Dietowo

Od dwóch tygodni się odchudzam! Oprócz dawki ruchu postawiłam na ograniczenie zjadanych kalorii (czyli klasyczne MŻ :) i jedzenie zdrowszych rzeczy, niż zazwyczaj. Bywa różnie, ale idzie mi coraz lepiej - potrzebowałam czasu, żeby się wdrożyć. Ponieważ sporo przebywam poza domem i w związku z tym nie zawsze mogę sobie gotować, interesują mnie produkty niskokaloryczne, wartościowe, które mogę sobie kupić gdzieś na mieście i zaspokoić głód a moja dieta na tym nie ucierpi. Będę sobie wrzucać takie znaleziska tutaj na blogu. Na początek lecą...

Beztłuszczowe chipsy z pomidora CRISPY Natural



- bez tłuszczu
- bez glutenu
- bez alergenów
- bez cholesterolu

A jeżeli to jeszcze nas nie zadowala, to warto zaznaczyć, że całe opakowanie ma tylko 60kcal, znajdują się w nim 3 całe pomidory w kawałkach wraz z zachowanymi wartościami odżywczymi. W smaku mi bardzo odpowiadają, a najlepsze jest to, że zaspokajają moją ochotę na chipsy! Minusem jest ich słaba dostępność - są tylko w niektórych sklepach i na stacjach Orlen. Kosztują w okolicach 3zł za opakowanie.

Komentarze

  1. uwielbiam wszystko pomidorowe ale o tym jeszcze nigdy nie słyszałam... ciekawa sprawa:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?