Denko - luty 2015


Dzisiejsze denko nie jest bardzo duże... ale za to udało mi się w tym miesiącu zużyć trochę próbek i miniproduktów. Zapraszam do obejrzenia :)



PUREDERM, Skin Brightening Natural Pearl Mask, 15ml - o tej masce pisałam ostatnio więcej TUTAJ. Działanie typowej maseczki bankietowej, tymczasowy efekt fajny ale na dłuższą metę szału nie ma, raczej poszukam innych.

ETRE BELLE, Collagen cream mask, 15ml - ta maseczka charakteryzowała się zadziwiającą wręcz wydajnością. Nie pamiętam na ile użyć starczyła mi tubka 15ml, ale było ich conajmniej kilka (na twarz i szyję). Nadawała się dobrze na noc, fajnie nawilżała skórę. 

ALTERRA, Anti-age, Kapsułki pielęgnujące z wyciągiem z orchidei, 7x0,38ml - bardzo lubię tego typu kapsułki i w tym przypadku również się nie zawiodłam. Fajnie nawilżały, odżywiały skórę. W przeciwieństwie do większości tego typu produktów, pojedyncza kapsułka nie zawierała za dużo kosmetyku, a co za tym idzie starczała tylko na twarz, na szyję już nie. Kupiłabym je ponownie, ale wydaje mi się, że już zostały wycofane.


ALFAPARF, Diamond, Illuminating mask, 50ml - ta maska to zaledwie miniprodukt, ale okazała się bardzo wydajna, starczyła mi na dobrych kilka użyć. Kupiłam ją w celu nabłyszczenia włosów i myślę, że była skuteczna, a przy tym je nawilżała i odżywiała. Jeżeli będę mieć okazję kupię ją ponownie.

YVES ROCHER, Rinsing vinegar, Płukanka octowa z malin, 150ml - tę płukankę ciągle kupuję i będę kupować, bardzo lubię jej działanie i zapach. Więcej napisałam TUTAJ.


JOANNA Naturia, Płyn do higieny intymnej z truskawką, 100ml - szału nie zrobił, przeciętny zwyklak, ani dobry ani zły. Ładnie pachnie truskawką.

OMIA, Bagno fiori erboristico, 400ml - kosmetyk ekologiczny, po którym spodziewałam się upajającego zapachu mojej ulubionej lawendy. Niestety, zapach był dosyć słaby i nijaki, prawdopodobnie wynika to z tego, że jest to kosmetyk naturalny, bez sztucznych dodatków, wzmacniaczy aromatu itd. Mimo wszystko jestem zadowolona z jego używania, był bardzo łagodny dla skóry a przy tym dobrze oczyszczał. Konsystencja jest dosyć rzadka, przez co płyn nie jest zbytnio wydajny. Raczej nie kupię ponownie.


EFEKTIMA, Peeling + maska do rąk, 2x7ml - o tym duecie pisałam niedawno TUTAJ. Fajny, ale nie jest to niezbędnik.

Miniprodukty LAGENKO - Kolagenowy żel do mycia, Peeling, Serum wyszczuplające - nie mogę zbyt wiele powiedzieć po wykorzystaniu tak niewielkich miniproduktów. Trochę więcej ewentualnie tylko na temat żelu do mycia, gdyż starczył na kilka użyć. W przypadku reszty produktów mogłam tylko ocenić zapach i konsystencję, a nie działanie. Pod tym względem wszystkie przypadły mi do gustu i chętnie zapoznałabym się z wersją pełnowymiarową, żeby poznać efekty stosowania tego słynnego kolagenu :)

Na zdjęciu jest jeszcze jeden mały pojemniczek, ten w prawym górnym rogu. To próbka/miniaturka kremu na noc, własnoręcznie wykonanego przez Niciutkę. Ilość była niewielka, ale już mogę powiedzieć że bardzo przypadła mi do gustu konsystencja i piękny zapach tego kremu :)


Próbki wszelakie. Nie mam zbytnich przemyśleń z nimi związanych, może tylko takie, że bardzo żałuję iż skończyły mi się zasoby mojego ulubionego szamponu i odżywki Pravana. Będę musiała wybrać się po wersję pełnowymiarową.

To tyle w tym denku. Małe, ale i tak się z niego cieszę :)
A jak było w tym miesiącu u Was?

Komentarze

  1. Szkoda, że już wycofali te kapsułki Alterra, bo chętnie bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wycofali, ale może pojawią się jakieś inne :)

      Usuń
  2. również bardzo lubię tę płukankę z Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam jakiegoś zamiennika, ale póki co nie znalazłam niczego co by lepiej działało :)

      Usuń
  3. nic nie miałam z tych kosmetyków, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci poszło, mam chrapkę na tę płukankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tym płynie do higieny intymnej z Naturia, gdy spojrzałam to myślałam że to peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nic nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubiłam ten duecik z efektimy :D maska fajnie nawilżała dłonie

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze nie miałam nic z tych rzeczy ,,,, a parę naprawdę mnie zaciekawiło i chyba będę musiała swoją szafkę nimi uzupełnić :D
    pozdrawiam
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam że Joanna ma z tej serii również płyn do higieny intymnej. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam pewna że z Joanny to peeling:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię ten żel lagenko wykorzystywac do mycia pędzli xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda by mi było do pędzli, bo całkiem fajnie się sprawdził :)

      Usuń
  12. niczego nie miałam ale płyn do higieny intymnej z truskawką mnie ciekawi bo nie wiedziałam że mają takie produkty i dla odmiany bym sobie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam maskę z EB! Też wydaje mi się być straaasznie wydajna, a nawilża niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam również mini żel kolagenowy Lagenko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę wypróbować wersję pełnowymiarową.

      Usuń
  15. wow ile kosmetyków zużyłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę się kiedyś wziąć za tę płukankę z malin, bo ciągle czeka w pudle na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zużyć, nic z Twojego denka niestety jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo próbek poszło- świetnie, ja ciągle do nich nie mogę się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas motywuję się do ich zużywania, ale też miewam problem ;)

      Usuń
  19. Muszę kupić te kapsułki z alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już od dawna jestem ciekawa tej płukanki octowej z malin YR. Koniecznie muszę ją sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam mnóstwo próbek, muszę zacząć je powoli zużywać, ale to dopiero za kila tygodni, gdy skończę testy kremu ze śluzem ślimaka.
    Kiedyś lubiłam ten peeling z joanny właśnie w wersji truskawkowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie peeling ;) ale peeling równiez miałam i podobał mi się zapach.

      Usuń
  22. Spore miałaś to denko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobre denko, a płukankę octową YF muszę sobie koniecznie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Collagen cream mask EB też u mnie fajnie się sprawdziła ;) Fajne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nieźle poszły Ci zużycia ;] Aż mi nimi przypomniałaś, że kupiłam tą płukankę i stoi i się kurzy w szafce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nchyba warto wreszcie jej użyć - u mnie to kosmetyk obowiązkowy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?