Przegląd poczty [53]: Coś do chrupania i odchudzania


Staram się dobrze odżywiać, lecz jestem mega łasuchem i zdarzają mi się czasem momenty słabości i utraty motywacji. Współpraca z firmą Granex idealnie wstrzeliła się czasowo w chwilę, gdy zabrałam się poważnie za moją dietę i staram się jeść zdrowe, wartościowe posiłki. Do testowania otrzymałam paczkę przekąsek, które bardzo mi w tym pomogą. Zobaczcie, o czym niebawem napiszę na moim blogu.


TOPfit, Przekąska owsiano-orkiszowa (2 opakowania 220g) - przekąska błonnikowa z zarodkami pszennymi. Może być samodzielną przekąską lub dodatkiem do jogurtów i deserów.


Pieczywo GRANEX, Zawiera błonnik - z dodatkiem amarantusa (2 opakowania 140g) - ucieszyłam się, gdy zobaczyłam w paczce to pieczywo, ponieważ znam je od dawna i często kupuję. Lubię smak i chrupkość tych "deseczek" :)

TOPfit z algami, Wielozbożowe płatki śniadaniowe z błonnikiem - nie jadam płatków w konwencjonalnej formie, tzn z mlekiem, ale lubię je solo lub jako dodatek do różnych rzeczy. Ciekawie wyglądają te zielone "algowe" kawałki, takich płatków jeszcze nie jadłam :)

Zabieram się za testowanie i już niebawem napiszę Wam, co o nich sądzę. 
Lubicie takie przekąski?

Komentarze

  1. Chętnie bym coś z tych rzeczy spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to pieczywko bym schrupała! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama bym chętnie spróbowała, tym bardziej, że ostatnio zaczęłam się zdrowiej odżywiać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie przysmaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię próbować nowości, więc pewnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o woow! Chętnie bym wszystko spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Same zdrowe pyszności, życzę udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają apetycznie. Ja największą ochotę na podjadanie mam w pracy. Przydałyby mi się tam takie przekąski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nadają się do zabrania wszędzie :) Ja niestety najbardziej lubię podjadać wieczorami...

      Usuń
  9. a ja nie mogę się przekonać niestety do produktów fit..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa "fit" nie wystarczy - należy czytać składy. Tak naprawdę tylko niektóre z tych rzeczy są naprawdę fit i light. Więcej napiszę w pełnej recenzji już niebawem...

      Usuń
  10. Smakowicie wyglądają te przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też ostatnio na różnych płatkach i otrębach, to chyba te zalety wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Jakbym nie jadła czipsów, to bym teraz nie musiała żreć otrębów! Dowcipnisiu :P

      Usuń
  13. Ciekawa jestem płatków z algami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też je otrzymałam.... Te zielone mnie intrygują... Jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj wszystko wygląda mniamniuśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozazdrościć Ci tych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Smakowitego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że będzie smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię jeśli nie smakują jak karton :) daj znać jak smakowały te algi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dobrze powiedziane :) Dam znać - niebawem recenzja.

      Usuń
  20. Będę się musiała przerzucić na takie lekkie jedzonko bo oczywiście przez zimę zmagazynowałam sobie nieco tłuszczyku ;p Pieczywko mnie szczególnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto na wiosnę poczuć się lżej i zadbać o dietę :) Ja już czuję efekty.

      Usuń
  21. Coś dla mnie bo też planuję zrzuić kilka kg.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?