Delikatne oczyszczanie włosów nie tylko dla wrażliwców - FOLTENE Pharma, Shampoo for sensitive scalp


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją szamponu, który mogę śmiało polecić wszystkim poszukującym kosmetyku łączącego w sobie skuteczne działanie z delikatnością. Zapraszam!



FOLTENE Pharma
Shampoo for sensitive scalp
Szampon do skóry wrażliwej

Opis kosmetyku - patrz zdjęcie poniżej:


Moje wrażenia:

Podobnie jak poprzedni recenzowany przeze mnie szampon Foltene, ten również otrzymujemy zapakowany w kartonik. Design jest estetyczny, kojarzy się "aptecznie", a na bokach pudełka znajdziemy wszelkie informacje jakie mogłyby nas interesować.

FOLTENE Pharma, Shampoo for sensitive scalp, Szampon do skóry wrażliwej - składniki INCI

Ten kosmetyk zainteresował mnie między innymi dlatego, że nie zawiera w składzie substancji, których unikam, czyli SLS-ów, parabenów, silikonów, olejów mineralnych czy parafiny. Od dłuższego czasu wykluczyłam z pielęgnacji włosów większość inwazyjnych składników (z akcentem na SLSy). Wiem, iż wiele włosomaniaczek twierdzi, że raz na jakiś czas należy użyć szamponu z mocniejszym detergentem (jak właśnie SLS) by dokładniej oczyścić włosy lub zmyć oleje, jednak ja tak nie uważam, a nie mam żadnych wątpliwości co do tego, że moje włosy są super czyste. Myślę, że kluczową sprawą jest tutaj przemyślenie swojej pielęgnacji i umiar w jej stosowaniu (zwłaszcza tyczy się to "tłustych" substancji jak olejki czy ciężkie maski).


Wróćmy jednak do obiektu dzisiejszej recenzji. Powiem prosto - szampon bardzo przypadł mi do gustu i nie odkryłam w nim żadnych cech, które by mi przeszkadzały. Jest faktycznie łagodny i delikatny, a z drugiej strony włosy po jego użyciu są idealnie oczyszczone i świeże. Szampon dobrze się rozprowadza, pieni i spłukuje. Co mi się podoba - w samym użyciu nie ma dużej różnicy między tym produktem a kosmetykami standardowymi, które mają SLS (a to dobra cecha, ponieważ te delikatne szampony lubią czasem być "tępe" i problematyczne; tutaj ten problem nie występuje). Dobrze zmywa oleje, nawet jeśli przetrzymamy je na włosach trochę dłużej niż trzeba (u mnie się to czasem zdarza ;). Jest wydajny, używam go juz od ponad miesiąca lecz widzę, że starczy mi na bardzo długo. Podobnie jak jego poprzednik - dla mnie to szampon idealny, który zawsze się sprawdzi. Mam również wrażenie, że jest to dobry kosmetyk "awaryjny" - jeżeli przekombinujemy z naszymi eksperymentami pielęgnacyjnymi i chcemy coś, co po prostu dobrze umyje i ukoi nasz skalp, to on się nada doskonale.


Cóż więcej dodać? Po prostu polecam! To kolejny kosmetyk, który wybrałam sobie do testowania od firmy InfoPlus, i kolejny który tak bardzo przypadł mi do gustu. Niebawem napiszę Wam o odżywce, którą również od dłuższego czasu testuję. 

Miałyście okazję spotkać się już z tą marką?

Komentarze

  1. Jak tak sprawdziłam cenę w google to wcale to taki produkt tani nie jest, bo 45 zł za 200ml to już trochę przesada, a jest wiele szamponów, które są trzy razy tańsze i równie łagodne :v

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten szampon, pierwszy raz się spotykam z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten do włosów przetłuszczonych sprawdził się u mnie fenomenalnie! Reszta jakoś tak średnio....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować tego do przetłuszczających się włosów, bo mam z tym problem :)

      Usuń
  4. z InfoPlus mam szampon przeciwdziałający wypadaniu ale bardzo wolno zużywam szampony dlatego jeszcze go nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, nie znam tej marki. Używam delikatnych szamponów z przemyślanym składem, możliwe że kupię ten w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy szampon, ale wolę szampony które bardzo dobrze oczyszczającą (najlepiej sprawdzają sie u mnie te z sls itp) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz go widzę, u mnie jednak najlepiej sprawdzają się mocniejsze szampony.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widze, ale przyda się coś takiego i na moje wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapiszę go sobie na wish liście :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo proszę :* Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tej marki wcześniej, ciekawy szampon.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam takich mocniej oczyszczających, ale dla wrażliwców fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny Blog *.*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny Blog *.*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim włosom wszystko jedno jakiego szamponu używam :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam przyjemności mieć styczności z tą marką :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ciekawie, choć cena nie zachęca do szybkiego kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam firmy, ale chętnie przejze asortyment jaki posiadają: * lubię takie łagodne kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam firmy, ale chętnie przejze asortyment jaki posiadają: * lubię takie łagodne kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś w sam raz dla moich włosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ich szampon restrukturyzujący, ale nie polubiłam się z nim;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej firmy, ale mam uczulenie na SLS, więc na pewno dopiszę go do listy oczekujących. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajniutki, dobrze że jesteś zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale zawiera aż 3 pochodne formaldehydu. Generalnie nie zwracam na to uwagi, zwłaszcza przy produktach, które się spłukuje. Bawi mnie jednak podejście producentów kosmetyków. Nie dodają parabenów, sls'ów czy innych silikonów, ale dodają pochodne formaldehydu, który jest toksyczny, czym na opakowaniu oczywiście się już nie pochwalą ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. właśnie przypomniałaś mi o tym, aby oczyszczać swoje włosy:( Nie jak to się stało ale tak skupiłam się na regeneracji, że zapomniałam o oczyszczaniu eh. Dziś skoczę do apteki i kupie mój ulubiony szampon oczyszczający Wax Pure. Dla mnie jest on nr 1. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?