Przegląd poczty [25]: Przesyłki, współprace, zakupy...

I znów przychodzi mi podzielić się z Wami dobrymi wieściami :-) Znów odwiedził mnie listonosz, a w paczkach kryły się rzeczy rozmaite - zerknijcie.



Nawiązałam współpracę ze sklepem Dolina Kremowa i od Pana Rafała otrzymałam do testów produkt marki Herbamedicus, który sama sobie wybrałam. Jest to słynna maść końska rozgrzewająca, której nigdy nie miałam okazji przetestować na własnej skórze, choć tyle dobrego się nasłuchałam. Teraz będę mogła przekonać się, czy faktycznie jest tak skuteczna. Oczekujcie więc mojej recenzji za jakiś czas, a tymczasem polecam przejrzeć stronę Doliny - jest to sklep internetowy z tym, co najbardziej nas interesuje, czyli wszelakimi kosmetykami (dla kobiet, mężczyzn, dzieci). Swoją drogą, zawsze podobała mi się nazwa tego sklepu :)


Ten smakowity balsam do ust dostałam od portalu Uroda i Zdrowie. To będą jedne z najprzyjemniejszych testów! Niebawem napiszę o nim więcej, a póki co uwierzcie - pachnie jeszcze lepiej, niż wygląda!


 Kolejna paczuszka to dwa kosmetyki przeciwłupieżowe Oliprox - pianka oraz szampon - do przetestowania od portalu Bangla.pl

Oprócz powyższych paczuszek dostałam też sporo próbek wszelakich:








Te z ostatniego zdjęcia to moje apteczne zdobycze - wkurzyłam się, że w żadnej aptece nie było już dostępnych zestawów próbkowych z Vichy, więc panie farmaceutki musiały mnie czymś udobruchać ;-)


A to moje zakupy w Yves Rocher, z których jestem szczególnie dumna. Dlaczego? Ponieważ wydając 12zł wróciłam do domu z produktami wartymi 41zł :)))
- The Vert, żel do kąpieli (250ml) - przecena 7zł (zamiast 14,99)
- Malwa BIO, żel do kąpieli (250ml) - przecena 4,90zł (zamiast 9,90)
- Les Plaisirs Nature, Kokos (400ml) - gratis! (zamiast 16,90)


I reszta zakupów: krem do depilacji Bio Depil 9w1 od Eveline, z biedronkowej promocji za 5,99 i jakiś krem do rąk-zwyklaczek Dillie z Lewiatana za 2,50zł. 


Komentarze

  1. próbkomaniaczka normalnie :P

    a ja też muszę się udać do Yves Rocher, bo dostałam już jakiś czas temu ulotkę, że właśnie przy dowolnym zakupie otrzymuje się żel pod prysznic 400 ml :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, bo jest dużo fajnych zapachów do wyboru (sama się wahałam czy nie wziąć wanilii), aczkolwiek pod koniec miesiąca zapasy mogą się już wyczerpać więc lepiej nie zwlekać :)

      Usuń
  2. Widze ze dostalas probke kremu od Avene Hydrance Optimale Legere - mam nadzieje ze nie wyrzadzi ci na twarzy takiej krzywdy jak mi - ja tu u siebie w aptece dostalam taka probke w tubce jak i kilka innych,ktoregos dnia postanowilam ja zuzyc.Przez 3 dni bylo wszystko super a czwartego dnia dostalam na twarzy tak strasznych plam ze wygladalo to jakbym miala poparzona twarz i do tego skora schodzila mi platami.Do dzisiaj mam wyblakle plamy na twarzy i modle sie zeby mi sie zagoily a nie zostaly jako blizny...Dzieki Bogu ze nie kupilam pelnowymiarowego opakowania bo nie wiem co bym zrobila...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ostrzeżenie! Poczytam o nim trochę więcej i zastanowię się czy będę w ogóle używać w takim razie...

      Usuń
    2. Wiesz u kazdego moze skora inaczej reagowac wiec niekoniecznie musi ci sie to samo wydarzyc:-) ja do tej pory chwalilam i cenilam sobie ta marke a tu taki numer... no ale duzo osob chwali sobie takze kremy i wogule kosmetyki od Dr.Haushka a mnie one jakos zapychaja i tez nie kumam dlaczego:-/

      Usuń
  3. takie zakupy jak w YR to mogłabym robić zawsze ;)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na Wielką Wyprzedaż Wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko się ze mnie nie śmiejcie...kiedyś myślałam,że te końskie maści są tylko dla koni...hehe..ale póżniej dowiedziałam ,że jednak nie i ,że są dobre -osobiście jednak nie znam ich ale myślę,że się skuszę na wypróbowanie :)

    Super zakupy i przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla koni też są :D Ja się nie śmieję, bo jakiś czas temu widziałam na poczcie te końskie maści w sprzedaży. Jak wiadomo poczta służy do sprzedaży kosmetyków, leków, książek, gazet i maskotek - a znaczki to tak przy okazji. No więc leżą sobie te słoiczki ładnie na ladzie a przy nich duża kartka z napisem: "Końska maść - DLA LUDZI!!!" :D

      Usuń
    2. Pocztowy asortyment coraz bardziej mnie zaskakuje :D

      Usuń
  5. tez dostałam provag :)
    Uda mi się, uda? :P :PP

    OdpowiedzUsuń
  6. uzbierało sie tego sporo :D
    świetne przesyłeczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje świetnych zakupów i paczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow -sporo tego :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania, nazbierało się tego sporo :)
    Oliprox bardzo lubimy, u syna sprawdza się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się fajnie sprawdził, choć niestety ma swoje wady...

      Usuń
  10. same wspaniałości, życzę udanych testów i z niecierpliwością czekam na recenzję balsamu do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dużo tego wszystkiego a to z Yves Rocher to co to za tak wielka promocja?? W sklepie stacjonarnym ? którym? napisz nam koniecznie!!

    Zapraszamy na konkurs:*;*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w yves rocher też byłam ostatnio i też zrobiłam mega zakupy za niewielką cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy :) Mój tata stosuje maść końską i mówi, że jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wachac bossa na moim facecie :P Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Niewiele trzeba zrobić, wiele można wygrać! http://lllilian.blogspot.com/2013/04/rozdanie-konkurs.html -- atrakcyjne nagrody

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten balsam do ust wygląda świetnie :) A zakupy z YR to mistrzostwo świata :D

    OdpowiedzUsuń
  16. maść końca dobra na wszystkie zło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo tego wszystkiego.
    Cudo do ust z UiZ mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?