Denko - czerwiec 2013


Witam w czerwcowym denku :) Tym razem jestem w miarę zadowolona z  moich zużyć, choć nie udało mi się kompletnie jeśli chodzi o saszetki i zbiera ich się u mnie cała masa. W tym miesiącu skończyło mi się kilka zwyklaków, jak i parę moich kosmetycznych hitów. Zapraszam :)


IWOSTIN, Re-Lifin, Liftingujący krem pod oczy, 15ml - To nie jest krem dla mojej grupy wiekowej, więc nie będę go oceniać w kategorii skuteczności. Używałam go na noc, bo bardzo dobrze nawilżał.

TOŁPA, Hydrativ, Nawilżające serum odprężające, 25ml - Uwielbiam to serum, jest świetne! TUTAJ moja pełna recenzja. Kupię ponownie.


DAX, Perfecta, Płyn micelarny do demakijażu, 200ml - Całkiem niezły micel, dobrze tonizuje, zmywa makijaż. Bardzo możliwe, że sięgnę po niego ponownie.

TOŁPA, Physio, Tonik nawilżający, 200ml - Moja recenzja tego kosmetyku jest TUTAJ. Być może kupię ponownie.

TOŁPA, Strefa T, Matujący żel do mycia twarzy, 150ml - Polubiłam go, faktycznie matuje, jest mega wydajny. Recenzja TUTAJ. Kupię ponownie. 


TOŁPA, Eco spa, Otulające masło-krem, 250ml - To jeden z moich hitów kosmetycznych. Jestem zakochana w jego zapachu. TUTAJ przeczytacie moją recenzję. Oczywiście, że kupię ponownie!

ISAE Man, Sport, 50ml - Wiem, że to dla facetów, ale kompletnie mi to nie robi różnicy ;) Kto by pomyślał, że antyperspirant za niecałe 3zł może być skuteczny? Nie podrażnia, chroni przed poceniem, starcza na długo. Dla mnie super, kupię ponownie.

EVELINE, Just epil, Krem do depilacji, 125ml - Używam go regularnie, TU recenzja. Kupię ponownie.


BINGO SPA, Pure Collagen, Hand repair lotion, 300ml - Świetny balsam do mycia rąk, nie wysusza, dobrze oczyszcza. Kupię ponownie.

DOVE, Silk Glow, odżywczy żel pod prysznic, 250ml - Pachnie jak mydełko Dove, nie wysusza, jest ok. Nie wiem, czy kupię bo lubię często zmieniać tego typu kosmetyki, ale raczej tak :)

THE BODY SHOP, Shea shower cream, 250ml - Cudowny zapach, działanie i konsystencja. Bardzo go polubiłam. Kupię ponownie!


-- 

I to już koniec mojego denka. Znacie którąś z tych rzeczy?

Komentarze

  1. chetnie sprobowalabym zel z TBS

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnen denko, nic nie miałam z tych produktów..

    OdpowiedzUsuń
  3. znam płyn miceralny:) jestem pod wrażeniem zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie micel z perfecty czeka na swoją kolej ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. znam tylko ten krem do depilacji, straszny śmierdziuch, u mnie sie nie sprawdza i lubi podrażnić skóre :(
    ładne denko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam żadnego kosmetyku :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne denko,już mam ochotę na kilka kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie ciekawi mnie to masło od Tołpy

    OdpowiedzUsuń
  9. Matujący żel do mycia od Tołpy też chętnie poznam, jak powiadasz że matuje, czemu nie, moja skóra ostatnio buntuje się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że nie miałam żadnego... Ale denku piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie w użyciu krem do depilacji z J. ale chyba różowa tubka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy miałam, troche mniej polubiłam niż ten niebieski.

      Usuń
  12. miałam płyn z Pefecty dosyć go lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokaźne to denko:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?