Nietypowy test - CEWE Fotoksiążka

Takiej recenzji jeszcze u mnie na blogu nie było! Dzięki portalowi Uroda i zdrowie miałam okazję przetestować CEWE Fotoksiążkę. Jesteście ciekawi, co z tego wyszło? 



Zamawiając fotoksiążkę można wybrać odbiór osobisty (w punkcie foto w swoim mieście) lub też wysyłkę. Niezależnie od wybranej opcji, książkę otrzymujemy w solidnej, tekturowej kopercie, która dobrze ją chroni.


Testowanie fotoksiążki potraktowałam jako świetną okazję, by zrobić prezent rodzinie TŻ i stworzyć album wypełniony zdjęciami ich małej córeczki. 


Fotoksiążka posiada twardą, porządną oprawę, która świetnie wygląda na półce wśród innych albumów. Jej wykonanie, jak i sposób łączenia ze sobą stron, nie różni się niczym od książek kupowanych w księgarni. No, z tą drobną różnicą, że w tej księdze znajdują się tylko i wyłącznie zdjęcia, które sami wybieramy.


Całą zawartość książki zaprojektowałam przy pomocy wygodnego w obsłudze programu, który można pobrać ze strony fotoksiążka. Można dodać dowolną ilość zdjęć i poukładać je na stronach tak, jak chcemy, można również dodać teksty, lub też wybrać by program poukładał zdjęcia za nas.


Dla każdej strony możemy ustawić inne tło i dodać obrazki - dekoracje. Program posiada sporo tego typu clipartów do wyboru.


Papier, z którego wykonane są strony mojej fotoksiążki jest bardzo dobrej jakości. Natomiast druk jest bardzo dokładny, zdjęcia wyglądają profesjonalnie i wiem, że taką księgę każdy będzie z przyjemnością oglądał :-)


Podsumowując - jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Fotoksiążka to świetna pamiątka, która będzie cieszyć przez lata. Doskonale nadaje się również na prezent dla znajomych czy rodziny, sprawdzi się np w przypadku rozmaitych rodzinnych jubileuszy, kiedy to zazwyczaj nie wiadomo do końca co kupić... Podoba mi się jakość wykonania CEWE fotoksiążki i szczerze ją polecam - jest nie do porównania ze zdjęciami drukowanymi samodzielnie, czy też zwykłymi foto-odbitkami. Wygląda jak profesjonalny, śliczny album, który nie wstyd postawić na reprezentacyjnej półeczce w salonie :)


Myślałyście kiedyś nad zamówieniem takiej fotoksiążki? A może preferujecie jednak tradycyjne albumy?

Komentarze

  1. fantastyczna foto-książka :)
    fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te Fotoksiażki. I co najważniejsze, można samemu wszystko sobie poukladać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda, ja mam w domu kilka takich fotoksiążek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie fotoksiążki :) Idealne na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo estetycznie, fajna sprawa:)
    A ja kochana zapraszam na rozdanie: http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/07/letnie-rozdanie.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz ludzie coraz rzadziej wywołują zdjęcia, większość trzymają na płytach cd, o ile w ogóle je przegrywają. Jak dla mnie fotoksiążka jest świetnym pomysłem na prezent, ale jednorazowym. Ostatnio sprezentowałam swojemu ukochanemu rzeczywisty album ze zdjęciami i przyznam, że wielką frajdę sprawiło mi układanie zdjęć oraz wkładanie własnoręcznie podpisanych karteczek, także jestem tradycjonalistką;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @ Neonowa, co masz na myśli mówiąc, że fotoksiążka to jednorazowy prezent? Owszem, wywołane zdjęcia to najwyższa jakość, ale to tylko inny sposób fizycznej prezentacji fotografii. Dla mnie dużą zaletą fotoksiążki jest możliwość takiej kompozycji zdjęć, jaka nie jest możliwa w przypadku tradycyjnego albumu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka fotoksiążka jest dobrą pamiątką dla rodziny czy przyjaciół :) Sama nie pamiętam kiedy ostatni raz wywoływałam zdjęcia - wszystko gromadzę na komputerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taką foto książkę i to jest bardzo fajna rzecz :)

    Jak mogę zapraszam do siebie na rozdanie do wygrania kosmetyki z Pharmaceris :)
    http://blizniaczki09.blogspot.com/2013/07/zapraszam-na-konkurs-z-okazji-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie piszesz. Obserwuje oczywiscie i zapraszam do mnie Kicia ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. ale to fajne, też chcemy:P

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne są takie fotoksiążki:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na prezent- my zrobiliśmy takie fotoksiążki dla dziadków-zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, to super sprawa dla rodziny na pamiątkę :)

      Usuń
  15. genialnie to wygląda! uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna sprawa na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna fotoksiążka :) jeszcze z takim licznym bobasem w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł na prezent taka fotoksiążka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna pamiątka.
    Super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny prezent :) na pewno będą czesto sięgać po tą ksiązeczke :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fotoksiążka to fajny pomysł, ale raczej na prezent. Osobiście sama wolę zwykłe albumy na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. To zrobili Ci super niespodziankę i wiele przyjemności z testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fotoksiążki są bardzo wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślałam nad zrobieniem takiej foto ksiązki na prezent dla przyjaciółki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne są takie fotoksiażki :) Sama od dłuższego czasu się nad nią zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się sposób jej wykonania, bardzo piękna szata, godna oprawa dla wspaniałych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie, że o tym napisałaś. niedawno się zastanawiałam, czyby nie zrobić takiej fotoksiążki dla nas na pamiątkę, a przy okazji dwóch egzemplarzy dla dziadków. w końcu się nie zdecydowałam, ale może się przełamię. to naprawdę fajna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny patent, w sam raz na wspomnienia - kiedyś o tym pomyślę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?