Przegląd poczty [51]

Zapraszam do przeczytania kolejnej notki ze znanego i lubianego cyklu przesyłkowego ;) Tym razem znów w moje ręce trafiło kilka bardzo interesujących kosmetyków... i nie tylko.


Naturalne mydło kastylijskie z trawą cytrynową wygrałam na blogu Natura i uroda. Jeszcze nie miałam okazji go używać, ale już od otwarcia paczki oszałamia mnie jego cudowny, intensywny zapach :)


Ten zestaw to również wygrana, tym razem z bloga Domi bloguje. Bardzo się cieszę, bo jeszcze nie miałam okazji testować żadnego z nich.


 Miniprodukt Avene z akcji drogerii SuperPharm.


 To prawdziwa perełka - kosmetyki ViViean, które otrzymałam do testów - krem ze złotem i śluzem ślimaka oraz złota maska. Na pewno o nich dla Was napiszę!


 To przesyłka z wymiany - chciałam korektor La Femme, a maskę i próbki otrzymałam gratis :)


Kolejna wymiana - zaopatrzyłam się w kilka fajnych pędzli Ecotools i Hakuro. Bardzo podoba mi się tworzenie makijażu z ich użyciem i to z pewnością nie są ostatnie pędzle tych marek w jakie się zaopatrzę :) Oprócz tego paletka Avon, która z kolei niezbyt przypadła mi do gustu, i pewnie u mnie również trafi na wymianę.


I jeszcze jedna wymiana - tym razem dostałam krem na dzień Lumene. Bardzo lubię tę fińską markę kosmetyczną :)


Bio-C.L.A. Duo z akcji na fanpage Pharma Nord. Pełnowymiarowe opakowanie suplementu.


Próbka kapsułek do pielęgnacji włosów firmy Safira. Bardzo zaciekawił mnie kosmetyk w takiej formie, chętnie go przetestuję.


I ostatnia przesyłka - zielony, wiosenny zestaw Kamill z konkursu na blogu Kosmetyki Pani Domu :)

To tyle! Nadrobiłam zaległości pocztowe i niebawem wracam do Was z kolejnymi recenzjami kosmetyków. A co u Was pojawiło się nowego? A może macie któreś z powyższych kosmetyków i możecie mi coś napisać na ich temat?

Komentarze

  1. Świetne przesyłki. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie!!! to ty wygrałaś to mydło które tak chciałam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawią mnie kosmetyki ViViean- czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie boisz się wymieniać kremami do twarzy? Rozumiem innymi kosmetykami, ale jednak kremami w słoiczku bym się trochę bała, żeby jakiegoś świństwa nie nałożyć. :P
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ krem był zamknięty i zafoliowany, uzywanymi bym się nie wymieniała :)

      Usuń
    2. A poza tym z pewnego źródła :)

      Usuń
  5. Super wymianki a najbardziej te pedzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc z nich cieszę się najbardziej :)

      Usuń
  6. ojeju takie wymianki to lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnie dostać kilka pachnących przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ze ślimaczym śluzem mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja odkładam pieniążki na kolejne pędzle Hakuro - najlepsze, jakie do tej pory miałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię :) ale najbardziej przypadł mi do gustu pędzel do blendowania z Ecotools, jest idealny.

      Usuń
  10. świetne nowości, miłego testowania:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego, chęcią coś bym przetestowała takie wspaniałości masz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wspaniałości dorwałaś! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam to mydełko :D. Świetne przesyłki. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to już kolejna osoba... chyba to było najbardziej pożądane mydło blogosfery ;))

      Usuń
  14. Super produkty, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo ciekawych produktów do testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super przesyłki! Przyjemnego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie wracać do Twoich postów, jakoś dobrze się tu czuje :D :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz szczescie do wygrywania!!! kurcze zazdroszcze az ;)
    jedynie co z tego znam to krem kamill ;)
    spodobalo mi sie u Ciebie wiec obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję tylu przesyłek:)
    Ja z tych kapsułek Safiry nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze ich nie testowałam. A co się działo?

      Usuń
  20. Ojoj ileż szczęścia!!!! Testuj Kochana i daj znać jak się sprawdziły kosmetyki ze śluzem ze ślimaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne wymianki, a pędzelki super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślimakowy krem brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW gratuluję i milego testowania życzę! :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Na mydło kastylijskie zasadzam się już od dawna, może niebawem... Super kosmetyki, teraz nic, tylko testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej ile cudów :P i już mam oczopląs przez Ciebie he he :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam, jak to wszystko do mnie dotarło ;))

      Usuń
  26. Sporo nowości. Życzę miłych testów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super brzmi ten śluz ślimaka od ViViean :) jak będę miała okazję to na pewno też przetestuję.

    Pozdrawiam, Magdalena z www.testandwrite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, póki co mam bardzo pozytywne wrażenia z tego testowania.

      Usuń
  28. Ciekawią mnie bardzo te kosmetyki ViViean, bo pierwszy raz o nich słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo tego, gratuluję :) ciekawi mnie kremik ze śluzem ślimaka, słyszałam o nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..i interesuje mnie mydełko.

      Usuń
    2. Ja też słyszałam dużo dobrego o tym składniku w kremach, i póki co wszystko się sprawdza :)

      Usuń
  30. Miałam ten balsam z Avonu z serii Naturals i był fajny, ale ja nie oczekuję zbyt wielkiego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale mam nadzieję, że będzie ładnie pachniał :)

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ją :) zarówno jako zapach, jak i składnik potraw ;))

      Usuń
  32. Wspaniałe wygrane i cała reszta - ciekawe mydełko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj, nie znam tych kosmetyków, tzn tylko z nazwy znam, ale nie uzywałam. Pozdrawiam ciepło i zycze miłego weekendu~!

    OdpowiedzUsuń
  34. mydło o zapachu trawy cytrynowej musi pachnieć obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne nowości! Mydełka zazdroszczę najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam te kapsułki Safira, jednak jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne opakowanie ma ta paletka z Avonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wygląda bardzo ładnie. Jednak kolorystyka okazała się nie moja...

      Usuń
  38. Sporo interesujących produktów pojawiło się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Najbardziej zainteresowało mnie mydło, uwielbiam zapach trawy cytrynowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teeeż! W kosmetykach bardzo lubię... a najbardziej w jedzeniu :D

      Usuń
  40. Ciekawi mnie to mydło Kastylijskie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?