Czy TAGi mają datę ważności?

Mam nadzieję, że w przeciwieństwie do kosmetyków tagi nie przeterminowują się, ponieważ nominowana zostałam strasznie dawno temu. I tak, dopiero teraz zebrałam się do odpowiedzi. Cóż... ;) 


 Zasady Versatile Blogger:
- podziękować za nominacje osobie, dzięki której został włączony do zabawy
- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Awards
- ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
- nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują
- poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.

Nominowały mnie Kraina testów... oraz Żaneta J. Wolę się nie przyznawać kiedy to było. Dzięki - i wybaczcie, że tak późno odpowiadam :-)


Siedem (nikomu niepotrzebnych) faktów o mnie: 


1. Nie lubię posiadać zbyt wielu przedmiotów. Często się pozbywam, wyrzucam, rozdaję (nie dotyczy to książek).

2. Urodziłam się leworęczna, ale od małego rodzice przestawiali mi długopis do prawej ręki, w związku z czym teraz jestem oburęczna. W dzieciństwie miałam problem z tego powodu, ponieważ często pisałam "s", "z", "6" itd na odwrót. Za to szybko nauczyłam się pisać w lustrzanym odbiciu i wkurzałam tym nauczycieli w podstawówce.

3. Od pięciu lat jestem w szczęśliwym związku. To mój najdłuższy związek i pierwszy, który traktuję serio.

4. Jako dziecko zaczęłam wymyślać i spisywać historie. Niektóre z nich z czasem dorobiły się kilkunastu "tomów" (zeszytów ;). W zasadzie wciąż to robię, jak mnie najdzie wena, choć już znacznie rzadziej.

5. Lubię konkret. Moje rozmowy telefoniczne trwają po 30 sekund. 

6. Bardzo lubię przebywać w samotności, choć od kilku lat praktycznie nie mam ku temu okazji.

7. Nie boję się robaków, pająków, itd - potrafię je podnieść do ręki i często to robię, by np wyrzucić z mieszkania (nie mam w zwyczaju ich zabijać).

8. Nie zawsze trzymam się zasad... ;)



Kogo by tu nominować? Nie bardzo pamiętam, która z Was odpowiadała już na ten tag a która nie, ale wybieram (kolejność przypadkowa): 


Jeżeli zdecydujecie się odpowiedzieć na tag będzie mi miło jeśli podzielicie się ze mną linkiem. Chętnie dowiem się o Was czegoś więcej :-)

To tyle na dziś. Ta notka to tylko przerywnik - jestem w trakcie intensywnego testowania pudrów (pogoda temu sprzyja!) i już niebawem będę mieć dla Was notkę porównawczą wszystkich posiadanych przeze mnie marek. 

Komentarze

  1. Ciekawią mnie te wymyślone historie :D może kiedyś opublikujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ;) Chyba nie - zdaję sobie sprawę, że to podpada pod grafomanię ;))

      Usuń
  2. bardzo fajna notka, dowiedziałam się w końcu coś ciekawego o Tobie, a nie tylko o kosmetykach ^^
    też jestem leworęczna,ale moi rodzice wysłali mnie do specjalisty, który stwierdził,że nie mozna mnie przestawić i juz :) i jestem dumna z tego :P wk ońcu ok. 10% populacji jest leworęcznych :D
    a ja zabijam robale u mnie w domu,bo moj dom to mój dom, a na dworzu no mają wielki dom niech tam siedzą xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem dumna z leworęczności, aczkolwiek połowę rzeczy robię prawą a połowę lewą, więc już nie wiem kim jestem tak naprawdę. O tyle dobrze, że kierunki mi się nie mylą ;)

      A pająków nie zabijam, bo w dzieciństwie jakąś tam legendę słyszałam że nie wolno, i tak mi już zostało... :D

      Usuń
  3. Ja się panicznie boję pająków ale również nie toleruję ich zabijania dlatego zazwyczaj ktoś jest zmuszony go wynieść z mieszkania bo zabić nie dam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię jak ktoś je zabija, mimo że to "tylko" robale.

      Usuń
  4. Ojej, te nominacje ostatnio w modzie są :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, czy ostatnio? ;) Ja ze swoimi czekałam ładnych parę miesięcy od nominowania :D

      Usuń
  5. Gratuluję udanego związku, a pająków ja się boję paranoicznie, nie cierpię, mam ciarki i wrzeszczę gdy trafi mi się na drodze, a co dopiero w domu... Brrrr!
    Kochana dzięki za zaproszenie, nie wiem czy podołam, nie przepadam za tagami, ale dziękuję Ci bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie wszyscy je lubią, dlatego się nie obrażę jak nie odpowiesz ;-)

      Pająki są ok, chociaż takiego ogromnego (w stylu tych które się hoduje w terrariach) jeszcze do ręki nie wzięłam.

      Usuń
  6. dzieki za nominacje :P

    Jesli Cie to pocieszy to ja tez jestem dwureczna he he :)
    Takie zdolnosci jak my musza byc dwureczne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. z tymi robalami jesteś niemożliwa, ja zazwyczaj wrzeszczę i wzywam pomocy;)
    Dzięki za wyróżnienie, jednak nie biorę udziału w takich zabawach, może kiedyś się skuszę, to wrócę po nie;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. fakt nr dwa mnie rozbawił ;D za to siódemka jest przerażająca, mi aż coś się robi na sam widok pająka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za nominację ;) jak nie zapomnę to się niedługo pojawi ;]
    z tymi robakami to ja nie mogę... nawet się nie zbliżam jak mi coś łazi, fuj.
    a ja leworęczna jestem i bardzo się cieszę z tego faktu ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. no jak niepotrzebnych jak potrzebnych ;p strasznie fajnie tak dowiedzieć się coś ciekawego o koleżance - blogerce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za nominację, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję :)
    Oto moje odpowiedzi :)
    http://ja-biegam.blogspot.com/2013/08/7-faktow-o-mnie-odpowiedz-na-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za otagowanie... Pomyślę, o czym mogłabym napisać publicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też od 5 lat jetem w związku i tak jak w Twoim przypadku to mój pierwszy poważny związek i pierwszy tak długi

    OdpowiedzUsuń
  15. punkt trzeci po prostu tak jakbym ja pisała :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie dawno to było :D
    Już zdążyłam zapomnieć.
    W swoich zbiorach" też chyba mam gdzieś kilka nominacji do różnych tagów, na które nie odpowiedziała od razu, a teraz ciężko mi je odszukać ... ;)

    Moje rozmowy telefoniczne też nie należą do zbyt długich. Aczkolwiek jak się zgadam z przyjaciółką czy z siostrą to mogę gadać do czasu aż telefon się którejś nie rozładuje. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam linki do wszystkich nominacji gdzieś na mailu, i mam zamiar kiedyś odpowiedzieć... ale z niektórymi z nich schodzi mi dłużej (albo nawet bardzo długo, jak widać na powyższym przykładzie ;).

      Ja jakoś nie potrafię się rozgadać przez telefon, męczy mnie to gdy nie widzę rozmówcy.

      Usuń
  17. jestesmy zupełnymi przeciwieństwami chyba :P ja uwielbiam mieć mnóstwo rzeczy i nie potrafie sie niczego pozbyć :)
    Też jestem leworeczna :P podobno ogólnie my mały łatwiej pisać prawą reką i mimo tego że nigdy nie musiałam to też połowe rzeczy robie prawą a połowe lewą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciwieństwa są fajne, byłoby nudno jakby wwszyscy byli tacy sami :)

      Usuń
  18. Dziękuję kochana :) niebawem odpowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. no to wzium! odpowiedziawszy ;-)
    a propos, przez Ciebie kupiłam olej łopianowo-skrzypowy do łba ;-) i już nawet użyłam nie tylko do łba, ale na paszczu też. zobaczymy czy nie uczuli ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź :) Zaraz lecę poczytać.

      A co do łopianowo-skrzypowego to pojęcia nie mam, jak się to ma do twarzy (z resztą, aby odnaleźć odpowiedni olej do twarzy trzeba czasem wielu prób) ... ale wiem, że z włosami łopian potrafi uczynić cuda :)

      Usuń
    2. ja bym chciała, żeby mi przestały wypadać tak strasznie... heh :-)

      Usuń
  20. Ja długo pisałam N na odwrót. Moja mała kuzynka zrobiła mi kiedyś laurkę i pisała wszystkie wyrazy też z odwróconym N. Nieźle się zdziwiłam, że to genetyczne... ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?