Przegląd poczty [29] + małe zakupy

Długo odwlekałam tę notkę, gdyż były pilniejsze sprawy... a te przesyłki, o których dziś napiszę, są u mnie już od dłuższego czasu. Rozpoczęłam testowanie kilku nowych, ciekawych rzeczy. Chcecie wiedzieć, co to takiego? Zapraszam dalej...




To, co widzicie powyżej to zawartość pudełka Face&Look Box. Jako jedna z ambasadorek magazynu otrzymałam do testów pudło wypełnione próbkami i pełnowymiarowymi produktami. Co konkretnie w nim się znalazło?

- Cień Ingrid duo (produkt pełnowymiarowy)
- Błyszczyk Bell Air Flow (produkt pełnowymiarowy - tester)
- DAX Sun, Ochronny krem do twarzy SPF30 (miniprodukt)
- DAX Cashmere, rozświetlająca baza pod makijaż (produkt pełnowymiarowy)
- Under Twenty, Anti Acne, kremowy żel do mycia twarzy (miniprodukt)
- Under Twenty, Anti Acne, aktywny żel-peeling 2w1 (miniprodukt)
- BELL Colour base, lakier (pełnowymiarowy)
- 10 przeróżnych próbek
- magazyn Face&Look oraz Cosmetic reporter

Póki co bardzo przypadł mi do gustu cień, a raczej jego jaśniejsza część - to kolor, którego od dawna szukałam - idealnie rozświetla okolice oczu, a przy tym jest idealnie matowy - tak, jak lubię :)


Dzięki Malince testuję suplement, który niezmiernie mnie zaintrygował - Double Detox firmy Noble Health. Zażywam już dłuższy czas, spodziewajcie się mojej recenzji pod koniec miesiąca!


Krem rozjaśniający pod oczy marki Skincode testuję dzięki Samplecity. Bardzo zainteresowała mnie ta marka, więc tym bardziej cieszę się z tych testów!


Tę przemiłą przesyłkę dostałam od Ewel z bloga Śliwki Robaczywki. Półprodukty są zawsze mile widziane w mojej kosmetyczce! Zwłaszcza, że od jakiegoś czasu planowałam zakup oleju ryżowego oraz masła shea. Dzięki! :)


Oto nagroda, którą wygrałam na blogu DlaFaceta.biz. Wyjątkowo przydatny drobiazg :)


Gdy otworzyłam tę przesyłkę byłam zaskoczona. Owszem, sama wybrałam sobie taki naszyjnik, nie spodziewałam się jednak że na żywo będzie prezentował się lepiej, niż na zdjęciu w sklepie. Otrzymałam go dzięki współpracy z Maxnina.com. Bardzo mi się podoba :)


A to moje małe zakupy :) Oliwkę Tradition de Hammam z Yves Rocher uwielbiam za jej piękny, długo utrzymujący się zapach i właściwości pielęgnacyjne. Szampon I love my planet był gratisem. A żel-krem z BeBeauty wzięłam, by go wypróbować - kiedyś miałam wersję micelarną i sprawdził się całkiem nieźle :)

Komentarze

  1. mi naszyjnik bardzo przypadł do gustu jest oryginalny i pomusłowy wykonanie też solidene koniecznie pokaż go na szyji będe czekać z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne jaskółeczki, a sprawdzałaś terminy kosmetyków z F&L, bo niektóre dziewczyny dostały po terminie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście z terminami wszystko ok, są dość długie.

      Usuń
  3. Jaskółki jak zobaczyłam to aż otworzyłam oczy :D Piękne :) A szampon z YR też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No sporo nowych rzeczy :) Latarka by mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latarka zawsze się przydaje, warto mieć pod ręką :)

      Usuń
  5. Masło shea jest świetne.
    Ciekawi mnie ta oliwka z YR.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję box-a ;)
    No i naszyjnik super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne paczki, a naszyjnik jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam dodać, że próbki 70+ robią wrażenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam zamiar nabyć masło shea :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania życzę.
    Jestem ciekawa recenzji suplementu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię serię Tradition de Hammam z YR, jedynie balsam do ciała mnie rozczarował ale reszta świetnie się uzupełnia. I właśnie przypomniałaś mi, że wczoraj robiąc zamówienie zapomniałam o tej serii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co wypróbowałam tylko olejek, ale kusi mnie reszta, zwłaszcza peeling!

      Usuń
  12. Bardzo fajne zdobycze:) Ja czekam na recenzję Double Detox:)

    OdpowiedzUsuń
  13. został mi tydzień i mogę lecieć na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam ten żel do mycia twarzy! Bardzo go lubię, ładnie pachnie i strasznie przyjemnie się nim myje twarz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się że jest taki łagodny i dokładnie zmywa makijaż.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?