Przegląd poczty [58]: Na GALowo :)

Przedstawiam Wam kolejną przesyłkę, jaką otrzymałam w ramach współpracy z firmą Gal. Tym razem wybrałam kosmetyki o dość różnorodnym zastosowaniu. Testuję je już od jakiegoś czasu, jednak zanim ukażą się recenzje chciałabym je Wam pokrótce przedstawić :)
Odżywka keratynowa w kapsułkach przeznaczona jest do pielęgnacji paznokci, brwi i rzęs. Ma również właściwości antyseptyczne, dzięki którym łagodzi objawy ukąszeń owadów. W składzie posiada NNKT, witaminy A i E oraz olejek z drzewa herbacianego. Pomyślałam, że to idealny produkt do pielęgnacji również końcówek włosów i w takiej roli właśnie chcę go sprawdzić.
Olejek wiesiołkowy po kąpieli również występuje w postaci żelowych kapsułek, tym razem znacznie większych. Odżywia i pielęgnuje skórę po kąpieli, nadaje się również do masażu. Jak dla mnie taka forma kosmetyku jest idealna na wakacyjne wyjazdy, dlatego wygodnie jest mi go obecnie testować.
Pomadka ochronna o aromacie białej czekolady to smakowicie pachnący produkt do pielęgnacji ust. Uwielbiam "jadalne" zapachy kosmetyków. Ale nie tylko jej zapach jest świetny - w składzie zawiera same dobroczynne substancje... lecz o nich napiszę Wam już niebawem w pełnej recenzji :)


Każdy z tych kosmetyków to dla mnie zupełna nowość. A jak Wam się one podobają? Miałyście już styczność z tymi produktami?

Komentarze

  1. Pomadka o zapachu białej czekolady musi być cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadka o zapachu białej czekolady? brzmi słodko:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, choć coś tam o tej firmie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już czuję smak tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej odżywki keratynowej na końcówki, miałam ją ale używałam zgodnie z przeznaczeniem :D. Efektów nie zauważyłam za dużych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam małe doświadczenie jeśli chodzi o stosowanie keratyny więc jestem ciekawa jakie będą długofalowe efekty :)

      Usuń
  6. Miłych testów :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pomadka kusi już samą nazwą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy dostałaś :) Przyjemnego użytkowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam...lecz jak tak dobrze działają, jak wyglądają to super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To w takim razie czekam na recenzję pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam styczności, ale ciekawią mnie te rybki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te rybki występują w wielu rodzajach i zastosowaniach, to praktyczna forma na wyjazdy na przykład :)

      Usuń
  13. Ooo pomadka czekoladowa to musi być coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odżywka keratynowa jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ochotę na keratynowe rybki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ale ta pomadka do ust brzmi smakowicie! Jestem ciekawa jak się spisze :) Mam w zapasach jakieś kapsułki do kąpieli z firmy Gal i też jakąś pomadkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych pomadek mają kilka rodzajów i w zasadzie wszystkie prezentują się zachęcająco :)

      Usuń
  17. Bardzo zaciekawiła mnie pomadka ;) Musi pachnieć przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś kapsułki z Gala :) Przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomadka o aromacie białej czekolady brzmi interesująco.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam z tej firmy tylko "rybki śmierdziuszki" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam nic;p nawet sławetnych rybek:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjemnego testowania, pomadka musi ładnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawiły mnie te kapsułki ciekawa jestem jak sie sprawdzą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. te kapsułki z wiesiołkiem mnie ciekawią, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Olej z wiesiołka z witaminami A i E pewnie bardzo odżywczy :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomadka o aromacie bialej czekolady?? O mamo, nie dla mnie, nie wytrzymalaby na ustach :D:D

    Pozdrawiam, Ania :)
    http://pandaoverseas.com/

    PS. Zapraszam na rozdanie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Udanych testów:) tylko pomadki nie zjedz bo smakowicie się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę koniecznie zakupić te 'rybki' :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję kontynuacji współpracy :) Nie miałam do czynienia z tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kapsułki są świetne, fajnie że firma ma duży wybór bo każdy znajdzie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  31. ta pomadka kusi aby ją zjeść ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. o kapsułkach GAL było swego czasu głośno, ale jakoś nie było mi nigdy po drodze by je wypróbować. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja z firmy GAL obecnie testuje błonnik i olejek do kąpieli :) Mam nadzieję, że zw swoich kosmetyków będziesz zadowolona, bo ja z tych produktów jestem i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj uwielbiam białą czekoladę, z przyjemnością też bym przetestowała :)

    Obserwuję! I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mniam, biała czekolada! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. zainteresowała mnie ta pomadka do ust, mój chłopak uwielbia białą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam te kapsułki do kąpieli o nawet są dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja ukochana pomadka! Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Najbardziej mnie interesuje ta odżywka keratynowa.

    OdpowiedzUsuń
  40. Tej marki znam jedynie słynne rybki, ale mojego serca nie skradły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które rybki? Ja juz testowałam kilka rodzajów i większość sprawdziła się bardzo dobrze :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?