Wyniki rozdania z Sammydress + zapowiedź kolejnego

Trochę mi zajęło przeliczenie wszystkich Waszych zgłoszeń, ponieważ zgłosiło się Was całkiem sporo - aż  162 osoby

Wśród tych osób znalazły się niestety cztery postacie, które uciekły z moich obserwatorów po ostatnim rozdaniu - i te musiałam wykluczyć z grona uczestników. Postanowiłam, że będę konsekwentna, ponieważ nie ma sensu nagradzać osób, które tak się zachowują.



Powyższe zdjęcie przedstawia przedmiot, który wybrała sobie jako nagrodę zwyciężczyni mojego konkursu. A jest nią... 



Gratuluję! Proszę o maila z pełnymi danymi adresowymi (wraz z numerem telefonu), które przekażę sponsorowi w celu wysyłki nagrody.

Szkoda, że tak niewiele osób wybrało opcję umieszczenia baneru schroniska na swoim blogu... mam jednak nadzieję, że mimo zakończenia rozdania te banerki u Was pozostaną na stałe :)

A Was wszystkich zapraszam do wzięcia udziału w nowym rozdaniu, które rozpocznie się w ciągu kilku najbliższych dni. Już prawie skompletowałam dla Was nagrody - tym razem będą to głównie kosmetyki. Czy są jakieś produkty, które najchętniej zobaczyłybyście pośród nagród? Czekam na propozycje w komentarzach :) 

Komentarze

  1. Gratuluję :)
    Banerek u mnie wisi cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej... ale miałam szczęście być wylosowaną spośród tylu zgłoszeń :)))) bardzo się cieszę, dziękuję! juz piszę emaila :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Osobiście chętnie bym zobaczyła jakiś działający specyfik na naczynka no ale wątpię by to było możliwe...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki :]
    Słuszna decyzja z wykluczeniem uciekinierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :)
    zaskocz nas kosmetykami, masz dobry gust :p

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję! a uciekinierów tępić!!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję zwyciężczyni. sama miałam bardzo długo baner kotów. po zmianach szablonu zniknął ale może tam wróci. zamówiłam sobie dwa zestawy pędzli z sammydress czekam na nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne nagrody - wygranej gratuluję:)
    u mnie wciąż trwa Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nagrody. Gratuluję. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki! :)) mój banerek na pewno nie zniknie po zakończeiu rozdania :))

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje na pewno wezmę udział w następnym rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?