Usuń
  17. Najbardziej to podoba mis się ta torba. A margarynę używam i podzielam twoje zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba się przydawała latem do transportu różnych rzeczy ;))) Najczęściej napojów ;))

      Usuń
  18. A próbowałaś może testować coś ze strony rekomenduj.to ? Widziałam, że to nowa stronka tego typu- dostajemy produkt, testujemy, oceniamy. Koleżanka kiedyś mi wspomniała, że bardzo sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie, że strona Rekomenduj mogłaby obronić się sama - ale przez taki spam jak powyżej tylko traci reputację.

      Usuń
  19. ja już brałam na rekomenduj.to udział w paru kampaniach, teraz nawet rusza taka z suplementami diety - fajna alternatywa dla jedzących mało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w niej biorę udział :) A o wcześniejszych nic nie słyszałam, choć przeszukałam w tym celu internet.

      Usuń
  20. A dlaczego ja i moi znajomi mamy sraczkę po tej margarynie która ponoc obniża cholesterol? nie jest to artykuł sponsorowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, dlaczego, ale jeśli wszyscy naraz macie to może kwestia higieny?

      To jest recenzja. Jeśli chodzi o artykuły sponsorowane, to będą one zawsze wyraźnie oznaczone (o ile kiedykolwiek się pojawią na moim blogu).

      Usuń
  21. Czy są tu osoby które potwierdzą że faktycznie cholesterol obniżył się po 3 tygodniach?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jem i mam świadomość, że robię coś pożytecznego dla swojego zdrowia. Super, że wreszcie znalazł się producent, który do codziennego składnika diety dorzucił niezbędny dla zdrowego serca potas. Wspiera on prawidłowe ciśnienie krwi. Jako tzw. margaryna funkcjonalna Optima Cardio skutecznie obniża poziom cholesterolu już po dwóch, trzech tygodniach stosowania. Maksymalne efekty osiągniemy już po trzech tygodniach stosowania diety z użyciem Optima Cardio, nie zapominając oczywiście o aktywnym stylu życia. Dla mnie to ważne, że Optima Cardio ma znakomitą smarowalność i można jej używać od razu po wyjęciu z lodówki. Służy świetnie nie tylko jako „smarowidło”, ale także do pieczenia, smażenia czy duszenia. Jem ją więc na zdrowie! #OptimaCardioPotasPlus #OptymalneWybory

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?