Spóźnione, ale nie zapomniane - wyniki eukaliptusowego rozdania!

Najmocniej przepraszam, że aż tak długo kazałam Wam czekać na ogłoszenie wyników mojego konkursu. Niestety, mijające lato dość mocno pokrzyżowało mi plany blogowe i z przyczyn niezależnych w ogóle nie miałam dostępu do bloggera, co można poznać m.in. po braku (wcześniej dosyć regularnych tutaj) notek... 


Co się odwlecze to nie uciecze jednak, i dlatego dziś mogę wreszcie ogłosić, kto wygrywa moje rozdanie. A jest to...

Milena M.

Gratuluję i proszę o adres :)

A pozostałym uczestniczkom i uczestnikom tradycyjnie dziękuję za udział i proszę się nie załamywać - niebawem kolejne rozdanie i inne, ciekawe nagrody. 

Poza tym - powoli wracam do regularnego blogowania. Dziękuję, że wciąż tutaj jesteście :)

Komentarze

  1. gratulacje! :-)
    Rince! Ty żyjesz! Odzywaj się czasem, bo już miałam bić na alarm! :-)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i fajnie,że już wracasz do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni. Dziękuję za zabawę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?