VIS PLANTIS Herbal Vital Care - nowości do oczyszczania i demakijażu twarzy


W dzisiejszym wpisie chciałabym przedstawić dwie nowości od Elfa-Pharm, które od jakiegoś czasu używam. Są to kosmetyki z nowej serii VIS PLANTIS Herbal Vital Care i oba służą do codziennego oczyszczania twarzy i demakijażu. Jesteście ciekawe jak się sprawdziły?

VIS PLANTIS, Herbal Vital Care
Żel micelarny 3w1 z bławatkiem i pantenolem


Opis producenta:
Bezzapachowy, delikatny, odświeżający żel do demakijażu. Nie wysusza. Nie wymaga zmywania. Nawilża, łagodzi, oczyszcza, bez naruszania równowagi bariery ochronnej skóry. Polecany dla osób noszących szkła kontaktowe.


Moje wrażenia:

Opakowanie - kosmetyk możemy nabyć w dwóch pojemnościach - mniejszej 150ml oraz większej butli mieszczącej aż 500ml. Taką właśnie wersję otrzymałam do testów i szczerze mówiąc bardzo jestem z tego zadowolona, ponieważ tylko w tej dużej pojemności opakowanie posiada pompkę, którą super wygodnie i szybko da się dozować kosmetyk. Półlitrowe opakowanie może wydawać się zbyt duże, jednak dobrze nadaje się do postawienia gdzieś pod ręką w łazience, np na umywalce - dzięki pompce nie musimy go ruszać z miejsca więc użytkowanie nie sprawia żadnych problemów. 

ELFA PHARM, Vis Plantis, Herbal Vital Care, żel micelarny 3w1 bławatek i pantenol - Składniki INCI
Konsystencja - żel jest bezbarwny, bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy oraz zmywa. Wbrew opisowi producenta twierdzę, że posiada zapach - bardzo delikatny i przyjemny. Wydajność kosmetyku jest rewelacyjna, na jednorazowe umycie twarzy wystarczy go naprawdę niewiele.

Działanie - ideał! Szybko i dobrze zmywa makijaż, nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry, nie wysusza, nie podrażnia. Nie wiem, jak Wy, ale ja nie potrzebuję niczego więcej od kosmetyku tego typu - spełnia wszystkie pokładane w nim nadzieje :)


Podsumowując - bardzo polecam ten kosmetyk jeżeli zależy Wam na szybkim oczyszczeniu twarzy a jednocześnie dbacie o to, by kosmetyk był łagodny dla skóry. W przypadku żelu Vis Plantis wasz portfel również nie ucierpi, ponieważ wielkie opakowanie 500ml kosztuje 19,90 a starczy na bardzo długo.


VIS PLANTIS, Herbal Vital Care
Płyn micelarny 3w1 z aloesem i pantenolem

Opis producenta - na zdjęciu poniżej.


Opakowanie - ten kosmetyk również występuje w dwóch pojemnościach (500ml i 150ml) i tym razem ja testuję tę mniejszą buteleczkę. Takie małe opakowanie dobrze sprawdzi się w podróży - choć do bagażu na pokład samolotu już go nie wniesiemy, ponieważ przekracza dopuszczalne 100ml. Buteleczka jest wygodna i szczelna, nie mam zastrzeżeń.

Konsystencja tego kosmetyku jest typowa dla płynów micelarnych - przezroczysta "woda", bez zapachu. Nie pozostawia na skórze uczucia lepkości, za to duży plus.

ELFA PHARM, Vis Plantis, Herbal Vital Care, Płyn micelarny 3w1 aloes i pantenol - Składniki INCI
Działanie - całkiem nieźle oczyszcza skórę i usuwa makijaż, lepiej niż wiele miceli które wcześniej testowałam, więc mogę go śmiało polecić. Przy okazji tonizuje skórę, więc jeśli nie mamy pod ręką toniku możemy z powodzeniem użyć tego micela. Nie powoduje podrażnień i nie szczypie w oczy.

Jeśli chodzi o cenę i wydajność również jest nieźle - za pół litra zapłacimy jakieś 15zł, więc nic tylko brać! :)



Bardzo lubię, gdy w moje ręce trafią kosmetyki, które mogę z pełnym przekonaniem polecić. Ich stosowanie jest przyjemne a skuteczność bardzo duża. Cenowo nie odstraszają więc myślę, że warto po nie sięgnąć i sprawdzić na własnej skórze.

Miałyście już okazję poznać tę serię?

Komentarze

  1. Nie znam tej dwójki, żel chętnie bym przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ale żel mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię żele micelarne ;) Widziałam pare produktów na blogach, ale nie miałam nic ich firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są łagodniejsze niż zwyczajne żele więc myślę, że wielu osobom mogą się spodobać.

      Usuń
  4. Ten pierwszy produkt zapiszę sobie na wish liście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już kilka pozytywnych recenzji na temat tego duetu przeczytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten żel wygląda bardzo kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele pozytywnych opinii, czytałam o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować, skoro takie dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się właśnie micel kończy, więc zastanowię się nad nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, zainteresował mnie ten micel w żelu:) Poczekam na jakąś promocję i go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bez promocji się opłaca - butla jest ogrooomna :)

      Usuń
  11. Nie znam, ale żel chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię płyny micelarne ;) Ten mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzieś widziałam kosmetyki tej marki, bardzo ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nigdy o nim nie słyszłam z chęcią wypróbuje przy najbliższej okazji :)
    zapraszam do obserwowania Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. No i kupiłam ten żel micelarny w dużej butli, bo małe wyprzedane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry zakup :) Mam nadzieję, że i Tobie przypadnie do gustu.

      Usuń
  16. Zaciekawiłaś mnie, poza tym lubię ekonomiczne spore opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz się z nimi spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurczę, ten żel na prawdę mnie zainteresował, może byłby to jakiś zamiennik mojej biodermy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować - ja nie mam do niego żadnych zastrzeżeń :)

      Usuń
  19. Żel sprawie sobie jako prezent od Mikołaj a; )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?