CelluOFF - zaczynam testowanie!

W tym miesiącu udało mi się nawiązać współpracę, która bardzo mnie ucieszyła. Za pośrednictwem portalu Bangla.pl otrzymałam do przetestowania trzymiesięczną kurację preparatem CelluOFF od firmy Avetpharma. Regularnie używam produkowanej przez nich Morwy Białej i jestem zachwycona jej skutecznością, więc i w CelluOFFie pokładam duże nadzieje...

Kilka słów o preparacie:
Innowacyjne połączenie składników kapsułek CelluOFF zapewnia kompleksowe działanie na wszystkie, kluczowe problemy związane z cellulitem. Specjalnie opracowana receptura kapsułek Celluoff oparta jest na naturalnych substancjach, dzięki czemu są one bezpieczne dla organizmu.

Unikalny skład
Ekstrakt z gorzkiej pomarańczy wpływa uelastyczniająco na naczynia, dzięki czemu zwiększa się przepływ tkankowy. Polepszenie ukrwienia ma decydujący wpływ dla eliminacji toksyn i przywrócenia zrównoważonego metabolizmu w obrębie tkanki tłuszczowej. Krzem zawarty w ekstrakcie z liści pokrzywy i pędów bambusa ma dodatkowe działanie wzmacniające drenaż limfatyczny. Dochodzi do zmniejszenia obrzęku i wyraźnego wyszczuplenia obszarów objętych cellulitem. Wyciąg z morszczynu to znany, naturalny środek przyspieszający spalanie tkanki tłuszczowej. Działanie tego składnika powoduje, że komórki tłuszczowe stają się mniejsze i spada w nich ilość niekorzystnych kwasów tłuszczowych. CelluOFF zawiera w swoim składzie od lat szeroko stosowany w medycynie kwas linolenowy który ujędrnienia i nawilża skórę. Kwas pantotenowy i witaminy z grupy B odżywiają skórę oraz wpływają na jej szybką regenerację. 


Brak odpowiednika na rynku polskim i zagranicznym
CelluOFF to unikalny produkt przeznaczony do walki z cellulitem, który przyczynia się do widocznej poprawy w obrębie obszarów objętych tym problemem. Wpływa na wyrównanie skóry, redukcję tkanki tłuszczowej, lepsze ukrwienie i poprawę sprężystości. Pierwsze efekty stosowania kapsułek CelluOff powinny być widoczne już po pierwszym miesiącu stosowania.
Kapsułki CelluOFF likwidują istniejący cellulit, a regularnie przyjmowane przeciwdziałają jego nawrotom.

Stosowanie CelluOff:
1 kapsułka dziennie po posiłku. Kapsułkę należy popić wodą. Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Przed użyciem należy zapoznać się z treścią etykiety produktu.


Bardzo mnie ciekawi, czy zauważę zmiany w swoim wyglądzie i jak widoczne one będą. Cellulit nie jest dla mnie problemem numer jeden, ale jego obecność skutecznie powstrzymuje mnie przed np założeniem szortów czy rozebraniem się na plaży... Jakoś tak jest, że zawsze go miałam w małych, ale widocznych ilościach i poniekąd pogodziłam się z tym, że zawsze tam będzie. Mam nadzieję, że teraz coś się zmieni :) Ostatnio trzymam dobrą dietę, staram się też zwiększać ilość ruchu - w połączeniu z takim suplementem moja kuracja będzie kompletna. Trzymajcie kciuki :)

A jeżeli macie ochotę zapoznać się z innymi suplementami Avetpharmy i zupełnie za darmo przetestować sobie dwumiesięczny zapas Bratka Plus lub MegaKrzemu, to zapraszam na moje rozdanie!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?