Przegląd poczty [47]

Kilka niewielkich, acz bardzo miłych przesyłek jakie czekały na mnie po powrocie do domu :) 



Ten cudownie pachnący peeling to nagroda w facebookowym konkursie marki Vintage Body Oil. Uwielbiam design tych kosmetyków oraz ich zapachy :)


Od dawna ciekawiła mnie marka Oillan a teraz mam szansę zapoznać się bliżej z jej produktami. Kremowa emulsja do mycia twarzy to bardzo delikatny dla skóry kosmetyk, który pozwala na dobre oczyszczenie nie podrażniając cery.


Wybrana przeze mnie próbka perfum Yodeyma. Nie słyszałam wcześniej o tej marce ale zapach jest na pierwszy rzut "nosa" bardzo interesujący. Próbka ma aż 15 ml więc można należycie przetestować przed decyzją o zakupie.


I ostatnia przesyłeczka to wygrana z letniego rozdania na AmethystBlog. Żel YR z mojej ulubionej serii oraz słodki, kwiatowy zapach Flowerparty, który od razu pokochała moja Druga Połówka :)

A co u Was nowego?

Komentarze

  1. peeling ma cudowne opakowanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne i ciekawe nowości...miłych testów życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten żel z YR aktualnie w użyciu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zamówiłam te perfumy dla mojego męża i na prawdę są śliczne- bardzo długo utrzymują się na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nagród i świetnych przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling miałam i jest super. Boski zapach, dobrze oczyszcza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te dwa produkty YR i podobają mi się ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam próbkę emulsji do mycia twarzy ale tak średnio ją wspominam

    OdpowiedzUsuń
  9. peeling baaardzo ciekawy:)czekam na recenzje czy warto go kupić;)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy ;) Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne nowości, do mnie próbka Yodeyma też dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Same wspaniałości ! Miałam ten żel z YR i bardzo go lubiłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten peeling ma przecudne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tę wodę toaletową od YR! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też dostałam od Yodeymy. Nie jestem pewna czy to męski czy damski zapach, ale jest genialny haha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne przesyłeczki :) Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żel YR w tym zapachu to jeden z moich ulubionych tej firmy ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?