Przegląd poczty [31]


Po powrocie z wyjazdu czekało na mnie kilka fajnych przesyłek :) Tym razem w większości są to nagrody z różnych konkursów. Powyżej widzicie trofeum z konkursu fotograficznego Mój uroczy kot na portalu polki.pl. Moje dwa kocury są zachwycone karmą :)



Oprócz tego koty dostały łyżeczkę i talerzyk ;))


Slim Coffee wygrałam w konkursie na Alejakobiet. Już spróbowałam - faktycznie stawia na nogi!


Koszulka to wygrana w rozdaniu na blogu Pachnące Inspiracje, czyli wybrany przeze mnie t-shirt z oferty sklepu Ewenement.


Zestaw nowych lakierów Ingrid Cosmetics wygrałam w konkursie magazynu Face&Look


A to kolejna świetna kampania Streetcomu, w której uczestniczę. Zawartość paczki to kapsułki piorące Ariel, do przetestowania dla mnie oraz moich znajomych. 


Oto dowód na to, że ankiety w internecie to nie ściema - mój bon do Tesco, który otrzymałam z portalu MySurvey.


I jeszcze jakaś próbka się przyplątała - Cosmaderm.

To tyle jeśli chodzi o nowe rzeczy. Jestem cały czas w rozjazdach, więc nieco mniej piszę na blogu, jednak nie próżnuję - aktualnie wzięłam się za solidne testowanie pudrów i za jakiś czas napiszę notkę porównawczą :) 

A jak tam u Was z nowościami?

Komentarze

  1. U mnie też ostatnio kilka paczuszek ,wiekszość to jednak współprace :)
    Ach mój kociak też by się ucieszył jak by dostał taką pakę :)
    Mi też wreszcie udało się na streetcom :) niebawem bede coś testowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze , jak bym wiedizała o tym kocim konkursie to na pewno bym się zgłosiła , mam caaała mase takich zdjęć :P

      Usuń
    2. A co takiego będziesz testować? :)

      Co do konkursu to ja go znalazłam jakoś przypadkiem, i w zasadzie nie sądziłam że mogę wygrać - ale nie szkodzi próbować :)

      Usuń
  2. Ariel tez testuję.
    gratuluję wygranych

    OdpowiedzUsuń
  3. no swietne paczuszki otrzymałas..ale jak dwa kocurki do jedengo talerzyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś będą musiały to między sobą rozwiązać ;-)))

      Usuń
  4. fantastyczne przesyłki, jest się z czego cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne przesyłki. Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne rzeczy, kocurki pewnie zadowolone ;D
    ja też właśnie mam konto na mysurvey, ale coś ankiet niewiele ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ja chwilkę wypełniałam te ankiety zanim się nazbierało :)

      Usuń
  7. Kocurki miały gustowną kolacyjkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, z przyjemnością sie czyta i zastaję z pewnością na dłużej oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne paczuchy, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja się połasiłam na promocyjne lakiery w cenie 1.89 ;-) i nabyłam turkus i fuksję :-D
    bardzo mam mieszane uczucia na razie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajne paczuszki. Kotki beda zadowolone z takiej pysznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne paczuszki. Gratuluję wygranych!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. idę w dół, i w dół a to się nie kończy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dziwię się, że Twoje kotki są zadowolone z żarełka ;)
    I bardzo ciekawi mnie ta kawa, którą wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Zapisałam się do tej ankietowni, ale w UK:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. moja kotka by sie ucieszyła z takiej paki :P
    gratuluje wygranych! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super paczki! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne paczuchy, a koty mają boską łyżeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale tego! najbardziej zazdroszczę talrzyka i lyżeczki dla kotków

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, jaki uroczy prezent dla kotków! Gratuluję Kochana wygranych, T-shirt bardzo mi podoba się, a Cosmaderm uwielbiam, obecnie mam przyjemność stosować kilka ich kosmetyków, koniecznie wypróbuj to serum z próbki, poczujesz jakie jest świetne ;)
    Miłego podróżowania ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam już sporo dobrego o Cosmadermie :)

      Usuń
  21. świetne paczuszki! gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratki przesyłek, koty zachwycone-no ale łyżeczka, to na pewno je najbrdziej ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny ten zestaw dla kota :)

    OdpowiedzUsuń
  24. będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kotkowe cudeńka - boskie! Dobrze, że mój Figiel śpi smacznie...
    Ariel bardzo polubiłam, chociaż zapachowo zdecydowanie bardziej przypadły mi do gustu kapsułki Persil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam Persila, ale po Arielu moje pranie też bardzo ładnie pachnie :)

      Usuń
  27. Gratuluję tylu wygranych!
    Ty również masz ciekawą kampanię ze Streetcom! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietna koszulka ;)
    Dużo tego .

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Same wspaniałości :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładna niespodzianka na Ciebie czekała:) A co do karmy, to nie jest ona najlepsza dla kotów, mięsa w niej mało. Za tą cenę można kupić zdrowsze i lepsze jedzenie.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne przesyłki:) serdecznie gratuluje i na pewno jeszcze tu zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz szczęście w konkursach :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?