Algowy cud dla cery mieszanej - REPECHAGE Hydra Medic Mattifying Moisturizer


Ten kosmetyk towarzyszy mi codziennie już od dłuższego czasu - i zapewne będzie towarzyszył mi nadal. Przedstawiam odkrycie roku jeśli chodzi o pielęgnację matowej, świecącej się cery :) Zapraszam!




REPECHAGE, Hydra Medic
Mattifying Moisturizer
Matująca emulsja dla cery trądzikowej i problematycznej

Kosmetyk zawiera kompleks mikro-alga/cynk, który reguluje wydzielanie sebum, dzięki czemu skóra pozostaje czysta i matowa, a ponadto dba o jej nawilżenie oraz przyspiesza procesy regeneracyjne.

Emulsja przeznaczona jest dla skóry trądzikowej w każdym wieku.

Repechage to wyjątkowa marka kosmetyków. Produkty wytwarzane są w Stanach Zjednoczonych a w ich składzie znajdziemy prawdziwe algi morskie, poławiane w czystych morzach Bretanii. Algi poddawane są obróbce za pomocą najnowocześniejszych metod, dzięki którym wszystkie ich dobroczynne właściwości są zachowane.

REPECHAGE Hydra Medic Mattifying Moisturizer, Emulsja matująca - składniki INCI

Moje wrażenia:

Krem otrzymujemy w eleganckim pudełeczku w oszczędnej i estetycznej szacie graficznej. W środku znajdziemy buteleczkę z kremem oraz ulotkę z dodatkowymi informacjami na temat działania i stosowania kosmetyku.


Pierwszy plus krem Repechage zarobił u mnie już w tym momencie - po prostu uwielbiam, gdy kosmetyki znajdują się w tego typu opakowaniach. Dozownik pozwala na bardzo higieniczne i szybkie wydobywanie produktu, mamy też gwarancję jego długiej trwałości i czystości, ponieważ nie wprowadzamy do środka bakterii. Już nie wspominając o tym, że jest to bardzo wygodne w użyciu :)


Następną rzeczą, która bardzo mi się spodobała jest to, że konsystencja emulsji doskonale się wchłania, pozostawiając twarz przygotowaną na każdy rodzaj makijażu. W zasadzie podczas testowania tej emulsji przestałam w ogóle korzystać z bazy pod makijaż, gdyż okazała się zbędna. Podkład się nie roluje, puder dobrze się trzyma - żyć nie umierać! ;)


Działanie:
Powiem od razu, że najbardziej w przypadku tego kosmetyku liczyłam na zmatowienie cery. I po jego zastosowaniu muszę przyznać, że moje oczekiwania zostały spełnione w stu procentach. Matuje świetnie, na długo i bez negatywnych skutków ubocznych w stylu przesuszenia cery. Kolejnym aspektem jest nawilżenie cery - krem nie oferuje bardzo mocnego odżywienia, jednak dla mnie na dzień było wystarczające; na noc stosowałam bogatszy krem lub oleje naturalne i taka kombinacja świetnie się u mnie sprawdziła. Jeżeli zaś chodzi o działanie antybakteryjne i zapobieganie nowym "niespodziankom", tutaj również emulsja sprawdziła się nieźle - cera z tygodnia na tydzień stawała się gładsza, pory zamknięte, nie powstawały żadne nowe niedoskonałości. Generalnie uważam, że systematyczność ma znaczenie - dzięki niej efekty stosowania Hydra Medic zostają z nami na dłużej :)


Krem nie należy do najtańszych, ponieważ za 59ml zapłacimy 129zł. Jednak warto rozważyć jego zakup ze względu na wysoką skuteczność, zdecydowaną poprawę wyglądu cery (zmatowienie, brak zaskórników) oraz wydajność - jeden wydatek zapewni nam pielęgnację na naprawdę długi czas.

Ten produkt sprawił, że mam ogromną ochotę zapoznać się z pozostałymi kosmetykami Hydra Medic oraz z pozostałych serii Repechage. Obejrzeć je możecie na stronie polskiego dystrybutora:
www.repechagepolska.pl

 Znacie produkty tej marki?
Macie jakieś swoje metody na okiełznanie mieszanej cery?

 

Komentarze

  1. Kosmetyk sam w raz dla mojej cery. Muszę mu się przyjrzeć i być może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Tobie trafił się lepszy produkt :) Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaintrygowała mnie... wcześniej wgl nie znałam tej marki..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie znałam ale teraz mam ochotę poznać więcej :)

      Usuń
  4. miałem keidyś caąą tę serię i całkiem dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie notkę i narobiłam sobie smaka ;)

      Usuń
  5. Patrząc na skład obawiałabym się wysypu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spowodował odwrotny efekt, tzn zmniejszenie pojawiania się czegokolwiek ;)

      Usuń
  6. Nie znałam do tej pory, brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny dla mnie na lato, kiedy moja cera lubi się świecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę żałuję że nie miałam okazji przetestować go latem, ciekawi mnie jak wtedy by dał radę, ale myślę że równie dobrze.

      Usuń
  8. Polecę mojej szwagierce, bo ma kłopot z mieszaną cerą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że i do Ciebie trafił ciekawy kosmetyk, super że się sprawdził :) U mnie był balsam do ciała który też przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam u Ciebie recenzji :) Zaciekawiły mnie pozostałe kosmetyki tej marki.

      Usuń
  10. Pierwszy raz widzę produkt i markę. Ale jeśli mam się pozbyć zaskórników to muszę kupić, bo wciąż walczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się, że krem idealny dla mnie :) Musze przyjrzeć mu się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię produkty, które matują cerę i sprawiają, ze staje się gładka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako posiadaczka mieszanej cery również bardzo sobie takie cenię :)

      Usuń
  13. Zdecydowanie takich kosmetyków szukam. Matujących, ale nie wysuszających:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?