Bluza od Sammydress - moja opinia i zdjęcia

Notki na temat ubrań nie zdarzają się u mnie aż tak często, co wcale nie oznacza, że nie zamierzam ich publikować, w końcu to Kopalnia Różności :) Dzisiaj napiszę o tym, co wybrałam dla siebie w sklepie Sammydress.




Decyzja nie była prosta, gdyż przypadło mi do gustu wiele z dostępnych tam ubrań. W końcu zdecydowałam się na tę oto bluzę. Pochodzi ona z męskiej kolekcji, ale ja jakoś nigdy nie wierzyłam w takie odgórnie narzucone podziały ;) Spodobał mi się jej oryginalny krój.


Bluza wykonana jest z mieszanki bawełny oraz poliestru. Trochę się obawiałam, czy nie będzie sztuczna w dotyku, ale na szczęście jest bardzo przyjemna. Po praniu również bez problemu zachowała swój fason i kolor.


Zamówiłam M, gdyż ten rozmiar jeśli chodzi o odzież męską zazwyczaj jest na mnie dobry. W tym przypadku okazał się również dobry, ale tak na styk - gdyby rękawy były o centymetr krótsze już czułabym się źle. Dlatego radzę przed zamawianiem rzucić okiem na dokładne wymiary każdej rzeczy - na stronie sklepu są one podane przy każdym ubraniu.


Bluza posiada system zamków, dzięki którym (jak widać) można ją nosić na kilka sposobów, zależnie od stopnia rozpięcia ;) Podoba mi się, że ma zapinany na zatrzaski kaptur, kieszonki i ogólnie tak oryginalnie wygląda. Ciężko znaleźć tego typu ciuch w polskich sklepach. Na koniec dodam, ze jest do tego bardzo ciepła, więc z powodzeniem nadaje się na sezon jesienno-zimowy.


PS. Kto zauważył bohatera drugiego planu? ;)))

Komentarze

  1. Widzę, że nawet konik załapał się do zdjęć :)
    A bluza fajna, nie powiedziałabym, że pochodzi z męskiego działu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciał się załapać, jak stanęłam bliżej to próbował łapać mnie za włosy ;))

      Usuń
  2. Podoba mi się bluza:) Ale pewnie nie znalazłabym tam swojego rozmiaru;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest i kolor też ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Wcale nie wygląda na męską bluzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam jedną bluzę z działu męskiego :) A co lepsze mój luby ma taką samą tylko 2x większa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna bluza i kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny mistrz drugiego planu :)
    a bluza ma fajny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna jest! Lubię takie rzeczy i też nie przejmuję się, czy coś jest "męskie".

    Mistrz Drugiego Planu - :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna ta bluza, wygląda na ciepłą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bluza superaska, a konik przecudny! prosz ukochać konika! :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna jest ta bluza,dobrze,że rozmiarowo pasuje idealnie i bohater drugoplanowy również piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie pamiętam kiedy ostatni raz chodziłam w bluzie :) Ale ta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna bluza chodz totalnie nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  14. sama nosze czasami męskie bluzy.Nie uważam żeby były właśnie one typowo męskie i tylko dla facetów przeznaczone, więc zakładam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna bluza coś w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy fason :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wybór :)
    Konik "miszcz" drugiego planu - urocze zwierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna ta bluza :) I rzeczywiście nie wygląda na typowo męską :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna bluza. :) Całkiem dobrze w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluza jest kapitalna bardzo w moim stylu sama mam polar z męskiej kolekcji i również nie widzę różnicy

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluza super sie prezentuje! Oryginalna. Konie to piękne zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?