LE'MAADR, Krem do cery naczynkowej z komórkami macierzystymi [Recenzja gościnna]


Jakiś czas temu pokazywałam Wam przesyłkę od firmy InfoPlus i Waszą uwagę przykuł ten wyglądający niepozornie krem. Niech jednak Was nie zwiedzie proste opakowanie - w środku czai się bardzo interesujący specyfik. Specjalnie dla Was testowała go moja Lepsza Połówka, ponieważ jest to kosmetyk przeznaczony specjalnie dla cery naczynkowej.


LE'MAADR, Krem do cery naczynkowej
z komórkami macierzystymi

Opis producenta:
Krem poprawia kondycję naczyń krwionośnych, uszczelnia je i zwężą dzięki zawartości ekstraktów  z liści miłorzębu japońskiego (Gingko biloba), kasztanowca zwyczajnego (Aesculus hippocastanum) oraz oczaru wirginijskiego (Hamamelis virginiana). 

Humektanty i emolienty zapewniają skórze odpowiednie nawilżenie. 

Zawiera substancje czynne mające działanie przeciwzapalne, przeciw wysiękowe,  zmniejszają  one również zaczerwienienia skóry.
Dzięki zawartości Citrustemu pozyskiwanego z komórek macierzystych pomarańczy, zwiększa ekspresję genów odpowiedzialnych za poprawę struktury matrycy pozakomórkowej czyli reorganizuje i przywraca gęstość strukturze skóry właściwej zwiększając syntezę składników tworzących matrycę pozakomórkową. Poprawia się ogólna kondycja skóry, wzmacnia struktura jej  poszczególnych elementów, zwiększa synteza kolagenu i elastyny.

LE'MAADR, Krem do cery naczynkowej z komórkami macierzystymi - Składniki INCI

Recenzja:
Opakowanie to kartonik - prosty, o eleganckim i pasującym do aptecznego kosmetyku wzornictwie. Możemy na nim znaleźć wszystko to, co istotne, czyli skład produktu oraz jego działanie. W środku znajduje się tubka z kremem. Nie każdy lubi tego typu opakowania, słoiczki są chyba popularniejsze, ale akurat w moim przypadku właśnie tubka jest najlepsza - zajmuje niewiele miejsca w kosmetyczce, można bardziej higienicznie dozować kosmetyk.

Konsystencja kremu jest dosyć lekka, brak intensywnego zapachu (choć w składzie znajduje się "parfum"). Dobrą cechą jest szybkie wchłanianie, brak tłustej warstwy czy też świecenia się skóry.

Krem był testowany na cerze alergicznej, nie reagującej dobrze na wiele kosmetyków. W tym przypadku nie występował żaden problem z podrażnieniami czy uczuleniami. Produkt wydaje się w miarę neutralny, a przy tym działa skutecznie - łagodzi, można bezpiecznie zastosować go po peelingach czy innych zabiegach nieobojętnych dla cery. 

W długofalowym stosowaniu poziom nawilżenia cery jest bardzo dobry i utrzymuje się stale - skóra jest elastyczna, gładsza. Najważniejszą informacją dla naczynkowców będzie jednak to, że przy regularnym używaniu kremu rumień się zmniejsza, nie powstają nowe zaczerwienienia a istniejące są złagodzone. 

Ten produkt możemy kupić wyłącznie w aptekach a ich dystrybutorem jest InfoPlus
Za opakowanie o pojemności 40ml zapłacimy 59zł.


Czy są tu jakieś posiadaczki cery naczynkowej? Czego używacie by okiełznać swoją skórę?

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy, ale już od jakiegoś czasu kusą mnie ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego, są obiecujące :) A jak się okazuje również skuteczne.

      Usuń
  2. nie mam cery naczynkowej, wiec nie jest to krem dla mnie, ale z le'maadr kusi mnie peeling z kwasem glikolowym ( chyba tak ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają kilka kosmetyków z kwasem glikolowym, jednak póki co jeszcze nie stosowałam tego składnika i jakoś się waham.

      Usuń
  3. Ja mam problem z naczynkami na nogach, na szczęście na twarzy mi odpuściły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście nie mam cery naczynkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz każdy krem do twarzy jest dla mnie na wagę złota - chętnie ten wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojej mamie przydałby się taki kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno posłużyłby mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście nie borykam się z naczynkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście też nie, chociaż taka cera jest latwiejsza do okiełznania niz np. trądzikowa.

      Usuń
  9. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą. Myślę jednak, że to jest bardzo dobre rozwiązanie dla każdej kobiety o wrażliwej skórze. Sama wolę korzystać z produktów, które są w 100% bezpieczne dla skóry. Miłego dnia :)
    /http://zaczytana-oczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten krem, świetny był:)

    OdpowiedzUsuń
  11. alergia znowu uderzyła, się smaruję dziwnym czymś z rokitnika, na razie jest dopsz :-D eksperymenty odkładam na wieczne nigdy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwazniejsze, żeby dziwne coś z rokitnika działało :) Eksperymenty można przecież przeprowadzać w innych dziedzinach zycia, hehehe ;)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy ten krem, teoretycznie nadawałby się do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam to szczęście, że nie mam ani cery trądzikowej ani naczynkowej. O tej firmie jeszcze nigdy nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie zastanawiam się nad kupnem kremu do cery naczyniowej, co prawda stosowałabym go tylko na mój wiecznie czerwony nos

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam takiej cery, ale czułam, że będzie fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Na zimę zapewne będę miała naczynka nad jedną brwią :D więc wtedy taki krem by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że kremik się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na szczęście nie mam problemu z naczynkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam nadzieje że trafię na niego w promocji. Dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie mam cery naczynkowej, więc produkt nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena spora,ale nie wyższa od innych kremów z tej półki :) Bardzo ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę wydajność cena jest całkiem ok :)

      Usuń
  22. Ja ostatnio posiłkuje się kremem AVA-na razie używam go zbyt krótko by wydać opinię, ale kto wie może i tym się zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz widzę te produkty :P

    OdpowiedzUsuń
  24. ojoj chcę je przygarnąć razem z tymi komórkami;D

    OdpowiedzUsuń
  25. cos dla moich córek mam z ich skórą problem nic nie toleruje

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam cery naczyniowe, ale polecę siostrze, która się z.nią boryka :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie używałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki, moja mama mam cerę naczynkową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się z Le'Maadr, mają ciekawe produkty :)

      Usuń
  28. Kremik jak dla mojej cery, jednak patrząc na skład bałabym sie trójglicerydów, które często wywołują kaszkę na moim czole. Nie jest tak zawsze, ale w większości wypadków :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tej marki, ale szczerze mówiąc jakoś nie wierzę w działanie produktów przeciw pękaniu naczynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że w pielęgnacji takiej cery podstawa to systematyczność i dobieranie odpowiednich produktów. Czasem jeden zły kosmetyk potrafi zniweczyć efekty reszty pielęgnacji. Ja nie mam cery naczynkowej ale moja druga połówka się z tym zmaga, na szczęście zauważyłam że kosmetyki potrafią zmniejszyć widoczność naczynek, choć nigdy nie jest to działanie natychmiastowe i wymaga sporo cierpliwości.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?