FENNEL - Cucumber & Melon Body Butter


Ostatnio nieco zaniedbałam bloga - sprawy życiowo-zawodowe wzięły górę i cierpię na chroniczny brak czasu. Nie oznacza to jednak, że zaprzestałam testowania kosmetyków, i dziś mam właśnie dla Was kolejną recenzję. Tym razem jest to masło do ciała, które otrzymałam od Kingi.




FENNEL, Masło do ciała ogórek i melon

Nigdy wcześniej nie miałam styczności z marką Fennel, choć oczywiście już o niej słyszałam. Tym chętniej zabrałam się do testowania otrzymanego masełka. Opis producenta oraz skład możecie obejrzeć na zdjęciu powyżej. Lubię kosmetyki z masłem shea w składzie oraz takie, które intensywnie pachną, dlatego testowanie rozpoczęłam pełna optymizmu. Czy słusznie?


Zacznę od konsystencji. Gdy próbujemy nabrać trochę masła z opakowanie wydaje się ono być twarde, bardzo zbite, jednak po nabraniu na dłoń rozsmarowuje się je bez trudu. Pokrywa ciało nieco tłustą, ale bardzo lekką warstwą o średnim czasie wchłaniania. Gdy rano go użyjemy można wyczuć przez cały dzień, że skóra jest nawilżona, lecz nie ma nieprzyjemnego odczucia "oblepienia", nie brudzi też ubrań. 


Kolor kosmetyku to bardzo jasna zieleń, na szczęście na skórze w ogóle niewidoczna. Opakowanie jest dosyć standardowe jeśli chodzi o tego typu kosmetyki - pudełko z plastiku z zakręcaną pokrywą. Pod nią znajduje się folia zabezpieczająca, więc wiemy, czy ktoś przed nami otwierał kosmetyk czy też nie. Za to plus. 


Niestety, produkt ten ma jedną cechę, która - mimo szeregu zalet - skutecznie uniemożliwiła mi dłuższe testowanie. Mianowicie jest to zapach. Nie wiedziałam, jak może pachnieć ogórek z melonem, ale teraz już wiem, że zupełnie mi się to połączenie nie podoba. Nie mówię, że zapach jest brzydki - z pewnością znajdzie zwolenniczki, zwłaszcza te, które preferują owocowe, świeże aromaty. Mnie niestety nie spodobał się do tego stopnia, że nie mogłam stosować masła regularnie. Jest mdły i niestety długo utrzymuje się na skórze.

Nie napiszę więc nic o długofalowych efektach działania tego kosmetyku, gdyż po prostu nie mogłam ich poznać. Po krótkim używaniu mogę stwierdzić, że produkt jest naprawdę wydajny (wystarcza niewielka ilość, by rozprowadzić po skórze), pachnie długotrwale, a także natłuszcza i nawilża skórę, zwłaszcza taką, która bywa przesuszona po kąpieli. Chętnie wypróbowałabym inne produkty tego producenta, ale niestety melonowe masełko muszę odstawić na bok.


Zdarzyło Wam się zaprzestać używania jakiegoś kosmetyku, bo nie mogłyście znieść jego zapachu?

Komentarze

  1. musi ładnie pachniec :p

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam tak, ze nie mogłam czegoś używac bo zapach powalał :/

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam masło z Fennel i było rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też wydaje się być niezłe... gdyby nie ten zapach...

      Usuń
  4. Głupi zapach potrafi czasem wszystko zepsuć. Miałam krem do twarzy 40+ Pat&Rub, z początku wydawało mi się że zapach ma ok, przyzwoity. Z czasem jednak przypominał mi zapach toalety publicznej i coraz gorzej było ze smarowaniem. W końcu wywaliłam resztki na stopy i nie wrócę do niego więcej tak mnie zraził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład masełko ma całkiem przyzwoity, ale ja też jestem wrażliwa na zapachy. :)

      Usuń
  5. Póki co jeszcze żaden kupiony przeze mnie kosmetyk nie zniechęcił mnie do siebie zapachem :)
    Ciekawią mnie masełka tej marki, muszę na nie zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pamiętam czy był to zapach, ale zdarzały mi sie takie bubelki których nei mogłam zdenkować....

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję testować 2 masła Fennel i niestety zapachy również mnie rozczarowały ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi zachęcająco, zapach ogórka i melona.... mógłby mi się spodobać, lubię te dwa aromaty, ale połączenia ich nigdy nie wąchałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ogórek i melon, hm, sama bym chyba nie zaryzykowała. lubię owocowe zapachy, ale nie mdłe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Melon z tego co pamiętam kojarzy mi się trochę z ogórkiem, więc zapach mógłby mi się spodobać. Być może kiedyś się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Melon z tego co pamiętam kojarzy mi się trochę z ogórkiem, więc zapach mógłby mi się spodobać. Być może kiedyś się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z większością pachnących kosmetyków tak mam :-/ chociaż połączenie melona z ogórkiem brzmi dla mnie dobrze. chętnie bym przetestowała, bo u mnie poza zapachem ważna jest jeszcze reakcja skóry, a ta w 9 przypadkach na 10 jest alergiczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. włąśnie wykończyłam swoje masełko oliwkowe bardzo fajnie nawilżało :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić jak pachnie ogórek z melonem:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda ciekawie, ale nie wiem czy zapach by mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogórek, melon zachęca mnie lubię takie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że jego zapach też nie przypadłby mi do gustu - ogórek z melonem? ;) Jednak z chęcią wypróbowałabym to masełko w innej wersji zapachowej, ot co.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?