Przegląd poczty [23]: Dostałam przesyłkę od Lorda

Kurier uginał się pod jej ciężarem a w jego oczach widziałam z trudem skrywaną żądzę mordu. Co to za tajemnicza przesyłka?



Otwórzmy wieko pudełka...


I jeszcze jedno...


...i naszym oczom ukazuje się sporo różności. Przyjrzyjmy się im bliżej: 


Lordowskie karty do gry. Super!


Wizytówki z maksymą, która również mnie jest bardzo bliska :)


Prawdziwa szklanica z dworu Somersby :D


A tak wygląda z drugiej strony.


Identyfikator z numerem ambasadora.


Sporo książeczek z informacjami o Somersby - przewodnik dla mnie i do rozdania znajomym.


Przesyłka skrywa jednak drugie dno!


A to jest tak zwany gwóźdź programu :D


Somersby - apple beer drink :-)

Otrzymałam tę przesyłkę od Lorda dzięki temu, że zakwalifikowałam się do kolejnej ciekawej kampanii Streetcom. Dla tych z Was, którzy Streetcomu jeszcze nie znają - jest to agencja zajmująca się tak zwanym marketingiem rekomendacji. Rejestrując się na ich stronie możesz dołączyć do grona ekspertów, którzy testują i rekomendują wszelakie produkty. Ja uczestniczę w ich kampaniach już od dobrych kilku lat.

Somersby to piwny napój jabłkowy. W smaku przypomina mi nieco cider, lecz jest dużo słodszy. Ciekawy wynalazek - dobrze gasi pragnienie :)) Najlepiej sprawdziłby się przy pierwszym wiosennym grillu z przyjaciółmi, ale niestety - póki co aura pozwala co najwyżej ulepić wspólnie bałwana. Dlatego pewnie spożyjemy go komisyjnie na jakiejś domówce. A będzie co spożywać - dostałam aż 24 sztuki :-)


Lubicie tego typu napoje lekko alkoholowe? ;)

Komentarze

  1. Gwóźdź? to chyba klin ; ) sama nie przepadam za takimi trunkami, ale juz sam wygląd zachęca do chociażby spróbowania...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak smakuje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale faaaaajnie! uwielbiam Somersby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie zapakowane, a te flaszki to chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też zakwalifikowałam się do tej kampanii :) a Somersby to mój ulubiony trunek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chcielibyśmy, chcieli...

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie drugie dno :)
    Jestem pod wrażeniem, hi hi hi :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzoumiemy, że wysyłałaś listem oświadczenie do Streetcom?? odp u nas:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. hahah świetne:D idealnie budujesz napięcie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się teraz na somersby nie załapałam do testowania:-) Widać w ankiecie zaznaczyłam, ze za mało piję dziennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Street znam i mi sie nigdy nic nie udało - ale CI zazdroszcze tej paki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka przesyłka by zadowoliła niejednego człowieka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię Somersby, choć innych piw nie piję :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna przesyłka, ot co ;) Uwielbiam wszelakie piwa - w tym smakowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. noooo, takie testy to ja rozumiem ;)
    lubię od czasu do czasu takie "udziwnione" piwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Somersby! Gratuluję Kochana, piękna szklaneczka i tyyyyyyle przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :)
    Osobiście nie przepadam za tym trunkiem ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się chyba powoli przekonuję... Choć i tak moje ulubione to mocniejsze alkohole.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?